کد خبر : 46786 / /
/

قیمت پوکه برای شیب بندی ساختمان 1402

قیمت پوکه برای شیب بندی بر اساس هر متر مکعب استفاده از این مصالح مشخص می شود.در این مقاله بیشتر به این موضوع می پردازیم.

قیمت پوکه برای شیب بندی ساختمان 1402

 

برای استفاده از پوکه های معدنی در فرایند ساخت و ساز باید حتما به قیمت و هزینه مربوط به هر یک از دسته بندی های این مصالح نیز دقت داشته باشید. بر این اساس بهترین نوع و مدل این مصالح برای اجرای شیب بندی ساختمان انتخاب خواهند شد. برنامه ریزی هزینه های پروژه های ساختمانی از اهمیت بسیار زیادی برای پیمان کاران و کارفرمایان برخوردار است. به همین خاطر بررسی قیمت پوکه برای شیب بندی در هر پروژه حائز اهمیت است. هر یک از مدل ها و دسته بندی های پوکه های معدنی که از معادن گوناگون در سر تا سر کشور ما استخراج می شوند قیمت و هزینه به خصوصی دارند. 

 

قیمت پوکه برای شیب بندی ساختمان

قیمت پوکه برای شیب بندی بر اساس هر متر مکعب استفاده از این مصالح مشخص می شود. در نظر گرفتن این واحد اندازه گیری محاسبه دقیق هزینه های اجرای این پوکه ها را ساده تر می کند. برخی از فروشندگان نیز از واحدهای اندازه گیری مانند تن و کیلوگرم برای تعیین قیمت این مصالح استفاده می کنند. در دنیای امروز قیمت همه اقلام ساختمانی در نوسان است. به همین خاطر بدیهی است که هزینه خرید و فروش پوکه های معدنی نیز با تغییراتی رو به رو شده و روند رو به رشدی را طی می کند. توصیه می کنیم برای آگاهی از قیمت های دقیق این مصالح به قیمت روز هر یک از آن ها دقت داشته باشید و این هزینه ها را از کارشناسان فروش مربوطه استعلام کنید. 

قیمت پوکه برای شیب بندی بر اساس هزینه های مربوط به حمل و نقل این مصالح، هزینه های مربوط به مسافت حمل، وزن و... نیز مشخص می شود. هر یک از این پارامترها به گونه ای مجزا هزینه خرید این محصولات را تحت تاثیر قرار می دهند. در این راستا خرید عمده پوکه های معدنی همواره به صرفه تر از خرید آن به صورت جزیی خواهد بود. به همین سبب توصیه می کنیم پیمانکاران فعال در حوزه های ساختمان سازی خرید این مصالح را به صورت عمده انجام دهند. در این زمینه نوع و مدل پوکه ها و دانه بندی آن ها نیز این هزینه ها را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

 

قیمت انواع پوکه برای شیب بندی

 در این زمینه توصیه می کنیم بر اساس هر یک از بخش بندی های ساختمان نوع پوکه را انتخاب کنید. برای برخی قسمت ها در محیط ساختمان های امروزی از پوکه های دانه ریز و برای برخی قسمت ها از پوکه های دانه درشت تر استفاده می شود. قیمت پوکه برای شیب بندی تا حد قابل توجهی از نوع و مدل هر یک از دسته بندی های این مصالح تاثیر می پذیرد.

در این زمینه درجه کیفی انواع مدل های پوکه معدنی این هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد. پوکه ها از معادن طبیعی متعددی استخراج می شوند و بدیهی است که هر یک از دسته بندی های آن ها با ویژگی ها و مشخصه های کیفی به خصوصی همراه باشند. به همین خاطر قیمت آن ها متفاوت خواهد بود. در ادامه رنج قیمتی برخی از مدل های پوکه معدنی در ساخت و سازهای امروزی را به صورت تقریبی بررسی می کنیم. 

قیمت پوکه نخودی برای شیب بندی ساختمان

پوکه نخودی یکی از مهمترین متریال شیب بندی در پروژه های امروزی به شمار می رود. این پوکه ها با وزن و سایز بندی های استانداردی برای پروژه های ساختمانی به کار می روند. هر متر مکعب از این پوکه ها با هزینه 90 هزار تومان خرید و فروش می شود. وزن این پوکه ها در هر متر مکعب از شیب بندی ساختمان بین 500 تا 600 کیلوگرم مشخص می شود. 

قیمت پوکه معدنی بادامی برای شیب بندی ساختمان

یکی از رایج ترین دسته بندی های پوکه معدنی برای شیب بندی پروژه های ساختمانی و قسمت های مختلف آن پوکه های بادامی هستند که با دانه بندی های مناسب برای کف سازی به کار می روند. این پوکه ها در هر متر مکعب با هزینه 90 هزار تومان خرید و فروش می شوند. البته قیمت آن ها در سال های اخیر کمی تغییر کرده است. به همین خاطر باید قیمت روز هر یک از این محصولات را بررسی کنید. این پوکه ها برای شیب بندی ساختمان مزایای قابل توجهی به همراه دارند. 

قیمت پوکه معدنی فندقی برای شیب بندی ساختمان

برای شیب بندی ساختمان های امروزی از پوکه های فندقی نیز استفاده می کنند که با دانه بندی های درست و استاندارد در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرند. این مصالح در پروژه های ساختمانی امروزی بسیار کارایی دارند. هزینه استفاده از آن ها در هر متر مکعب از ساختمان 50000 تومان خواهد بود. وزن آن ها در هر متر مکعب نیز بین 500 تا 600 کیلوگرم برآورد می شود.

 

قیمت پوکه معدنی مناسب برای شیب بندی ساختمان

قیمت پوکه برای شیب بندی در هر یک از مدل ها و انواع این مصالح متفاوت است.  در مصارف ساختمان سازی امروزی از مدل های مختلف پوکه برای هر یک از بخش ها استفاده می شود و به همین خاطر نمی توان قیمت واحدی برای هر یک از این مصالح در بخش بندی های مختلف سازه در نظر گرفت. قیمت این پوکه ها بسته به عوامل نام برده شده تعیین خواهد شد. برای انتخاب نوع و مدل درست و استاندارد هر یک از این مصالح در فرایند شیب بندی ساختمان حتما از نظرات کارشناسان این حوزه کمک بگیرید. 

جمع بندی

در این بخش در رابطه با قیمت پوکه برای شیب بندی ساختمان نکات مهمی را بررسی کردیم که در استفاده از این مصالح کمک کننده خواهند بود. هر یک از این پوکه ها با ویژگی ها و مجموعه مزایای گوناگونی شناخته می شوند و استفاده از آن ها در پروژه های ساختمانی امروزی بسیار رایج است. این پوکه ها با به صرفه ترین قیمت ها نیز خرید و فروش می شوند و از نظر اقتصادی نیز به نفع پروژه های ساختمانی خواهند بود. شما می توانید هر یک از دسته بندی های این مصالح را با ابعاد و دانه بندی های گوناگون به سهولت خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. 

منبع : پوکه نت

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.