کد خبر : 18812 / /
/

تاثیر خرید فالوور در پیج اینستاگرام

تاثیر خرید فالوور در پیج اینستاگرام
 

راز موفقیت در اینستاگرام

در حال حاضر که بیش از نیمی از مردم دنیا از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنند به جرات می توان ادعا کرد. که این شبکه اجتماعی جز یکی از بهترین و پربازده ترین شبکه های اجتماعی برای شروع و راه اندازی کسب و کار خود است.

اگر صفحه جدیدی در اینستاگرام راه اندازی کنید و بخواهید با روند معمولی اعضای پیج خود را جذب کنید زمان زیادی طول می کشد تا این افراد جذب صفحه اینستاگرامی شما شوند. این امر درست مثل این است که در افتتاحیه یک فروشگاه فیزیکی مردم خودشان به طور خودکار از افتتاحیه این فروشگاه مطلع شوند و به این فروشگاه سر بزنند.

خرید فالوور اینستاگرام

راز موفقیت و گرفتن نتیجه در این شبکه داشتن تعداد زیادی فالوور در این شبکه می باشد. که شما برای بدست آوردن آن باید زمان زیادی را صرف کنید. و همینطور می بایست با پرداخت هزینه های زیاد و اضافی پیج خود را درون پیج هایی که فالوور های زیادی دارند تبلیغ کنید. اما در این بین یک راه میانبر نیز برای شما وجود دارد که اعضای پیج شما را در مدت کوتاهی بالا می برد این راه میانبر خرید فالوور می باشد.

آیا خرید follower می تواند به پیج ما کمک کند

در پاسخ به این سوال می توان گفت که همه چیز بستگی به نوع فالوور و سایتی که از آن فالوور خریداری می نمایید دارد. اگر قصد خرید فالوور فیک را دارید بهتر است که به شما بگوییم که پول خود را دور ریخته اید. به این دلیل که این فالوور ها نرخ تعامل صفحه اینستاگرامی شما را تا حد بسیار زیادی پایین می آورند. و باعث آسیب رساندن به پیجتان می شوند. اینستاگرام صرفا فقط به دلیل بالا بودن اعضای پیجتان پست های پیج شما را به اکسپلور وارد نمی کند. الگوریتم های اینستاگرام به گونه ای عمل می کنند که تعامل فالوور هایتان با پیجتان را مورد بررسی قرار می دهند. اگر فالوور هایتان پست هایتان را لایک نکنند، آن ها را ذخیره نکنند، برای پست هایتان کامنت نگذارند و همینطور استوری هایتان را بازدید نکنند اینستاگرام فالوور های شما را به عنوان فالوور های فیک شناسایی می کند.

فالوور اینستاگرام

اما در صورتی که فالوور های زیاد با نرخ تعامل بالا داشته باشید اعتبار پیجتان روز به روز افزایش پیدا می کند و بیشتر می شود. سایت هایی که به شما فالوور واقعی می فروشند در واقع عده زیادی از افراد که به محتوای شما علاقه مند هستند. را به پیج شما واگذار می کنند. به همین دلیل این اعضا پست های شما را لایک می کنند، برای آن ها کامنت می گذارند و همینطور آن ها با بقیه به اشتراک میگذارند. همین کار باعث افزایش نرخ تعامل پیج شما و در نتیجه دیده شدن محتوا و محصولاتتان می شود.

به علاوه اگر خرید فالوور ارزان و همینطور واقعی را به اندازه کافی انجام بدهید می توانید علاوه بر اهداف اصلی صفحه خود و اینستاگرام مارکتینگ، سفارش تبلیغ نیز دریافت کنید و از این راه هم کسب درآمد کنید.

چگونه فالوور فیک را از فالوور واقعی تشخیص بدهیم

در حال حاضر که به ارزش فالوور های واقعی پی بردیم باید روش های تشخیص فالوور فیک از فالوور واقعی را نیز بشناسیم. فالوور های فیک معمولا از آیدی و بیو های عجیب و غریبی برخوردارند. تصاویر پروفایل فالوور های فیک بسیار ناواضح است و معمولا تصاویر بازیگران مختلف و همینطور افراد مشهور است. البته برخی از پیج های فیک اصلا فاقد تصویر پروفایل هستند. در حالی که فالوور های واقعی معمولا از عکس خودشان برای پروفایل استفاده می کنند. فالوور های واقعی معمولا از اسم خوشان همراه با چند حرف دیگر برای آیدی پیجشان استفاده می کنند. پیج های واقعی دارای بیو های مناسب و مرتبط می باشند.

شاید این مقاله به شما کمک کند : ارزان ترین وب سایت فروش فالوور در اینستاگرام کدام است؟

5

فالوور های فیک مانند یک روح عمل می کنند. و به طوری کلی جز فالو کردن پیجتان هیچ گونه کار خاصی را انجام نمی دهند. این فالوور ها با پیج شما هیچ گونه تعامل و ارتباطی ندارند فالوور های فیک پست های منتشر شده شما را لایک نمی کنند. آن ها را به اشتراک نمی گذارند روی پست هایتان کامنت نمی گذارند و همچنین آن ها را ذخیره نمی کنند. و در نهایت با همین فعالیت نکردنشان باعث کاهش نرخ تعامل صفخه اینستاگرامی شما می شوند.

اما یک فالوور واقعی همیشه فعال است و استوری های شما را به طور مرتب بازدید می کند، پست هایتان را با افراد مختلف به اشتراک می گذارد، بر روی پست هایتان کامنت می گذارد، و آن ها را لایک می کند.

یکی دیگر از راه های تشخیص فالوور واقعی از فیک توجه کردن به تعداد فالوور ها و فالووینگ ها می باشد. بسیار دیده ایم که بعضی از پیج ها با وجود اینکه نه عکسی دارند. نه بیو مناسبی برای پیج خود گذاشته اند دارای فالوور های بسیار زیادی می باشند. یا حتی دیده ایم که برخی دیگر از پیج ها هیچ گونه پست و محتوای خاصی را دارا نمی باشند و تنها کاری که انجام داده اند فالو کردن افراد زیاد است.

6

چرا باید فالوور ارزان بخریم

از آن جایی که امروزه اکثر افراد برای معرفی خدمات و همچنین افزایش فروش خود از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنند. جذب فالوور های ایرانی و با کیفیت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

طبیعتا هرچه صفحه اینستاگرامی شما فالوور های ایرانی بیشتری داشته باشد. افراد بیشتری جذب پیج شما می شوند. و همین امر خود باعث اعتماد افراد بیشتر و همینطور تبدیل شدن دنبال کنندگان شما به مشتری و در نتیجه افزایش سود شما خواهد شد.

فالوور های خارجی زبان شما را متوجه نمی شوند و همینطور امکان آن را ندارند تا از پیج شما خریدی انجام دهند. برای همین به منظور بهتر دیده شدن در اینستاگرام به شما پیشنهاد می شود تا فالوور های ایرانی خریداری کنید. و زیاد دنبال فالوور های خارجی نروید. خرید فالوور ایرانی یکی از راه های پیشنهادی و سریع افزایش اعضای پیج شما می باشد. که می تواند به شما کمک کند کسب کار خود را در مدت زمان کوتاهی رونق ببخشید و اعضای پیج خود را بالا ببرید.

اینستا ویز پنل اصلی فروشندگان فالوور در کشور میباشد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.