کد خبر : 15387 / /
/

ارزان ترین فروشگاه برای خرید فالوور اینستاگرام

ارزان ترین فروشگاه برای خرید فالوور اینستاگرام

ارزان ترین فروشگاه برای خرید فالوور اینستاگرام ، فروشگاه شیراز سوشال میباشد ! چرا که شما برای 1000 فالوور فقط 9000 تومان پرداخت خواهید کرد + 15 درصد هدیه بیشتر !

اما اشتباه نکنید ، دلیل ارزانی از بی کیفیت بودن یا فیک بودن فالوور ها نیست ، بلکه از تازه راه اندازی شدن و افتتاحیه وبسایت میباشد.

اما ممکن است بعد از چند سال گرانتر شود؟ قطعا نمیتوان جواب قطعی برای این مسئله داد، زیرا تمام قیمت ها بستگی به قیمت دلار و افزایش هزینه سرور و... دارد.

اما چرا الان دیگر سایت ها گرانتر میفروشند؟قطعا یک جواب میشود داد ، گران فروشی و سوئ استفاده از جایگاه وبسایت در گوگل! چرا که اگر خرید فالوور را جستجو کنید ، سایت های رتبه اول نتایج را راحتر میتوان به آنها اعتماد کرد و اگر سایتی در رتبهای بعد باشد ، نمیتوان به راحتی به آنها اعتماد کرد و این مسئله بسیار اشتباه است!

برای اعتماد به یک سایت ، باید بررسی کرد که آیا صاحبان آن وبسایت توسط ارگان های دولتی شناسایی شده اند یا خیر؟ برای شناسایی ، باید به پایین یا گوشه های وبسایت ها مراجعه کنید و ببینید آیا نماد اعتماد الکترونیک دارند یا خیر؟ حتما باید روی نماد کلیک کنید تا وارد وبسایت اینماد شوید ، در غیر اینصورت ، ممکن است فقط یک عکس کپی شده باشد و به جایی وصل نباشد.

هرگز فراموش نکنید که فالوور واقعی وجود ندارد! تمام فالوور هایی که ارسالی هستند ، توسط برنامه های دانلودر اینستاگرام و.. ارسال میشوند و کاربر هایی که شمارا فالو میکنند ، متوجه فالو کردن شما نخواهند شد ، پس از خرید فالوور نیاز است که جانی دوباره به فالوور های خریداری شده دهید.پس نیاز است که هر روز بدون یک روز وقفه ، استوری و مطلب در پیج خود منتشر کنید تا روزی که کاربر متوجه وجود پیج شما شود!

برای خرید فالوور ارزان 9000 تومانی به وبسایت شیراز سوشال با آدرس www.shirazsocial.com/instagram-follower/ مراجعه کنید .

خرید فالوور اینستاگرام تاثیر مثبتی خواهد داشت؟

این مسئله به میزان خرید شما و فعالیت شما بستگی دارد.یعنی اگر پیج خود را به تازگی راه اندازی کردید یا پست کم میگذارید ، پیشنهاد میشود در کل بیخیال خرید فالوور اینستاگرام شوید ، چرا که نه به اکسپلور راه پیدا میکنید و نه پیشرفتی میکنید.

در صورتی فالوور خرید کنید که قبلش پستای زیادی منتشر کرده باشید ( بالای 20 – 50 پست ) و بعد از خرید نیز هر روز پیج آپدیت باشد و استوری به صورت مکرر منتشر شود.

پس از خرید فالوور باید جان دوباره به فالوور ها داد ، سعی کنید به هر استوری که ریپلای میشود ، ریپلای هارا لایک را نظری دهید. در استوری ها از نظر سنجی ها استفاده کنید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.