کد خبر : 19155 / /
/

مزایا و معایب خرید فالوور

مزایا و معایب خرید فالوور
 

مزایا و معایب خرید فالوور از نگاهی دیگر

اینستاگرام فرصتی برای توسعه و دیده شدن کسب و کار شماست و با فعالیت در این شبکه مجازی، گامی بزرگ به سوی اهداف کاری خود بر میدارید اما اینکه چگونه تعداد فالوورهای پیج خود را افزایش دهید تا محصولات یا خدمات شما بیشتر دیده شوند و بیشتر بفروشید، مهم است. احتمالا درباره خرید فالوور شنیده اید که می تواند تاثیر مثبتی در پیشرفت پیج اینستاگرام شما داشته باشد ولی در مقابل، دارای اثرات منفی هم هست که شما با خرید اصولی فالوور می توانید جلوی اثرات منفی آن را بگیرید. در این صفحه همراه ما باشید تا با مزایا و معایب خرید فالوور واقعی و فیک شما را آشنا کنیم همچنین در انتهای صفحه، بهترین شرکت خرید فالوور به شما عزیزان معرفی می شود.

چرا اینستاگرام از مهم‌ ترین ابزارهای بازاریابی است

اینستاگرام یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی است و بسیاری از صاحبان کسب و کارهای مختلف در حوزه های بهداشتی، آرایشی، آشپزی، سرمایه گذاری، روانشناسی و ... از این شبکه مجازی برای برندسازی و بازاریابی بیشتر استفاده می کنند اما چرا اینستاگرام تبدیل به یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی شده است ؟

  • ارتباط مستقیم با کاربران : در اینستاگرام با کاربران در ارتباط مستقیم هستید و می توانید از نظرات، پیشنهادات و انتقادات آنها برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنید و با دیدن تعامل مخاطبانتان متوجه می شوید که محبوب آنها هستید و انگیزه بیشتری می گیرید.
  • تولید محتوای بصری : برای فعالیت در اینستاگرام نیاز به تولید محتوای تصویری و ویدئویی دارید و با انتشار پست هایی از فعالیت های خود حس نزدیکی را به مخاطبان القاء می کنید و تعامل آنها را بر می انگیزید.
  • کنترل فعالیت رقبا : در اینستاگرام می توانید فعالیت های رقبای خود را زیر نظر داشته باشید و از پست ها و استوری های آنها برای فعالیت بهتر خود ایده بگیرید.

انواع فالوورهای اینستاگرام

برای بیشتر دیده شدن و افزایش فروش در اینستاگرام نیاز است که فالوورهای زیادی داشته باشید که فالوورها ممکن است ایرانی یا خارجی باشند و یا فیک و واقعی باشند. احتمالا شما برای پیج اینستاگرام خود نیاز به فالوورهای واقعی ایرانی دارید زیرا فالوورهای فیک و خارجی از شما خریدی انجام نمی دهند و تاثیر مستقیم در افزایش فروش پیجتان ندارند.

اگر می خواهید فالوورهای ارزان برای پیج خود بخرید، فالوور های فیک گزینه پیش روی شما هستند که هیچ تعاملی در پیج شما ندارند ولی اگر به دنبال فالوورهای واقعی هستید، باید بیشتر هزینه کنید تا با تعامل نشان دادن، باعث پیشرفت پیج شما شوند.

8

مزایا و معایب خرید فالوور فیک و واقعی

خرید فالوور مزایا و معایب زیادی دارد که شما باید از این مزایا و معایب اطلاع داشته باشید و پس از آگاهی، اقدام به خرید کنید.

از جمله مزایا و معایب خرید فالوور عبارتند از :

اعتبار بخشیدن به پیج

تعداد فالوورهای بالا به پیج شما اعتبار می بخشند و کاربران با دیدن صفحه اینستاگرامی شما با تعداد فالوور زیاد، تمایل بیشتری به خرید نشان می دهند ولی اگر تعداد فالوورهای پیج کم باشد، مخاطب اعتماد نمی کند.

پیشی گرفتن از رقبا

با تعداد فالوورهای زیاد از رقبای خود پیشی می گیرید که نقش کلیدی در جذب مخاطبان دارد.

فروش بیشتر

اگر فالوورهای پیج شما زیاد باشند، احتمالا فروش بیشتری خواهید داشت ولی به شرطی که فالوورهای واقعی بخرید و با تولید محتوای جذاب و کاربری پسند آنها را در پیج ماندگار کنید.

لایک و کامنت های بیشتر

با خرید فالوورهای واقعی، پست های پیج شما لایک و کامنت های بیشتری می گیرند و تعامل فالوورها باعث اکسپلوری شدن پیجتان می شود.

جذب بیشتر فالوور حین تبلیغات

احتمالا می خواهید برای جذب بیشتر فالوور، تبلیغات نیز انجام دهید و یکی از مهم ترین مزیت های خرید فالوور این است که در حین تبلیغات برای کاربران جذاب تر هستید و شانس بیشتری برای فالو شدن دارید. پس همیشه در زمان هایی که قصد دارید تبلیغات گسترده انجام دهید، فالوور بخرید و احتمال پیشرفت تان را افزایش دهید.

موارد فوق از مزایا خرید فالوور اینستاگرام هستند و معایب نیز به شرح زیر می باشند :

امکان بی اعتمادی کاربر 

خرید فالوور همانقدر که می تواند باعث اعتماد سازی در کاربران شود، ممکن است زمینه بی اعتمادی آنها را فراهم سازد زیرا اکثر کاربران بعد از دیدن تعداد فالوورهای پیج شما، لایک و کامنت ها را هم بررسی می کنند و اگر تعداد فالوورها با تعداد لایک و کامنت ها برابر نباشد، کاربر مطمئن می شود که فالوورهای شما فیک هستند. پس اگر می خواهید فالوور بخرید، حتما از تعداد کم شروع کنید و برای مثال یک شبه 20 هزار فالوور وارد پیج خود نکنید.

معلق کردن فعالیت پیچ

با خرید تعداد زیادی فالوور فیک که هیچ فعالیتی در پیج شما ندارند، اینستاگرام متوجه فیک بودن آنها می شود و فعالیت پیج شما را به تعلیق در می آورد چرا که به عنوان یک پیج نا امن شناخته می شوید.

حذف فالوورها توسط اینستاگرام

از معایب دیگر خرید فالوور، حذف و ریزش فالوورهای پیج شما توسط اینستاگرام است و هر کدام از فالوورهای پیج که تعاملی از خود نشان نمی دهند، حذف می شوند که این موضوع یک امتیاز منفی برای پیج شماست و کاربران واقعی تان را هم بی اعتماد می کند.

9

ریزش فالوورهای واقعی

فالوورهای فیک همیشه در پیج شما هستند و به خودی خود ریزش نمی کنند مگر اینکه اینستاگرام آنها را حذف کند اما فالوورهای واقعی ممکن است ریزش کنند و اگر شما نتوانید با تولید محتوای جذاب، آنها را در پیج ماندگار کنید، شما را آنفالو می کنند و به این ترتیب بعد از چند ماه متوجه می شوید که نیمی از فالوورهای شما ریزش کرده اند.

حذف پیج

احتمال حذف پیج با خرید فالوورهای فیک نیز وجود دارد و اگر به سراغ شرکت های نامعتبر فروش فالوور بروید و به جای فالوور واقعی به شما تعداد زیادی فالوور فیک بفروشند، ممکن است پیج شما به عنوان یک پیج اسپمر و تبلیغاتی برای اینستاگرام شناسایی شود و در نتیجه پیجتان را حذف کند.

فالوور فیک بخریم یا نخریم ؟

احتمالا برای شما هم سوال است که فالوور فیک بخریم یا نخریم ؟ فالوور فیک از آن جهت که باعث بیشتر شدن تعداد فالوورهای پیچ شما می شوند، اثر مثبت دارند ولی از طرفی به دلیل آنکه بدون تعامل هستند و به بیشتر شدن لایک و کامنت های پیج شما کمک نمی کنند، اثر گذاری منفی دارند.

پیشنهاد ما این است که اگر قصد خرید فالوور فیک دارید، حتما تعداد کم بخرید و بعد از اینکه پیجتان رونق گرفت و توانستید از فالوورهای واقعی خود تعامل لازم را دریافت کنید، می توانید مجدد فالوورهای فیک بیشتری وارد پیج کنید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.