کد خبر : 24973 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث خانوادگی

داستان جنایی اینبار در دربند | قتلی که صبح قبل از طلوع خورشید رخ داد!

مرد جوان به جان سرایدار ساختمان مجلل دربند افتاده بود!

داستان جنایی اینبار در دربند | قتلی که صبح قبل از طلوع خورشید رخ داد!

بامداد جمعه 28 مرداد ماه سال جاری، درگیری مرگبار 2 مرد جوان در خیابانی در محله دربند از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 122 دربند و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه میثم حسین‌پور؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جرائم‌ جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات میدانی را‌ آغاز کردند.

تیم جنایی پس از حضور در صحنه جنایت با جسد مرد حدودا 25 ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه سینه هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته بود همچنین در ادامه مشخص شد قاتل پس از ارتکاب به قتل از مهلکه گریخته است.

تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن دارد که مقتول در ساختمان مجلل رو به روی محل جنایت مشغول سرایداری بوده و با قاتل جوان از قبل اختلاف داشته که این موضوع درگیری مرگباری را رقم زده‌ است.

کارآگاهان در جریان تحقیقات که متوجه دوربین‌ مداربسته ساختمان شدند و به بازبینی لحظه به لحظه آن پرداختند و در ادامه پی بردند، دوست مقتول که یکی دیگر از سرایداران ساختمان بوده، قاتل را به صورت پنهانی به سالن انتظار ساختمان راه داده‌ است.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد قاتل پس از حضور در ساختمان موردنظر، مرد جوان را با درگیری به خیابان منتقل کرده و با یک ضربه چاقو از پا درآورده است.

بازپرس کشیک قتل پس از دریافت این اطلاعت مهم، دستور بازداشت سرایدر جوانی که قاتل را به ساختمان راه بود، صادر کرد و خیلی زود کارآگاهان مرد جوان را دستگیر و برای تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط میثم حسین‌پور؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جرائم‌جنایی ادامه دارد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری مرد جنایتکار وارد عمل شده‌اند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.