کد خبر : 42076 / /
/

حبس شدن کارگران زیر آوار ساختمان | جزییات جدید از حادثه ریزش آوار در جنوب تهران

ریزش ساختمان در منطقه 19 تهران باعث گیر افتادن افرادی بر زیر آوار شد.

حبس شدن کارگران زیر آوار ساختمان | جزییات جدید از حادثه ریزش آوار در جنوب تهران

از ابتدای صبح روز یکشنبه مورخه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ و در اجرای دستور مقام قضایی مبنی بر برخورد با ساخت و سازهای غیر ایمن و غیرقانونی، واحدهای انتظامی فرماندهی تهران بزرگ به جهت پشتیبانی از عوامل شهرداری تهران در محله خلازیر واقع در منطقه ۱۹ تهران حاضر شدند.

 ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحدهای غیرایمن در این منطقه، به علت عدم رعایت نکات ایمنی از سوی ساختمان های همجوار این ساختمان و عدم پایداری سازه ، تعداد ۵ ساختمان همجوار دچار تخریب شد که بر اثر آن تعداد ۴ نفر از پرسنل انتظامی و دو نفر از پرسنل شهرداری در زیر آوار ساختمانی گرفتار شدند.

در حال حاضر با توجه به حضور تیم های امداد و نجات در محل، عملیات جهت رهاسازی افراد گرفتار در زیر آوار ساختمانی در حال اجرا می باشد که تا به این لحظه تعداد ۴ نفر از زیر آوار نجات پیدا کرده و اقدامات جهت نجات جان سایر افراد گرفتار در زیر آوار با سرعت در حال اجرا می باشد که نتیجه آن متعاقبا در اطلاع رسانی های بعدی اعلام خواهد شد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.