کد خبر : 41203 / /
/

دکتر مگ مجله تجهیزات و مواد مصرفی دندانپزشکی

دکتر مگ مجله تجهیزات و مواد مصرفی دندانپزشکی

 

دکتر مگ مجله پزشکی ، دندانپزشکی و ازمایشگاهی با هدف اطلاع رسانی و انتشار اطلاعات کاربردی ایجاد شده است و به انتشار اطلاعات در این زمینه به شیوه های گوناگون می پردازد در ادامه بخش های مختلف این مجله پزشکی معرفی خواهد شد .

 

 

 با توجه به اینکه اکثر رفرنس ها ی پزشکی به زبان انگلیسی میباشند این مجله تخصصی سعی بر این دارد تا این اطلاعات را با زبان فارسی در اختیار مخاطبان خود  قرار دهد لازم به ذکر است بخشی از فعالیت این مجله انتشار مقالات جدید منتشر شده در سایت های معتبر جهانی به زبان فارسی می باشد که این بخش از فعالیت مجله تاثیر به سزایی در به روز بودن اطلاعات مخاطبین خود خواهد داشت .

مقالات منتشر شده در دکتر مگ

مقالات منتشر شده روی سایت دارای تنوع زیاد در زمینه مواد و تجهیزات ، کمک به حفظ سلامت پزشکان و افزایش مهارت های مدیریتی برای دندان پزشکان می باشد .

از دیگر بخش های این مجله میتوان به بخش اشتراک گذاری تجربیات پزشکان مجرب و متخصص اشاره کرد ، در این باره دندان پزشکان تجربیات خود در زمینه مقایسه و استفاده مواد مختلف ، دستگاه ها و تجربیات شخصی خود را در طول درمان بیان می کنند . این بخش سهم عظیمی در افزایش تجربه پزشکان یا دانشجویان این رشته خواهد داشت و در حال گسترش است و هدف ان گرد هم آیی تمام دندان پزشکان در سراسر ایران جهت تبادل و اشتراک گذاری نظرات انان با یکدیگر می باشد . روش اجرای این هدف به دو صورت است یا دندان پزشکان مستقیما نظرات خود را بیان می کنند و روی سایت به اشتراک می گذارند و یا تیم دکتر مگ به شکل مستقیم با پزشکان مصاحبه ونتایج مصالحه را به شکل صوتی ، تصویری و یا کتبی روی سایت منتشر می کنند . دکترمگ مجله دندانپزشکی

فعالیت های دکتر مگ مجله مواد مصرفی پزشکی

از دیگر فعالیت های دکتر مگ بررسی سوالات و مشکلات و دغدغه های پزشکان در خصوص دستگاهها و مواد و جمع آوری پاسخ صحیح و دقیقی برای این مشکلات و اشتراک گذاری این مشکلات به همراه پاسخ آن ها در مجله جهت رفع ابهامات و مشکلات مشابه برای سایر افراد می باشد . تیم دکترمگ به این منظور با پزشکانی که در سامانه دکتر مارکتز ثبت نام کرده باشند ارتباط می گیرند و جلساتی را در این باره با آنان تشکیل می دهند .

  دکتر مارکتزفروشگاهی مارکت پلیس یا چند فروشندگی می‌باشد که از سال 1399 اقدام به فراهم نمودن سیستم و زیر ساخت ها برای تجربه این نوع فروش در بازار پزشکی کشور کرده است. از آن جایی که دکتر مارکتز مرجع تامین مواد و ملزومات تجهیزات پزشکی می باشد و به طور مستقیم پزشکان را با تامین کنندگان محصولات دندان پزشکی مرتبط می سازد ، تعداد زیادی از پزشکان جهت مقایسه برند های مختلف یک ماده از نظر کیفیت و قیمت و خرید محصول عضو این سایت شده اند .

دکتر مگ همچنین سعی در حمایت از مقاله نویسان و دانشجویان حوزه دندان پزشکی و علاقه مندان این زمینه دارد بنابراین افراد فعال در این زمینه می توانند جهت انتشار مقالات و دریافت حمایت به این مجله مراجعه کنند و مقالات مختلف منتشر شده در مجله را مطالعه ، مقایسه و برای نوشتن مقاله خود از ان ها استفاده کنند و مقالات نوشته شده خود را به تیم دکتر مگ ارجاع داده تا در مجله تخصصی دکتر مگ منتشر شود . افراد به این منظور تنها کافیست با پشتیبانان دکتر مارکتز ارتباط و از انان مشاوره بگیرند .

از دیگر فعالیت های دکتر مگ مقایسه مواد مختلف و تجهیزات و ملزومات دندان پزشکی با یکدیگر است هدف اصلی این بخش از دکتر مگ مقایسه مواد و تجهیزات داخلی با محصولات خارجی از نظر کیفیت و استاندارد های لازم می باشد و به این منظور نتایج آزمایشگاهی مورد تایید دانشکده های پزشکی داخلی در مورد مواد تولید داخل منتشر می کند و این نتایج با نتایج آزمایشگاهی مواد تولید خارج از کشور مقایسه می شود و نتیجه این مقایسات را نیز منتشر می سازد .

این فعالیت با هدف معرفی بیشتر و کامل تر و بهتر مواد تولیدی داخلی و حمایت از تولید داخل می باشد .

از دیگر بخش های در حال راه اندازی در دکتر مگ میتوان به بخش اموزش نام برد ، در بخش اموزشی دکتر مگ دو نوع اموزش وجود خواهد داشت بخشی برای پزشکان و بخش دیگر برای پرستاران دندان پزشکی و به طور کل هدف این بخش اموزش در زمینه شناسایی مواد ، روش درست استفاده از مواد و دستگاه ها ، روش نگهداری از دستگاه ها و مواد و به طور کل ارائه اموزش جهت بهبود فعالیت های دندان پزشکی می باشد

اموزش ها در این مجله به صورت فایل های ویدیویی ، صوتی یا مقالات اموزشی ارائه خواهد شد .

اخبار هر حوزه بی شک مهم ترین اطلاعات را می تواند در اختیار مخاطبین خود قرار دهد یکی از بخش های در حال بررسی و مهم دکتر مگ بخش انتشار اخبار جدید داخلی و خارجی در حوزه سلامت دهان و دندان می باشد ، مخاطبین دکتر مگ با مراجعه به این بخش نیازی به بررسی بخش های خبری سایت های دیگر نخواهند داشت چرا که دکتر مگ تمام اخبار در حوزه دندان را از سایت ها و منابع مختلف جمع آوری کرده و در اختیار مخاطبان خود قرار خواهد داد .

لازم به ذکر است تعدادی از مقالات و مباحث منتشر شده روی سایت مناسب برای عموم و فعالین در زمینه تجهیزات پزشکی مناسب است و تنها به موارد تخصصی حوزه دندان پزشکی نمی پردازد .

دکتر مگ مجله ی پزشکی زیر مجموعه سایت و فروشگاه دکترمارکتز  خرید تجهیزات و موادمصرفی دندانپزشکی  میباشد .

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.