کد خبر : 24991 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث خانوادگی

ماجرای فجیع قتل یک مرد 36 ساله در ویلا!

قاتلان در فاصله خیلی کم دستگیر شدند!

ماجرای فجیع قتل یک مرد 36 ساله در ویلا!

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری قاتلان مرد سی و شش‌ساله که به‌طرز فجیعی به قتل رسیده بود، خبر داد.

سرهنگ «ابراهیم محمودی» در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: پیرو وصول پرونده فقدان مرد 36 سال بررسی موضوع به کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی محول شد که با شروع تحقیقات پیرامون موضوع و پایش مرتبطین و مکان‌های حضور فقدانی سرنخ‌هایی در خصوص آخرین افرادی که با وی ارتباط داشته‌اند، عاید مأمورین شده که با تحلیل داده‌ها و سرنخ‌های موجود دونفر مظنون شناسایی و دستگیر شدند که پس‌از مواجهه با دلایل و مدارک مستند لب به اعتراف گشوده و پرده از راز جنایتی هولناک برداشتند.

این مقام انتظامی افزود: دو نفر متهم دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده اظهار کردند، علت قتل را اختلافات مالی که از قبل با مقتول داشتیم وی را به ویلای شخصی خودمان کشانده و به قتل رساندیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، رئیس پلیس آگاهی استان اظهار کرد: با بازسازی صحنه قتل توسط متهمان و تکمیل تحقیقات پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به‌همراه متهمان به دادسرا ارسال شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.