کد خبر : 18319 / /
/

بزرگ کردن عکس پروفایل اینستاگرام درموبایل و کامپیوتر

بزرگ کردن عکس پروفایل اینستاگرام درموبایل و کامپیوتر

اینستاگرام از شبکه‌های اجتماعی بزرگ است که علاوه بر امکانات بالا، کمبودهایی نیز در این شبکه گسترده مشاهده‌ می‌شود و آن هم عدم امکان دانلود تصاویر، ویدئوها و حتی تصاویر پروفایل است.

بزرگ کردن عکس پروفایل اینستاگرام با استفاده از برخی برنامه‌های غیر رسمی همچون اینستافول امکان پذیر است.

برای اینکه بتوانید بزرگ نمایی عکس پروفایل را انجام دهید در ابتدا باید یک اکانت اینستاگرام در اخیار داشته باشید ، اگر در حال حاضر اکانت مناسبی در اخیار ندارید میتوانید با خرید پیج اینستاگرام این مشکل را نیز رفع کنید.

چنانچه قصد دارید از طریق موبایل و کامپیوتر اقدام به بزرگنمایی و دانلود عکس پروفایل نمایید، در این آموزش با ما همراه باشید.

آموزش بزرگ کردن عکس پروفایل اینستاگرام در موبایل

  1. برنامه insfull  را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود نمایید و آن را نصب کنید

    8

  2. وارد برنامه شوید و ایدی پیج اینستاگرام مورد نظرتان را وارد کنید و روی دکمه جستجو کلیک کنید
  3. اکنون میتوانید عکس پروفایل موردنظرتان را با بزرگ نمایی و کیفیت مناسب مشاهده کنید

    9

  4. جهت دانلود این عکس پروفایل میتوانید روی آیکون دانلود در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید

 

بزرگ کردن عکس پروفایل اینستا از طریق سایت

 

اگر می‌خواهید بدون استفاده از برنامه‌های آی او اس یا اندروید اقدام به بزرگ کردن عکس پروفایل اینستا نمایید، بهتر است از طریق وب سایت این کار را انجام دهید.

یکی از معتبرترین سایت‌ها در زمینه بزرگنمایی عکس پروفایل، سایت instadp.com است. بلافاصله پس از ورود به سایت فوق اطلاعاتی همچون نام کاربری فرد از شما درخواست می‌شود که با وارد کردن آن، تصویر فرد در ابعاد بزرگ به نمایش در خواهد آمد.

با تهیه یک اکانت اینستاگرام از پیج فروشی اینستاگرام میتوانید به راحتی این کار را انجام دهید.

چند سایت دیگر در بخش بزرگ کردن عکس پروفایل اینستا فعالیت دارند که از برترین آنها می‌توان به سایت izoomyou.net و همچنین toolzu.com اشاره کرد.

این دو سایت نیز همانند سایت قبلی با ورود نام کاربری امکان بزرگ‌نمایی و دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را برای‌تان فراهم خواهند کرد.

سایت همه کاره دیگری در بخش دانلود و بزرگنمایی فایل‌های اینستاگرام وجود دارد.

سایت izuum از جمله سایت‌هایی است که با ورود به آن علاوه بر بزرگ نمایی عکس پروفایل اینستاگرام، امکان دانلود پست نیز برای‌تان فراهم شده است.

یک سایت فعال دیگر برای بزرگ کردن عکس پروفایل اینستا راه اندازی شده است که با جستجوی آدرس instafinsta می‌توانید وارد آن شده و پروسه بزرگ نمایی تصاویر پروفایل، دانلود ویدئو، دانلود تصاویر، مشاهده و دانلود استوری را نیز انجام دهید. از برتری‌های این سایت عدم وجود تبلیغات در آن می‌باشد و کار کردن با آن به ساده‌ترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

نحوه بزرگ کردن تصاویر پروفایل اینستاگرام در ویندوز

 

چنانچه محتوای اینستاگرام را از طریق لپ‌تاپ یا کامپیوتر مشاهده و دنبال می‌کنید، برای دانلود کردن یا بزرگ کردن عکس پروفایل اینستا بهتر است از طریق سایت‌هایی که به آن پرداختیم استفاده کنید.

برنامه‌های ویندوزی کمی برای مشاهده عکس پروفایل در سایز بزرگ طراحی شده است به همین جهت برای این کار استفاده از سایت پیشنهاد می‌شود.

جهت ذخیره تصویر با سایز اصلی با نگه‌ داشتن و یا کلیک راست بر روی تصویر بزرگ شده، گزینه save as file یا download را زده و تصویر را در بخش مورد نظر ذخیره کنید.

 

برنامه‌های برتر در زمینه بزرگ کردن عکس پروفایل اینستا

 

برنامه‌های اندرویدی زیادی در گوگل پلی مشاهده می‌شود که برای بزرگ کردن تصاویر پروفایل می‌توانید از آن استفاده کنید اما پیشنهادی که ما برای‌تان داریم استفاده از نرم افزار instaapp، Qeek و همچنین insfull است.

برای دانلود برنامه‌های عنوان شده می‌توانید از طریق گوگل پلی و یا مایکت نیز اقدام نمایید.

پس از دانلود و اجرای برنامه‌های فوق، به ساده‌ ترین شکل ممکن قادر به بزرگ کردن عکس پروفایل اینستا برای هر فردی خواهید بود.

اگر نیازبه دنبال کننده برای پیج اینستاگرام خود داشتید میتوانید با خرید فالوور واقعی به راحتی دنبال کنندگان اکانت اینستاگرام تان را افزایش دهید.

نحوه دانلود پروفایل اینستاگرام

 

برخی از افراد تنها اقدام به بزرگ کردن عکس پروفایل اینستاگرام کرده و برخی نیز می‌خواهند تصویر پروفایل را دانلود کنند.

تقریبا می‌توان گفت تمامی روش‌های ذکر شده علاوه بر بزرگ کردن تصاویر پروفایل، امکان ذخیره آن را نیز فراهم کرده‌اند.

به این منظور پس از بزرگ کردن تصویر، با نگه ‌داشتن انگشت به مدت طولانی بر روی تصویر، دکمه ذخیره فایل یا download را فشار دهید تا تصویر به صورت فایل در فایل منیجر و گالری دستگاه ذخیره شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.