کد خبر : 43616 / /
/

لیست قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل چقدر است؟

لیست قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل چقدر است؟

 

 

ساندویچ پانل ارزان را از کجا تهیه کنیم؟ چه عواملی روی قیمت پانل‌ها تاثیر می‌گذارد؟ شاید تصور کنید ساندویچ پانل یک محصول بسیار گران قیمت برای سازه‌های ساختمانی محسوب می‌شود. اما این تصور کاملا اشتباه است. چرا که با خرید این مصالح مدرن در اکثر هزینه‌های ساخت و ساز و یا تعمیر ساختمان صرفه جویی می‌شود. با وجود پانل‌ها دیگر نیازی به تعمیر ساختمان ندارید. همچنین با تهیه آن‌ها از شرکت‌هایی مانند ما می‌توانید از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنید. در قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل، عواملی مانند ابعاد، رنگ و ضخامت ورق تاثیر بسیار مهمی دارد.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل چقدر است؟انواع ساندویچ پانل سقفیسفارش و خرید ساندویچ پانل دیواریخرید ساندویچ پانل سردخانه

قیمت ساندویچ پانل سقفی

قیمت ساندویچ پانل سقفی با توجه متراژ، نوع ورق یا عایق پانل و ضخامت آن‌ها مشخص می‌شود. این نکته را در نظر بگیرید که نوسانات بازار در قیمت پانل‌ها تاثیرگذار است. ساندویچ پانل‌ها از آهن ساخته می‌شود و قیمت آهن روزانه تغییر می‌کند.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی

همانطور که گفته شد قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی با توجه به نوع متریالی که در آن به کارمی‌رود، متفاوت است. ساختار و مشخصات فنی این‌ پانل تاثیر بسزایی روی قیمتش دارد. علاوه بر این موارد، نوع ورقی که قرار است در پانل‌ها به کار برده شود و همچنین ابعاد پانل در قیمتش تاثیرگذار است. جهت محاسبه قیمت هر متر‌مربع پانل سقفی باید به مواردی مانند نوع سازه، کاربرد آن، نوع پانل و منطقه‌ای که قرار است نصب شود، توجه کنید.

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری

با توجه به این‌که ساندویچ پانل مصارف گوناگونی دارد و با متریال خاصی تولید می‌شود، قیمت آن متغیر است. به طور مثال از پانل دیواری برای سازه‌های مسکونی، سردخانه‌ای و صنعتی که با ورق‌هایی مانند گالوانیزه، آلوزینک یا آلومینیوم پوشیده شده است، استفاده می‌کنند. همچنین نوع عایق مانند پشم سنگ، پلی یورتان، پلی استایرن یا پشم شیشه نیز در قیمت پانل دیواری موثر است. به همین دلیل ابتدا می‌بایست نوع عایق را مشخص کرده و سپس پانل را خریداری کنید.

قیمت ساندویچ‌ پانل ۴ سانتی

یکی از عواملی که روی قیمت ساندویچ پانل تاثیر دارد، ضخامت پانل‌ است. به طور مثال ساندویچ پانل سقفی و دیواری از سه لایه متفاوت تشکیل می‌شود هر چه ضخامت لایه‌ها بالاتر باشد، برای خرید آن‌ها باید هزینه بالاتری پرداخت کنید. پانل ۴ سانتی در دسته ساندویچ پانل ارزان قرار دارد.

قیمت ساندویچ پانل دیواری ۵ سانتی

این نوع پانل در سازه‌های صنعتی کاربرد دارد. به همین دلیل هم عایق بسیار خوبی در برابر صوت و گرما است. قیمت ساندویچ پانل دیواری ۵ سانتی به عواملی مانند نوع پوشش، کیفیت، متریال، ابعاد و تعداد لایه‌های آن بستگی دارد.

قیمت ساندویچ پانل سردخانه

پانل سردخانه، سازه‌ای است که جهت نگهداری مواد غذایی و مواد حساس به گرما ساخته می‌شوند. قیمت این پانل بر اساس جنس و کاربرد آن متفاوت است. همچنین طرح و رنگ انتخابی شما روی قیمت این پانل تاثیر دارد.

قیمت ساندویچ پانل کلین روم

ساندویچ‌ پانل کلین روم برای نگهداری موادی کاربرد دارد که باید به دور از آلودگی باشند، مانند دارو یا مواد رادیواکتیو. با توجه به این‌که قیمت ساندویچ پانل روی قیمت کلی سازه ساختمانی تاثیر دارد، کارفرمایان به این موضوع توجه زیادی دارند. اگر شما ساندویچ پانل کلین رومی را انتخاب کنید که پیچ‌های نامرئی داشته باشد، قیمت بالاتری دارد، اما باز هم تعیین قیمت این سازه با توجه به سفارش مشتری می‌تواند متغیر باشد.

 

قیمت ساندویچ پانل پلی یورتان

ساندویچ پانل پلی یورتان به نحوی ساخته می‌شود که دارای خاصیت نسوز یا کنسوز است تا مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش و حرارت داشته باشد. این خاصیت به دلیل وجود فوم پلی یورتان است که به داخل پانل‌ها تزریق می‌شود. این پانل از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند. با توجه به این ویژگی منحصر به فردی که پانل پلی یورتان دارد، برای خرید آن باید مبلغ بیش‌تری پرداخت کنید.

قیمت هر متری مربع ساندویچ پانل چگونه تعیین می شود؟

قیمت ساندویچ پانل بر اساس نوع ورق و فوم آن تعیین می‌شود و متغیر است. مثلا این‌که قرار باشد برای پانل‌ها از چه ورقی استفاده شود، روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد چرا که قیمت ورق آلوزینک، آلومینیوم و گالوانیزه با هم متفاوت بوده و معمولا قیمت ورق آلوزینک بالاتر است. البته این نکته را نباید فراموش کرد که کاربرد ساندویچ پانل‌ها تاثیر بسیار مهمی روی قیمت آن‌ها دارد.

قیمت ساندویچ پانل ارزان

اگر شما هم برای تهیه پانل‌ها دارای محدودیت بودجه هستید، می‌توانید ساندویچ پانل ارزان را برای سازه ساختمانی خود انتخاب کنید. به طور مثال ساندویچ پانل‌های آلومینیومی نسبت به سایر پانل‌ها قیمت کم‌تری دارند. البته متراژ پانل نیز روی ارزان بودن پانل تاثیرگذار است.

نقش رنگ در تعیین قیمت ساندویچ پانل

ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که آیا رنگ پانل روی قیمت آن تاثیرگذار است؟ باید گفت بله، رنگ نقش مهمی در قیمت پانل‌ها دارد. همانطور که می‌دانید ساندویچ پانل‌ها از دو ورق تشکیل شده‌اند که فرایند رنگ زدن این ورق هزینه‌ای جداگانه را در بر می‌گیرد. اگر زیبایی سازه ساختمانی برایتان اهمیت دارد، می‌توانید با توجه به سلیقه‌تان رنگ پانل را انتخاب کنید. همچنین توجه داشته باشید که پانل‌هایی که رنگشان سفید است، نسبت به پانل‌های رنگی قیمت پایین‌تری دارند.

قیمت ساندویچ پانل دست دوم

به دلیل ارزان بودن پانل‌های دست دوم خیلی از افراد به سراغ خرید آن‌ها می‌روند. اما در نظر داشته باشید که در آینده،خرید آن‌ها شما را دچار مشکل می‌کند. به طور مثال پس از گذشت مدتی شما مجبور هستید در صورت خرابی پانل‌ها دست دوم آن‌ها را تعویض یا تعمیر کنید که همین عامل باعث صرف هزینه‌های اضافی می‌شود. اگر برای پرداخت هزینه پانل محدودیت دارید بهتر است به جای پانل دست دوم، پانل ارزان انتخاب شما باشد.

 هزینه ساندویچ پانل ها بر چه اساسی صورت می گیرد؟

لیست قیمت به روز ساندویچ پانل با توجه به ابعاد، نوع ورق و ضخامتش متفاوت است. قبل از خرید پانل‌ها باید به سقفی یا دیواری بودن آن دقت کنید چرا که کاربرد هر کدام با دیگری تفاوت دارد. در صورت داشتن محدودیت بودجه می‌توانید ساندویچ پانل ارزان را انتخاب کنید. همانطور که گفته شد، ضخامت پانل در قیمت آن تاثیر گذار است به طور مثال قیمت ساندویچ پانل چهار سانتی با پنج سانتی فرق دارد. البته تمامی این موارد موثر روی قیمت پانل‌ها با توجه به سفارش شما فرق می‌کند و اگر ساندویچ پانل با ابعاد کوچک‌تری انتخاب کنید، هزینه کم‌تری برایتان در بر دارد. برای خرید ساندویچ پانل با کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌بایست مراجعه به شرکت‌های معتبری همچون پانل بارون، اولویت شما باشد تا خرید مطمئن‌تری را تجربه کنید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.