کد خبر : 23533 / /
/

نابودی کسب و کارهای قدیمی با این خبر قوت گرفت!

نابودی کسب و کارهای قدیمی با این خبر قوت گرفت!

 

کسب و کار هایی اینترنتی هر روز در حال رشد هستند اما از طرفی دیگر مشاغلی که تصور سنتی و ارائه آن به روش قدیمی انجام می شود کم کم در حال از بین رفتن هستند و فضای مجازی تا حد زیادی جای آنها را گرفته است . اما سوالی که پیش می آید این است که صاحبان کسب و کار های قدیمی باید چه فکری کنند ؟ و برای گسترش کسب و کار خود چه راه حلی را بیابند ؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این به این سوالات مهم پاسخ دهیم و بهتر شما را با آن آشنا کنیم .

صاحبان کسب و کار ها باید کسب و کار های های خود را به سمت آنلاین شدن ببرند . اما چگونه این کار را انجام دهند ؟ برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود به یک تیم دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند تا آنها  را در این مسیر مهم همراهی کنند . امروزه تیم های دیجیتال مارکتینگ زیادی در حال فعالیت هستند که از محبوب ترین آنها می توان به راتین ، زندینو ، مای کاستومر و آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین اشاره کرد .

باید به این نکته مهم اشاره کنیم که راه اندازی هر کسب و کار اینترنتی بر اساس نیاز مشریان است و در واقع کسب درآمد معمول نیاز و خواسته مشتری می باشد و بر همین اساس راه اندازی می شود . در صورتی که این نیاز به درستی و صحیح برآورده شود می تواند رشدی عالی به همراه داشته باشد . کسب و کار هایی اینترنتی به دلیل راحتی در دسترس بودن و توجه براساس نیاز مشتری هر روز با موفقیت های جدیدی همراه می باشند . در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با تفاوت دیجیتال مارکتینگ ( بازایابی دیجیتالی ) و بازایابی سنتی آشنا کنیم .

بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی سنتی ؟  کدام یک ؟

کدام بازاریابی سنتی در واقع هنوز هم یکی از روش های بازایابی مهم و پرکاربرد برای کسب و کارها می باشد ، اما تنها راه برای معرفی محصولات و ارائه خدمات یک شرکت نیست . درسته که روش تبلیغات سنتی در سال های اخیر متنوع شده باشد اما در واقعیت آن تغییری ایجاد نشده است . از طرفی دیگر ، بازاریابی دیجیتال با استفاده از تکنولوژی جدید روز به روز در حال پیشترفت می باشد و با گذشت زمان بیشتر خود را در جای خود را در بین صاحبان کسب وکارها و همچنین بازاریابان باز خواهد کرد. اگر بیایید تغییرات مارکتینگ در قرن‌های اخیر را مورد بررسی قرار دهید ، متوجه این خواهید شد که بازاریابی آنلاین رشد قابل توجهی داشته است. حال با تفاوت بازاریابی سنتی و دیجیتال بیشتر آشنا شدیم . ضروریت استفاده از دیجیتال مارکتینگ یا سئو در ارومیه به دلیل این می باشد که اینترنت به یکی از پرکاربرد ترین ابزار انجام کارها تبدیل شده و  پس در صورتی که نمی‌خواهید بخش زیادی از مخاطبان هدفتان را از دست بدهید، نباید از دیجیتال مارکتینگ غافل باشید . اخیرا ۵۰ درصد از بازاریاب‌ها تایید کرده‌اند که بازاریابی دیجیتال مزیت رقابتی بیشتری نسبت به بازاریابی سنتی دارد چون امکان تعامل با مشتری در این نوع بازاریابی بیشتر می باشد . چون که کسب ‌و کارها با استفاده از دیجیتال مارکتینگ می‌توانند روی رشد مخاطبان خود و کمپین‌های تبلیغاتی خود تسلط کامل داشته باشند و نتایج کمپین‌ها را به صورت لحظه‌ای رصد و حتی بهینه‌سازی کنند. علاوه بر این ، از طرفی دیگر که دیجیتال مارکتینگ یکی از روش‌های بازاریابی درونگرا محسوب خواهد شد، لازم نیست کسب ‌و کارها به دنبال مخاطب باشند، بلکه با بازاریابی درون‌گرا، مشتریان، کسب‌و‌کار شما را به عنوان راه حل مشکلشان، پیدا خواهند کرد.

31

با تمام توضیحاتی در بالا ارائه دادیم ، بازاریابی دیجیتال هم معایب خودش را دارد و بازاریابی دیجیتال به تکنولوژی وابسته می باشد و گاهی اوقات نقص تکنولوژی باعث ایجاد مشکلات زیادی خواهد شد. به فرض مثال، وقتی سایت‌های و همچنین شبکه اجتماعی از دسترس خارج می‌شوند، بازاریاب شبکه اجتماعی که برای انتشار پست خود زمان‌ بندی مشخصی کرده است ، با مشکل روبرو می شود و راهی جز اینکه منتظر بماند ، ندارد . اما یکی دیگر از مسائلی که دیجیتال مارکترها با آن روبرو می شوند این است که سرعت تغییرات روش‌های بازاریابی دیجیتال بسیار زیاد می باشد و برای اینکه بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند، باید با این تغییرات همراه شوند که این مورد نیازمند صرف زمان و انرژی زیاد می باشد . به فرض مثال هر نوع به‌روز‌رسانی در پلتفرم‌های شبکه های اجتماعی برای توسعه ‌دهندگان و بازاریابان چالش‌ برانگیز و زمان‌ بر می باشد . همانطور که می دانید هر دو این نوع بازایابی مزایا و معایب خود را دارند ، اما اگر دقت کنید مزایایی بازایابی دیجیتال نسبت به بازایابی سنتی بیشتر می باشد . در صورتی که می خواهید وارد دنیای بازایابی دیجیتال شوید ، اما نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید ، آژانس دیجیتال مارکتینگ زندینو آماده است تا شما را در این مسیر کمک کند .

در آخر

در بالا شما را با تفاوت بین بازاریابی سنتی و بازایابی دیجتال آشنا کردیم . اما نکته که باید بدانید این است که بازایابی سنتی باید در کنار بازاریابی دیجیتال صورت پذیرد ، چون بازاریابی سنتی هنوز هم پابرجا می باشد و بسیاری از کسب و کار ها از آن استفاده می کنند. بازاریابی اینترنتی برای آن دسته از مشاغلی که هنوز نوپا و همچنین بودجه کافی برای تبلیغات گسترده و سنتی ندارند مناسب می باشد . در دنیای امروز هر کسب و کاری باید در کنار بازاریابی سنتی از بازاریابی اینترنتی نیز استفاده کند . حال اگر شما قصد راه اندازی کسب و کار یا اینکه گسترش کسب و کار در فضای آنلاین هستید ، می توانید از تیم دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر کمک بگیرید تا شما را در این راه مهم همراهی کنند .

 

برچسب ها : کسب و کار,کسب و کار اینترنتی,سئو,دیجیتال مارکتینگ,فروشگاه اینترنتی

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.