کد خبر : 23313 / /
/

پلتفرم شاپینو؛ موتور جستجوی محصولات اینستاگرامی

پلتفرم شاپینو؛ موتور جستجوی محصولات اینستاگرامی


 

 

در سال‌های اخیر، اینستاگرام، به یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در ایران تبدیل شده است؛ به همین دلیل است که بسیاری از کسب‌وکارها از این پلتفرم برای فروش کالاها و محصولات خود استفاده می‌کنند. آمارهای متعددی وجود دارند که محبوبیت و تأثیر اینستاگرام درافزایش فروش محصولات، به‌ویژه محصولات مربوط به حوزه پوشاک و کیف و کفش را نشان می‌دهند.

 با وجود چنین محبوبیت  تاثیری، هنوز هم بسیاری از کاربران هنگام خرید از اینستاگرام، با مشکلاتی ازجمله نیافتن محصول موردنظرشان باقیمت مناسب، نبود رنگ‌بندی یا کیفیت کافی محصول، روبه‌رو هستند. شایپنو، اپلیکیشن خرید از اینستاگرام، این معضل را به‌خوبی برای کاربران حل کرده است. ما در این مقاله، به معرفی این اپلیکیشن و مزایای استفاده از آن برای کاربران و فروشندگان می‌پردازیم.

 

بررسی آمارهای مربوط به خرید آنلاین 

کافی است نگاهی به آمارهای خرید آنلاین در اینستاگرام که در زیر آمده است، بیندازید تا اهمیت این پلتفرم را برای مشاغل و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ به‌خوبی درک کنید:

5

  • طبق اطلاعات مرکز آمار ایران، 44 میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام حضور دارند.
  • 72 درصد از کاربران، بر اساس محتوای اینستاگرام صفحات کسب‌وکارها، تصمیم به خرید می‌گیرند.
  • اینستاگرام، بالاترین نرخ تبدیل و فروش محصولات (1.85٪) را در مقایسه با سایر رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک (1.08٪)، توییتر (0.77٪) و پینترست (0.54٪) دارد.
  • 79 درصد افراد، پس از مشاهده یک سرویس یا محصول در اینستاگرام، اطلاعات بیشتری را درباره آن جستجو می‌کنند.
  • 46٪ از مردم، پس از دیدن یک محصول یا خدمت در پلتفرم، خرید آنلاین یا آفلاین انجام می‌دهند.
  • 800000 خریدار، هرماه از اینستاگرام استفاده می‌کنند.
  • 55 درصد از خریداران حوزه مد و پوشاک، پس از دیدن پست یک اینفلوئنسر، کالای تبلیغ‌شده را خریداری کرده‌اند.

هرچند این آمارها نقاط مثبت اینستاگرام را برای مشاغل نشان می‌دهد، اما واقعیت این است که بسیاری از خریداران، به‌دلایل مختلف، از نتایج خرید آنلاین خود رضایت کافی ندارند؛ به همین جهت، shopino، برای افزایش لذت و کیفیت خرید پوشاک، کیف، کفش و اکسسوری، یک نرم‌افزار و سایت آنلاین را طراحی و راه‌اندازی کرده است.

 

شاپینو چیست؟

شاپینو (shopino)، اپلیکیشنی منحصربه‌فرد است که از سال 1400، توسط یک تیمی جوان و باانگیزه و با هدف ایجاد تجربه خریدی راحت‌تر و آسان‌تر، راه‌اندازی شده است. کاربران می‌توانند با ثبت‌نام و عضویت در این اپلیکیشن، محصولات موردنیاز خود را پس از مقایسه قیمت و کیفیت فروشندگان مختلف، خریداری کنند. شما می‌توانید با بررسی بخش بیشترین جستجوی کاربران، محصولات پرطرفدار و پرفروش اینستاگرام را بشناسید و استایل‌های زیبا و خاص خودتان را طراحی کنید.

فروشندگان اینستاگرامی نیز می‌توانند با ثبت‌نام در این اپلیکیشن، محصولات خود را در معرض دید کاربران قرار دهند. این روند می‌تواند باعث افزایش آگاهی از برند و افزایش فروش کسب‌وکارهای اینستاگرامی ‌شود؛ همچنین شما می‌توانید نیازهای کاربران و مشتریان بالقوه خود را نیز شناسایی و تولید کنید.

 

مزایای استفاده از شاپینو برای کاربران چیست؟

شاپینو، اپلیکیشن اختصاصی و رابط بین کاربران و فروشندگان اینستاگرامی است که خرید آنلاین در اینستاگرام را برای کاربران بسیار ساده می‌کند. اگر حوصله و زمان کافی برای یافتن محصولات موردنیاز خود در میان هزاران صفحه اینستاگرامی، هشتگ‌ها و اکسپلور اینستاگرام را ندارید، با استفاده از بخش جستجوی محصولات در شاپینو، به‌راحتی می‌توانید محصول موردنیاز خود را از میان فروشگاه‌های اینستاگرامی پیدا کنید.

شما می‌توانید قیمت‌ها، رنگ‌بندی و جزئیات مدنظرتان را تعیین کنید و از بین صدها محصول مشابه، با توجه به نیاز خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید؛ همچنین می‌توانید حداقل و حداکثر قیمت مدنظرتان را نیز از بخش فیلترها مشخص کنید.

 

مزایای استفاده از شاپینو برای فروشندگان چیست؟

 

نظرسنجی‌های اخیر از مصرف‌کنندگان نشان می‌دهد که اینستاگرام پتانسیلی بسیار قوی برای افزایش فروش، نرخ تبدیل و تعامل کسب‌وکارها دارد. استفاده از shopino می‌تواند به‌صورت چشمگیری باعث افزایش نرخ تعامل و فروش کسب‌وکارهای حوزه پوشاک، کفش و اکسسوری شود. با توجه به وسعت قابل‌توجه دسترسی به اینستاگرام، به نظر می‌رسد که استفاده فروشندگان از اینستاگرام و اپلیکیشن شاپینو، به‌منظور گسترش دامنه و رشد فروش آنلاین خود، سرمایه‌گذاری بسیار ارزشمندی برای آن‌ها باشد.

اگر هنوز در اینستاگرام نیستید، احتمالاً بازار بزرگی از کاربران و خریداران پرشور را ازدست‌داده‌اید. ممکن است ارزش این داشته باشد که نگاهی عمیق‌تر به این برنامه بیندازید؛ به‌خصوص اگر در حال حاضر، استفاده از اینستاگرام و shopino، بخشی از استراتژی‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شما نباشد.

اینستاگرام، فضای بازاریابی را در اختیار گرفته است. همه گزینه‌های بازاریابی سنتی، به‌تدریج در حال منسوخ‌شدن هستند. تعداد تبلیغاتی که کانال‌های تبلیغاتی سنتی دریافت می‌کنند در حال کاهش است و بسیاری از شرکت‌های بزرگ، در حال تغییر استراتژی‌های خود برای تمرکز بیشتر بر بازاریابی اینستاگرام هستند. در این‌ بین شاپینو، به‌طور ویژه، باعث رشد کسب‌وکارهای اینستاگرامی می‌شود و فرصت‌های منحصربه‌فردی را در اختیار صاحبان مشاغل قرار می‌دهد

اینستاگرام، بیش از یک میلیارد کاربر فعال داردو اکثر مردم، اینستاگرام را به سایر پلتفرم‌های موجود ترجیح می‌دهند. داشتن چنین پایگاه کاربری عظیمی، فرصت‌های زیادی را برایتان فراهم می‌کند و شما می‌توانید مخاطبان جهانی را هدف قرار دهید. توجه داشته باشید که هر برند، مخاطب جداگانه‌ای دارد و شما باید مخاطبان خاصی را در این پلتفرم هدف قرار دهید.

6

اینستاگرام، برای به‌اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوها ساخته‌ شد؛ اما امروزه به یک ابزار بازاریابی عالی تبدیل ‌شده است. دسترسی به پایگاه عظیم کاربران، باعث شده است تا بسیاری از شرکت‌های بزرگ چندملیتی، اینستاگرام را به‌عنوان منبع بازاریابی غالب خود تعیین کنند.

اگر یک برند کوچک هستید، امکان رشد بالایی برای برند شما در shopino وجود دارد. از طریق این اپلیکیشن می‌توانید توجه تعداد زیادی از خریداران بالقوه را در اینستاگرام به خود جلب کنید.

 

امکان خرید مستقیم از اینستاگرام در شاپینو وجود دارد؟

بازاریابی در شاپینو، به برندها کمک می‌کند تا حجم بیشتری از محصولات خود را بفروشند. دلیل این اتفاق این است که با استفاده از شاپینو، خرید محصولات تبلیغ‌شده در اینستاگرام برای مشتریان بسیار راحت‌تر می‌شود. مشتریان برای ارتباط با کسب‌وکار شما کافی است یک دکمه را فشار دهند تا به‌صورت مستقیم به صفحه اینستاگرام، پشتیبانی واتس‌اپ یا مسئول فروش ما متصل شوند.

مشتریان، با استفاده از ویژگی‌های فوق‌العاده شاپینو، می‌توانند مستقیماً محصولات موردنیاز خود را که برندهای مختلف  ارائه می‌دهند، در شاپینو پیدا کنند و سفارش دهند. آمارها نشان می‌دهد که استفاده از فیلترها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد shopino، باعث افزایش فروش کسب‌وکارها شده است.

کسب‌وکارها می‌دانند که بدون بازخورد نمی‌توانند روند تولید محصولات خود را بهبود بخشند. داشتن بازخورد از مشتریان، به برندها کمک می‌کند تا نقاط ضعف خود را درک کنند و آن‌ها را بهبود بخشند. shopino به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که مستقیماً با مشتریان خود در تعامل باشند و در جریان دیدگاه‌های آنان قرار گیرند.  

شاپینو، ‌یک راه عالی جهت دریافت بازخورد برای برندهای بزرگ و کوچک است. اینستاگرام، ویژگی‌هایی مانند نظرسنجی را ارائه می‌دهد و مشتریان می‌توانند مستقیماً نگرانی‌هایی را که در مورد برندتان دارند، از شما بپرسند. تعامل مستقیم با مشتریان بالقوه، نه‌تنها کمک می‌کند تا در مورد محصولات خود بازخورد دریافت کنید، بلکه فرصت ایجاد یک پیوند خوب با مشتریان را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 

سخن پایانی

استفاده از شاپینو برای معرفی و فروش محصولات، روشی ایدئال و نوآورانه است. شما به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار اینستاگرامی می‌توانید محصولات خود را در معرض دید خریداران قرار دهید. به‌عنوان یک کاربر نیز می‌توانید، از طریق این اپلیکیشن، محصولات موردنیاز خود را در فروشگاه‌های مختلف پیدا کنید و پس از مقایسه قیمت‌ها و برقراری ارتباط مستقیم با کسب‌وکارها، آن‌ها بخرید. کافی است تنها یک‌بار از این اپلیکیشن استفاده کنید تا کاربر دائمی این پلتفرم شوید.

 

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.