کد خبر : 19211 / /
/

شرکتهای برتر ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ در ایران

آژانس های برتری که خدمات دیجیتال مارکتینگ ارائه می دهند دارای ویژگی هایی مثل تخصص و تجربه بالا، برخورداری از دانش روز، دارای روند کاری ساده و واضح و … هستند که آنها را از دیگر آژانس های فعال در این حوزه مجزا می کنند.

در ادامه لیستی از آژانس های حرفه ای و برتر دیجیتال مارکتینگ را برای شما آورده ایم که تعداد زیادی از فاکتورهای لازم برای تبدیل شدن به بهترین ها را در خود دارند. به کمک این لیست می توانید انتخاب بهتری برای کسب و کارتان داشته باشید.

1. راتین (Ratin)

از دیگر آژانس های معتبر و حرفه ای دیجیتال مارکتینگ می توان به راتین اشاره کرد. این آژانس از یک تیم خلاق و حرفه ای تشکیل شده است که خدمات مختلفی در زمینه های زیر ارائه می دهد:

تولید محتوا

خدمات سئو

تبلیغات اینترنتی

بهینه سازی نرخ تبدیل

CPI و نصب اپلیکیشن

بازاریابی شبکه های اجتماعی

برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال

شاید بتوان گفت اصلی ترین خدمتی که این شرکت ارائه می دهد و با آن شناخته می شود خدمات تبلیغات گوگل (Google Ads) است.

خدمات گسترده ی این شرکت در بازارهای داخلی و بین المللی ارائه می شود.

این شرکت نمونه کارهای زیادی برای بررسی دارد که در بین آنها نام های شناخته شده ای مثل تپسی و گلدیران هم دیده می شوند.

2. ایران وب لایف (Iran Web Life)

ایران وب لایف با اینکه شرکتی نوپا به حساب می آید، توانسته است اعتماد شرکت های بزرگی مثل پاکسان و عبیدی را به خودش جلب کند و نتیجه خوبی به دست بیاورد.

این آژانس خدمات به نسبت خوب و کاملی به مشتریان خود ارائه می دهد:

طراحی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

خدمات دیجیتال مارکتینگ

خدمات تبلیغاتی

عکاسی

طراحی اپ موبایل

3. آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا (azimmedia)

آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا جزو برترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ در ایران است که از سال 1394 فعالیت خودش را استارت زده است.

عظیم مدیا توانسته است به کمک تیم متخصص، حرفه ای و خلاق خود، مسیر موفقیت را خیلی زود طی کند. این آژانس همیشه خودش را در جریان ترندهای روز دیجیتال مارکتینگ قرار می دهد و هر کجا که لازم باشد استراتژی های خود را در مسیر بهینه سازی عملکردش بهبود می بخشد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا تمام ویژگی های یک آژانس برتر را در دل خود جای داده و توانسته است رضایت مشتریان زیادی را با عملکرد خوب جلب کند و این همان نتیجه ای است که عظیم مدیا به دنبال آن است.

آژانس توسعه آنلاین کسب و کار عظیم مدیا (azim.media) با تجربه ی چندین ساله ای که در زمینه ی توسعه آنلاین بیزینس ها داشته است، می تواند بهترین همراه شما از ورود تا موفقیتتان در محیط آنلاین باشد.

خدمات حرفه ای که توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا ارائه می شود شامل موارد کلی زیر است:

خدمات سئو

آنالیز تکنیکالی رقبا

طراحی کمپین دیجیتال

طراحی سایت سئو محور

بهترین راه برای اطمینان از عملکرد یک آژانس دیجیتال مارکتینگ بررسی سایت و شبکه های اجتماعی آنها است. علاوه بر بررسی عملکرد عظیم مدیا می توانید در این شبکه ها، محتواهای آموزشی زیادی در رابطه با دیجیتال مارکتینگ و آینده پژوهی ببینید:

Instagram: https://www.instagram.com/azim.media.agency

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/azim-media

Aparat: https://www.aparat.com/Azim.Media

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCdc13wsKcZ-OrdNyfFb27tQ

برای دریافت مشاوره و راهنمایی های بیشتر می توانید با این شماره با عظیم مدیا در ارتباط باشید:

02191004543

4. آژانس بومرنگ (boomrang)

این آژانس نیز مانند وب لایف سابقه ی کاری چندان زیادی ندارد اما مشتریان خوبی مثل زرماکارون و آسیاتک را در رزومه خود دارد. البته این شرکت هنوز جای کار دارد تا به پختگی کامل برسد.

خدمات این شرکت به طور کلی در موارد زیر خلاصه می شود:

ایمیل مارکتینگ

سئو و بازاریابی آنلاین

بازاریابی شبکه های اجتماعی

طراحی سایت، اپلیکیشن و ربات

استراتژی و برنامه ریزی دیجیتال مارکتینگ

5. آژانس دیجیتال مارکتینگ جورچین (joorchin)

این شرکت مشاوره دیجیتال مارکتینگ برعکس اکثر شرکت های لیست ما که دفتر مرکزی آنها در تهران است، در مشهد هستند. جورچین بیشتر به عنوان یک شرکت تولید کننده ی محتوای شبکه های اجتماعی شناخته می شود اما خدمات این شرکت به همین مورد خلاصه نمی شود و شامل موارد زیر می شود:

خدمات سئو

تبلیغات اینترنتی

مشاوره و آموزش

طراحی وب سایت

توسعه برند تجاری

استراتژی بازاریابی محتوا

بازاریابی رسانه های اجتماعی

بازار و تپسی جزو مشتریان شناخته شده ی این شرکت هستند.

6. نوین مارکتینگ (Novin Marketing)

احتمالا خیلی از شما نوین مارکتینگ را از مقاله های خوبی که در وب منتشر می کند می شناسید. این آژانس دیجیتال مارکتینگ در تهران با بیش از 10 سال سابقه ی کاری مهارت بالایی در تولید محتوا دارد. اما مهارت و خلاقیت آنها به این مورد خلاصه نمی شود و در زمینه های متنوعی مثل تبلیغات در گوگل، خدمات سئو، طراحی سایت، بازاریابی شبکه های اجتماعی و خدمات هاستینگ نیز خدمات ارائه می دهند.

نوین مارکتینگ مشتریان معتبری مثل دیوار، کارگزاری مفید و بازار را در رزومه ی کاری خود دارد که باعث اعتماد بیشتر مشتریان به آنها می شود.

7. آژانس دیجیتال مارکتینگ فرین (farin)

فعالیت شرکت فرین شامل 3 دسته ی کلی خدمات دیجیتال مارکتینگ، منتورینگ سئو و خدمات آموزش دیجیتال مارکتینگ، تحت عنوان آکادمی فرین، می شود.

خدمات این آژانس نوپا عبارت است از:

آموزش

سئو و افزایش رتبه سایت

کمپین تبلیغات اینترنتی

بهینه سازی نرخ تبدیل

طراحی سایت وردپرس

شرکت های خوب دیگری هم وجود دارند اما ما در اینجا سعی کردیم بهترین موارد را برای شما جمع آوری کنیم. فراموش نکنید که تمام مواردی که در مورد ویژگی های یک آژانس برتر را مطرح کردیم در این شرکت ها بررسی کنید و بعد انتخاب خود را نهایی کنید.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.