کد خبر : 36913 / /
/

هزینه راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف 1402

هزینه راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف 1402

 

 

تولید سفره یکبار مصرف در منزل و دانستن هزینه راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف به شما کمک می کند تا بتوانید شروع کاملاً حرفه ای داشته باشید. حقیقت این است که یک سری هزینه ها بر اساس شرایط کاری شما در نظر گرفته می شود که قطعاً می بایست به آن دقت کنید. برای تولید سفره های یکبار مصرف نیاز به ماده اولیه از نوع پلیمر است. بنابراین در محاسبه هزینه راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف قطعاً نیاز است که به هزینه های مربوط به متریال اولیه دقت شود.

دستگاه های مختلفی وجود دارد که برای اجرای نقش و نگار بر روی سفره طراحی شده اند. این دستگاه ها نیز قیمت مخصوص به خود را دارند. از آنجایی که معمولاً هزینه راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف رقم ثابتی نیست بهتر است که پارامترهای موثر در هزینه ها را بررسی کنید. بررسی پارامترها به شما کمک می کند تا بتوانید برآورد بهتری داشته باشید.

راحتی مصرف نیز بر اساس نوع رول و همینطور نقطه چین برش سفره در نظر گرفته می شود. این موضوع قطعاً در تولید سفره یکبار مصرف باید بررسی شود.

یکی از بخش های مهم مربوط به هزینه راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف، مواد اولیه مورد نیاز است. مواد اولیه که برای تولید سفره یکبار مصرف استفاده می شوند، از نوع پلیمر هستند. از فرمولاسیون نفتی در تولید این ماده استفاده می شود. البته یک سری ترکیبات دیگر نیز به آنها اضافه می شود. مواد اضافه وارد دستگاه می شوند و پروسه تبدیل به سفره یکبار مصرف انجام می شود. پلی اتیلنی که برای تولید سفره یکبار مصرف استفاده می شود از نوع گرانول است. همینطور از کربن نیز در این راستا استفاده خواهد شد. کربن و گرانول با هم ترکیب می شوند. هر یک از موارد یاد شده هزینه های مربوط به خود را دارند.

 

قیمت دستگاه تولید سفره یکبار مصرف خانگی

پیش از اینکه در مورد قیمت انواع دستگاه سفره رول کن صحبت کنیم نیاز است که اطلاعاتمان در راستای تولید این محصول را افزایش دهیم. به طور کلی اگر هدف اصلی تولید سفره یکبار مصرف با  مواد درجه یک باشد نیاز به ترکیب 10 درصد کربن به همراه 90 درصد گرانول خواهد بود. این درصدها نشان می دهد که هزینه ای که برای گرانول در نظر گرفته می شود به مراتب بیشتر از کربن است. این ترکیب به نوبه خود یک فرمول قوی برای کیفیت بالای سفره های یکبار مصرف است.

موضوع دیگر مربوط به اجرای طرح روی سفره ها به واسطه دانه های رنگی ویژه نایلون است. البته اصطلاح اصلی این ماده مستربچ است. چاپ یکی از بخش های مهم برای هزینه راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف محسوب می شود. تعداد رنگهایی که برای سفره یکبار مصرف اجرا می شود به صورت دو رنگ و یا شش رنگ است. البته مدل های تک رنگ نیز در تولیدات اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

بخشی از هزینه ای که برای راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف در نظر گرفته می شود خرید دستگاه ساخت نایلون از گرانول پلی اتیلن است. این دستگاه از نظر قیمت متغیر است. البته که باید از نظر کیفیت کاملاً ایده آل باشد. این دستگاه با کیفیت بالا عرضه می شود و می تواند یک ساختار کاملاً حرفه ای داشته باشد.

 

فیلم دستگاه تولید سفره یکبار مصرف

وقتی فیلم دستگاه تولید سفره یکبار مصرف را در سایت www.dastgahsofre.ir مشاهده کنید متوجه خواهید شد که با آماده شدن مواد اولیه و ترکیبات لازم، فرآیند انتقال مواد به خط تولید صورت می گیرد. در این بخش نیاز به دستگاهی برای فشرده سازی خواهد بود. دستگاه مورد نظر برای انجام عملیات فشرده سازی از یک سری تنظیمات مخصوص استفاده می کند. تنظیم ضخامت نیز در همین راستا صورت می گیرد. اکسترود به شکل پیوسته استفاده می شود. در نهایت سفره یکبار مصرف نیز ساخته می شود. در ساخت نایلون سفره می بایست به عرض آن دقت کرد. سفره با توجه به سفارش مشتری در عرض های 80، 100 و یا 120 سانتی متر تولید و عرضه می شود.

دستگاه رول کن سفره

قیمت دستگاه تولید سفره یکبار مصرف

در بررسی هزینه راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف یکی از دستگاه هایی که باید خریداری کنید دستگاه جرقه گیر نایلون است. این دستگاه سبب می شود که کار با کیفیت بالایی اجرا شود و عملکرد مناسبی داشته باشد. دستگاه جرقه گیر به نوبه خود در مدل های ایرانی،چینی و آلمانی عرضه می شود و قطعاً دستگاهی که کیفیت بالاتری دارد در نهایت از نظر قیمت نیز بهتر است.

دستگاه چاپگر برای تولید سفره هایی که از رنگ های متنوعی برخوردار هستند یکی از مواردی است که قطعاً ارزیابی می شود. این دستگاه به طور کلی بر اساس نوع طرحی که اجرا می شود چاپ مخصوص خود را دارد. دستگاه چاپگر نایلون باید در اجرای درست طرح ها کاملاً حرفه ای عمل کند یعنی یکی از مهمترین وظایف این دستگاه چاپ دقیق طرح ها بر روی سفره یکبار مصرف است. البته دستگاه بسته بندی که با عنوان شیرینگ پک شناخته می شود نیز بخشی از هزینه راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف محسوب می شود که می بایست با کیفیت عالی خریداری شود.

قیمت دستگاه سفره یکبار مصرف دست دوم

از آنجایی که شاید هزینه راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف در سال جدید کمی بالا باشد می توانید اقدام به خرید دستگاه های دست دوم نمایید. مثلاً می توانید دستگاه جرقه گیر را از نوع استوک یا دست دوم خریداری کنید. این دستگاه کمک می کند تا ماندگاری چاپ روی سفره یکبار مصرف بیشتر شود. در واقع برای جلوه داد سفره این دستگاه انتخاب خوبی است. عملیات چاپ بخش مهمی از تولید سفره یکبار مصرف است.

 

درآمد تولید سفره یکبار مصرف

هزینه راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف شاید در نگاه اول بالا باشد اما بررسی ها نشان می دهد که سطح درآمدزایی در این شغل به شکلی است که در کمتر از یک سال به سودآوری می رسد و هزینه های اضافی نیز به همراه نخواهد داشت. هرچه حجم تولید بیشتر باشد در نهایت درآمد تولید سفره یکبار مصرف نیز بیشتر است و این یعنی یک انتخاب کاملاً هوشمندانه!

 جهت خرید انواع دستگاه تولید سفره و دستگاه رول به رول سفره و دستگاه بسته بندی در اصفهان می توانید وارد وب سایت www.dastgahsofre.ir شوید و از مشاوره رایگان کارشناسان فروش ما برای خرید انواع دستگاه دریافت نمایید.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.