کد خبر : 16452 / /
/

چرا فالوور اینستاگرام مهم است؟

چگونه فالوور واقعی اینستاگرام بخرم؟ (اسفند1400)

موضوع این است که اینستاگرام در تمامی کشورهای جهان در دسترس است. امروزه بیش از نیمی از ایرانیان در این شبکه اجتماعی مشترک هستند، فارغ از این که اندازه حساب‌های کاربری ایرانی زیاد از چیزی است که فکرش را می‌کنید.خب امکان‌پذیر است کسی صاحب تعداد زیاد نام کاربری باشد ویا اینکه فروانی از انها صفت اسپم داشته. در حقیقت امروزه فراوانی از مردم جهان اضافه بر یک صفحه شخصی روی اینستاگرام حساب‌های تجارتی یا پروفایل بیزینس همان خواهند داشت.

در نتیجه این موضوع طعمه کسب درآمد می‌شود. فرض کنید که شما صاحب یک فروشگاه شال و روسری هستید؟ حتماً در حال فیزیکی فروش شما محدود به یک شهر و استان خواهد بود. در آخر به‌غیر در طول زمان شما چه اندازه فروشی خواهید داشت؟ پس نخستین کار این است که به فکر تاسیس یک صفحه اینستاگرامی باشید. آسوده از این که صفحه اینستاگرام تجاری باید چه ویژگی داشته باشد. بعدازاین فیلتر، به موضوع افزایش فالوور  می‌رسیم.

خرید فالوور واقعی اینستاگرام

آیا خرید فالوور اینستاگرام مفید است؟

اگر قرار باشد به این سوال پاسخ بدهیم که آیاخرید فالوور اینستاگرام مفید است، باید بگوییم که “بله، قطعا سودبخش و مفید  است”.درواقع با اهمیت ترین متغیر در بهبود اوضاع کسب و کار در اینستاگرام ،میزان فالوور های واقعی شما است. هرچه میزان افزایش فالوور شما بوسیله سرعت و شدت بیشتری  انجام شود،پیشرفت شما در کارتان همچنین سریع‌تر و چشم‌گیرتر خواهد بود.

به طور کوتاه از علل بااهمیت مفید بودن خرید فالوور به موردها پایین می‌توان اشاره کرد:

  • هزینه صرف شده در برابر سود بعدی کاملا به صرفه است
  • جذب فالوور به سرعت اتفاق می‌افتد.
  • باعث به روز بودن و کنار زدن رقبا می‌شود.
  • نیاز به صرف وقت ندارد.
  • خود عمل خریدن فالوور از سرویس‌دهندگان مختلف آسان است.

خرید فالوور اینستاگرام اسان است شما با سرچ در گوگل با بسیاری از سایت ها اشنا میشوید اما بسیاری از این سایت ها فروش فالوور واقعی ندارند و این باعث اسیب به پیجمان میشود پس در این حال به چه کسی اعتماد کنیم؟ 

خرید فالوور فیک ممنوع! 

خرید فالوور فیک و روح اسیب بسیار بدی به پیج ما میزند و باعث دیده نشدن در اکسپلور اینستاگرام و کاهش مشتری میشود و حالا از کجا فالوور فیک رو تشخیص بدیم فالوور فیک : 

1-دارای ایدی بلند و طوری است که نمیتوانیم تلفظ کنیم .

2-فالوور فیک عکس پروفایل نامناسب دارد.

3-فالوور فیک پست و استوری ندارد.

4-فالوور فیک بدون بایو یا زبان دیگری است.

5-فالوور فیک هایلایت ندارد.

و حالا شاید برایتان سوالی پیش بیاد اگر فالوور خریدیم و این نکاتی که گفتید رو داشت و زیر ساخت پیجش شبیه فیک نبود چطور تشخیص بدیم؟

خب برای این کار از استوری های آن و پست ها میتوانیم تشخیص بدیم و یک راه دیگر با دایرکت دادند و پاسخ انها میتوانیم متوجه شویم .

خرید فالوور فیک  اعتماد مشتریان ما و اعتماد اینستاگرام را کم میکند. 

خرید فالوور واقعی(✅) 

خرید فالوور واقعی اینستاگرام بسیار شدید پیشنهاد میشود بخصوص اگر پیج کاری دارید . یکی از کاربران سوال کرده بود من از یکی از سایت ها در زمینه فالوور واقعی فالوور خریدم از کجا تشخیص بدم واقعیه؟

نکات فالوور واقعی:

1-دارای ایدی کوتاه  و طوری است که میتوانیم بخوانیم.( مانند اسم )

2-فالوور واقعی عکس پروفایل مناسب دارد.

3-فالوور واقعی پست و استوری دارد.

4-فالوور واقعی بایو مناسب و فارسی است.

5-فالوور واقعی هایلایت دارد.

حالا با پست ها و استوری ها میتوانیم تشخیص بدیم که فالوور واقعی است یا نه.

برای خرید فالوور واقعی از شرکت معتبر کلیک کنید 

آیا خرید فالوور برای پیج های کاری پیشنهاد میشود؟  

پاسخ به این سوال باید یک "بله" محکم بگوییم! خرید فالوور اینستاگرام برای تمام کسب و کارهایی که قصد فروش انلاین در اینستاگرام دارند مفید است.هر چه تعداد فالوورها بالا برود، میزان تعامل  فالوورهای شما بالا خواهد رفت. و همین باعث یک اتفاق خوب یعنی رفتن به اکسپلور تاثیر مثبت دارد و به فروش شما در اینستاگرام کمک میکند. صرف نظر از این که در اینستاگرام چه فعالیتی دارید، می‌توانید با استراتژی مناسب کسب و کارتان در فواصل زمانی مشخص، اقدام به خرید فالوور واقعی کنید.خرید فالوور در نوع فعالیت شما فرقی نمیکند در  فروش انلاین  مهم محتوا شما است که شما با بلاگری میتوانید این کار رو بسیار خوب انجام دهید و فرقی هم نمی‌کند که یک پیج برای فروش محصول داشته باشید یا این که اینفلوئنسری و بلاگری را به عنوان فعالیت اصلی در اینستاگرام در نظر گرفته باشید. افزایش تعداد فالوور اتفاقات خوبی را برای تمامی کسانی که در اینستاگرام محصول میفروشند رقم می‌زند. حتی اگر خودتان یک پیج تبلیغاتی دارید و از آن کسب درآمد می‌کنید، باز هم خرید فالوور واقعی را باید جدی بگیرید. چون هرچه تعداد فالوور شما بیشتر باشد درامد شما در اینستاگرام بیشتر است .شما باید آنقدر فالوور داشته باشید و آنقدر محتواهای جذاب تولید کنید که کاربران جدید به محض مشاهده پیجتان جذب آن شوند. و شمارو فالو کنند و از شما خریددصورت بگیرد .اما به طور کلی برای چند دسته از پیج ها خریدن فالوور ضروی‌تر است:  

- پیج هایی که رقابت در حیطه فعالیتشان خیلی زیاد است. باید خیلی سریع خرید خود را انجام دهید. 

- پیج های تازه تاسیس 

کسانی تازه پیج تاسیس کرده اولین قدم برای خرید فالوور باید چند عدد محتوا خوب و با کیفیت تولید کنید که وقتی فالوور میخرید یا جذب میکنید ریزش پیدا نکند.  

- پیج هایی که دچار تعییر شده اند. تغییرات بزرگ مثلا چند روز استوری نگذاشته اند .  

- مدتی فعال نبوده‌اند در این موقعیت باید به جز خرید فالوور محتواهای با کیفیت و یونیک تولید کنید.  

قبل از خرید فالوور محتوا خوب کنید  

همیشه این احتمال وجود دارد که یک کاربر پس از مدتی پیج شما را آنفالو کند. اما با برخی اقدامات ویژه می‌توان این احتمال را تا حد وسع پایین آورد. یعنی با تولید محتوا درست و با کیفیت که ما نوع های زیادی تولید محتوا داریم مانند ویدیویی، عکسی و... 

با گذاشتن استوری و گرفتن لایو میتوانید جلوی این مشکل رو بگیرید . در درجه اول، قبل از خریدن فالوور به تعداد کافی پست بگذارید. طوری که مخاطب جدید علاقمند شود شما را فالو کند و این باعث میشود که فالوور از پیج شما خروج نشود. داشتن شمه ای از نگاه مارکتینگی در تولید محتوا خیلی کمک می‌کند. بعد از خریدن فالوور نیز همین روند را ادامه دهید تا بتوانید فالوورها را کنار خودتان نگه دارید. 

خرید فالوور

نحوه عملکرد سایت مسترچین

یکی از موثرترین شیوه‌های پیدا کردن فالوور در اینستاگرام، تعامل با سایر پیج‌های اینستاگرامی است. فعالیت کردن در پیج سایرین سبب دیده شدن پیج خود شما می‌شود و در نتیجه افراد علاقمند، تصمیم می‌گیرند تا شما را دنبال کنند. مسترچین با کمک گروه های زیادی و مخاطب های زیاد این کار را بسیار آسان و ساده انجام میدهد شما با پرداخت مبلغی در این گروه ها مخاطب واقعی جذب میکنید . این روش، انتخاب‌شده  تنها راه  کسب فالوور تو اینستاگرام است که افرادی مشتاق و علاقمند به سمت مسئله فعالیت شما را بدون هیچ اجبار و فعالیت ناخودآگاه به پیج شما اضافه می‌کنند تا به ایجاد تعامل پسندیده، واقعه شما به‌خاطر کسب درجه با ارزش بودن توسط الگوریتم‌های اینستاگرام و به دنبال آن گرفتن فرصت برای توسعه را افزایش دهند.

خرید فالوور واقعی

خرید فالوور از مسترچین 

با تمام توضیحات بیان شده اگر قصد دارید تا با فعالیت و تولید محتوا در اینستاگرام معروف شوید و کسب درآمد کنید و یا کسب و کار خود را گسترش ببخشید بهترین راه خرید فالوور واقعی از سایت بااعتبار و بی‌نظیر مسترچین است. برای کسب اطلاعات زیادتر و خرید فالوور ، می‌توانید به سایت مسترچین به طرف نشانی اینترنتی https://www.mesterchina.ir مراجعه نمایید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.