کد خبر : 24969 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث خانوادگی

قتل دختر مغز متفکر دست راست پوتین | دختر زنده زنده در آتش سوخت! + فیلم آتش سوزی

قتل دختر مغز متفکر روسی!

قتل دختر مغز متفکر دست راست پوتین | دختر زنده زنده در آتش سوخت! + فیلم آتش سوزی

در انفجار خودروی «الکساندر دوگین» فیلسوف و نظریه‌پرداز شهیر روسی، دختر به جای پدرش به قتل رسید.

حوالی ساعت ۳ بامداد یکشنبه به وقت محلی، خودروی الکساندر دوگین، فیلسوف و نظریه‌پرداز شناخته شده روسی در یکی از بزرگراه‌های مسکو منفجر شد و دختر الکساندر دوگین که تنها سرنشین این خودرو بود، جان باخت.

آندری کراسنوف فعال اجتماعی و از دوستان نزدیک خانواده دوگین با تایید خبر قتل دختر الکساندر دوگین گفت: شواهد اولیه از برنامه‌ریزی برای ترور الکساندر دوگین حکایت دارد، چراکه این خودرو متعلق به الکساندر بوده و قرار بود آقای دوگین سوار بر این خودرو به محلی در نزدیکی مسکو برود.

این حادثه زمانی رخ داد که «داریا» دختر الکساندر دوگین، با خودرو پدرش وارد بزرگراه «موژایسکویه» مسکو شد و دقایقی بعد این خودرو در نزدیکی روستای «بولشیه ویازیومی» منفجر شد. خودرو حامل دختر الکساندر بلافاصله آتش گرفت، و داریا در میان شعله‌های آتش جان باخت.

آندری کراسنوف گفت: خودرویی که داریا دوگین در آن جان باخت، متعلق به پدرش الکساندر دوگین است و قرار بوده شخص الکساندر دوگین به قتل برسد.

وی  گفت: داریا ماشین دیگری دارد، اما امروز با ماشین پدرش رانندگی کرد و الکساندر دوگین به روش دیگری به شهر برگشته است.

کراسنوف افزود: باتوجه به تلاش‌های قبلی برای قتل دوگین، قطعا هدف اصلی ترور ، الکساندر دوگین بوده است.

الکساندر دوگین، فیلسوف و نظریه‌پردازی مشهور و از مشاوران ولادیمیر پوتین است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.