کد خبر : 33825 / /
/

5 ویژگی بهترین دندانپزشکی در مشهد - اقساطی و ارزان قیمت

درد دندان که تقریبا همه افراد یکبار آن را تجربه کرده اند از دردهایی است که با مسکن و روش های درمان خانگی فقط چند ساعت آرام میگیرد و برای درمان باید به فکر چاره ی اساسی باشید. از آنجا که دندان عضو مهمی در بدن انسان است از دست رفتن آن علاوه بر تاثیر روی زیبایی چهره، مشکلات گوارشی هم به وجود می آورد چون جویدن غذا به درستی انجام نمیشود. پس با انتخاب بهترین دندانپزشکی در مشهد و مراجعه سریع به آن دندان های خود را از پوسیدگی نجات دهید!

5 ویژگی بهترین دندانپزشکی در مشهد - اقساطی و ارزان قیمت

 

ارزانترین دندانپزشکی در مشهد کجاست؟

یکی از دلایلی که باعث میشود افراد مراجعه به دندانپزشکی را به تعویق بیاندازند ترس از هزینه های بالای آن است! به همین دلیل تلاش ها برای یافتن دندانپزشکی ارزان در مشهد افزایش یافته است. در کلان شهر مشهد مراکز زیادی وجود دارد که خدمات خود را برای رفاه حال مراجعین با قیمت منصفانه ارائه میدهند همچنین برخی مراکز خدماتشان را برای افرادی که بضاعت مالی پایین دارند با هزینه خیلی کم یا به صورت رایگان انجام میدهند این مراکز با عنوان درمانگاه خیریه دندانپزشکی مشهد شناخته میشوند برای اطلاع از این مراکز به صفحه دندانپزشکی ارزان قیمت در مشهد مراجعه کنید.

5 ویژگی که کلینیک بارانا را از سایر مراکز دندانپزشکی متمایز می کند

در این مطلب قصد داریم به معرفی کلینیک بارانا که خدمات خود را با قیمت منصفانه و کیفیت بالا ارائه میدهد و 5 ویژگی که آن را به بهترین کلینیک دندانپزشکی مشهد تبدیل کرده است بپردازیم.

 

1-ارائه کامل ترین خدمات دندانپزشکی مشهد

اکثر افراد ترجیح میدهند به مرکزی مراجعه کنند که تمام خدمات دندانپزشکی را ارائه دهد. کلینیک بارانا  بهترین انتخاب برای این افراد است! چرا که انواع خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی مشهد اعم از لمینت دندان، کامپوزیت، بلیچینگ، درمان ریشه و عصب کشی، پر کردن و کشیدن دندان، ارتودنسی، انواع پروتز و... برای بزرگسالان ارائه میدهد. علاوه بر این موارد در کلینیک بارانا بخش مخصوص دندانپزشکی کودکان نیز وجود دارد و میتوانید درمان دندان کودک خود را نیز انجام دهید.

2-برخورداری از بهترین متخصصین دندانپزشکی در مشهد

مرکز تخصصی دندانپزشکی بارانا، با داشتن کادری مجرب، متخصص و با اخلاق  و با استفاده از به روز ترین و پیشرفته ترین تجهیزات دندانپزشکی خدمات دندانپزشکی مشهد را با بالاترین کیفیت به مراجعه کنندگان خود ارائه میدهد.

3-مشاوره رایگان آنلاین و تلفنی

کارشناسان کلینیک بارانا پاسخگوی تمام سوالات شما در رابطه با هر یک از خدمات دندانپزشکی درمانی یا زیبایی به صورت تلفنی و آنلاین در چت سایت یا واتساپ به شماره (09157609009) می باشند.

4-فراهم آوردن رزرو آسان و آنلاین

برای دریافت نوبت از کلینیک دندانپزشکی بارانا علاوه بر تماس با شماره های 09157609009 و یا 05137609009میتوانید به وبسایت مجموعه به آدرس baranadental.com مراجعه نمایید و در قسمت رزرو نوبت مشاوره و معاینه زمان مورد نظر خود برای حضور در کلینیک را انتخاب کنید.

5-ارائه خدمات دندانپزشکی اقساطی در مشهد

با بالا رفتن تعرفه ی خدمات دندانپزشکی مشهد بسیاری از افراد در جستجوی مراکز دندانپزشکی ارزان در مشهد می باشند. اما باید توجه داشته باشید که معیار خود برای مراجعه به یک دندان پزشکی را صرفا ارزان بودن قرار ندهید و به کیفیت مطلوب متریالی که در آن مرکز استفاده میشود هم توجه کنید.

کلینیک بارانا یکی از مراکز دندانپزشکی در مشهد است که در آن از بهترین برند ها با قیمت متناسب استفاده میشود. با این حال برای راحت تر بودن مراجعین خود امکان پرداخت اقساطی برای برخی خدمات مانند ایمپلنت، ارتودنسی، لمینت، پروتز دندان و... را فراهم کرده است. برای اطلاع از چزئیات بیشتر درباره شرایط دندانپزشکی اقساطی در مشهد کلیک کنید.

2

 

خدمات دندانپزشکی کلینیک بارانا

همانطور که پیش از این بیان کردیم کلینیک بارانا در مشهد به عنوان مرکزی شناخته میشود که ارائه دهنده تمام اقدامات دندانپزشکی می باشد. در ادامه برخی از مهم ترین خدمات دندانپزشکی مشهد، که در کلینیک بارانا با استقبال خوبی مواجه شده است را به شما معرفی خواهیم کرد.

لمینت و کامپوزیت دندان

لمینت و کامپوزیت دندان از محبوب ترین روش های دندانپزشکی زیبایی برای اصلاح طرح لبخند هستند. کاربرد لمینت و کامپوزیت دندان تقریبا یکسان است و هر دو روش برای بهبود رنگ دندان هایی که زرد و بد رنگ شده اند و پوشاندن بهم ریختگی های دندان استفاده میشوند اما تفاوت هایی در طول عمر، قیمت، میزان درخشندگی و مواردی از این دست با یکدیگر دارند.

مواد کامپوزیت دندان به صورت خمیر و از جنس رزین هستند که روی دندان قرار میگیرند و دندانپزشک با مهارت آن ها را به فرم دلخواه و متناسب برای شما در می آورد. رنگ کامپوزیت نیز با توجه به شرایطی مثل رنگ پوست و سلیقه شخصی هر فرد انتخاب میشود. لمینت ها اما به صورت روکش هایی که فقط سطح جلوی دندان را در بر میگیرند روی دندان نصب میشوند. ساخت این روکش ها بعد از اولین مراجعه به دندانپزشک و انجام قالب گیری آغاز میشود و حدود دو هفته به طول می انجامد.

3

هزینه لمینت و کامپوزیت دندان در کلینیک بارانا

هزینه لمینت دندان مشهد در کلینیک بارانا به صورت اقساطی( در دو قسط) قابل پرداخت است اما به دلیل آن که فرایند نصب کامپوزیت در یک جلسه انجام میشود امکان پرداخت اقساطی برای آن وجود ندارد. اما در برخی مناسبت های خاص تخفیفات ویژه ای برای این روش محبوب دندانپزشکی زیبایی در نظر گرفته میشود.

هزینه انواع برندهای لمینت مشهد از هزینه کامپوزیت بیشتر است اما در مقابل طول عمر و درخشندگی آن نیز بیشتر است.

بلیچینگ دندان در مشهد

بلیچینگ دندان یک روش مقرون به صرفه و کم عوارض برای سفید کردن و افزایش زیبایی دندان ها است. در این روش مواد مخصوص بلیچینگ توسط دندانپزشک روی دندان قرار میگیرد و طی یک واکنش شیمیایی رنگ دندان ها چند درجه سفید تر از قبل میشود.

هزینه بلیچینگ دندان در کلینیک بارانا

بلیچینگ دندان به دو روش آفیس بلیچینگ و هوم بلیچینگ انجام میشود که قیمت هر کدام از آن ها متفاوت است. در کلینیک بارانا امکان پرداخت اقساطی برای بلیچینگ وجود ندارد.

ایمپلنت دندان در مشهد

ایمپلنت دندان یکی دیگر از خدمات محبوب کلینیک دندانپزشکی بارانا است که درمانی مناسب برای دندان های از دست رفته می باشد.

در این روش یک پیچ از جنس تیتانیوم که بالاترین سازگاری را با بدن انسان دارد داخل استخوان فک قرار میگیرد و به عنوان ریشه دندان شناخته میشود بعد از گذشت تقریبا 3 الی 4 ماه از فیکس شدن پیچ داخل استخوان فک، روکشی به عنوان تاج دندان روی آن قرار میگیرد. ایمپلنت دندان با نام کاشت دندان طبیعی هم شناخته میشود.

4

قیمت ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی بارانا

ایمپلنت را میتوان جز گرانترین خدمات دندانپزشکی مشهد نام برد. به دلیل بالا بودن هزینه این درمان دندانپزشکی در مجموعه بارانا برای رفاه حال مراجعین این کلینیک امکان پرداخت اقساطی ایمپلنت فراهم شده است که برای اطلاع از شرایط آن میتوانید با شماره های 09157609009 و 05137609009 تماس حاصل فرمایید.

خدمات درمانی دندانپزشکی در مشهد

در کلینیک بارانا خدماتی مثل درمان ریشه و عصب کشی، ترمیم و پر کردن دندان، جرمگیری، ارتودنسی، کشیدن دندان و... هم توسط بهترین متخصص دندانپزشکی در مشهد انجام میشود. برای اطلاع از قیمت تمام خدمات مطرح شده به وبسایت بارانا، بهترین مراجعه کنید.همچنین علاوه بر تمام اقدامات مطرح شده، خدمات دندانپزشکی کودکان نیز درکلینک بارانا ارائه میشود.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.