کد خبر : 33097 / /
/

بهترین نوشیدنی هنگام ورزش برای چاق شدن

بهترین نوشیدنی هنگام ورزش برای چاق شدن

در این مقاله انواع نوشیدنی های چاق کننده را به شما معرفی می کنیم، البته فقط از این نوشیدنی ها استفاده نکنید، در این صورت اشتهای زیادی نخواهید داشت و تمام گروه های غذایی را دریافت نمی کنید. این نوشیدنی های ، برای چاق شدن صورت و نرم شدن پوست مفید هستند. در ادامه همراه فیت شو باشید تا با این معجون ها آشنا شوید.

 

برای کاهش وزن ابتدا باید دلیل لاغری خود را درک کنید

اولین قدم برای کاهش وزن، کشف علت لاغری است. به عنوان مثال، یکی از دلایل کوچک شدن غده تیروئید پرکار است که متابولیسم بدن را افزایش می دهد. در این صورت، هر چقدر هم که بخورید، به دلیل متابولیسم بالای بدن، لاغر خواهید ماند. گاهی اوقات اضطراب و متعاقب آن بی اشتهایی عصبی باعث می شود که شما کمتر از نیاز بدنتان غذا بخورید و وزن کم یا اضافه نکنید.

برای کاهش وزن به چند کالری نیاز دارید؟

به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن، روزانه به 20 کالری نیاز دارید تا به ترمیم و حفظ تمام قسمت های بدن کمک کند. برای کاهش وزن و افزایش وزن، باید حداقل 500 کالری در هر وعده غذایی مصرف کنید تا کالری دریافتی خود را بالاتر از حد نرمال نگه دارید و وزن خود را افزایش دهید. همچنین باید رژیم چاقی شما را چرب تر کند و مصرف چربی و مواد مغذی را افزایش دهد. مصرف نوشیدنی های مغذی و خوردن غذاهای مغذی توصیه می شود زیرا این مواد به کاهش وزن و چاقی کمک می کنند.

جو بنوشید، یکی از نوشیدنی های چرب:

این نوشیدنی چرب به دلیل داشتن جوانه جو و گندم مفید است و برای رشد کودکان مفید است.

طرز تهیه نوشیدنی چربی پوست جو:

برای تهیه این نوشیدنی چرب، مواد فوق را در یک کاسه همزن اضافه کنید تا کرم رنگ شود. در طول روز به اندازه دلخواه بنوشید.

نکته: این نوشیدنی یک راه طبیعی برای به خواب رفتن در گرما است.

نوشیدنی چربی شیر عسل

طرز تهیه نوشیدنی شیر چرب:

برای تهیه این نوع نوشیدنی چرب باید مواد را در مخلوط کن بریزید تا همه مواد با هم مخلوط شوند و لذت ببرید. من عاشق نوشیدن شیر عسل هستم.

 معجون (شیر، بادام، پسته

این معجون یکی از محبوب ترین نوشیدنی های چرب در هند است.

طرز تهیه نوشیدنی چرب با شیر و بادام، پسته:

این نوع نوشیدنی چرب ابتدا شیر را جوشانده و سپس شکر، بادام، پسته را اضافه کرده و هم می زنیم تا یکدست شود. بعد از ده تا پانزده دقیقه از روی اجاق گاز بردارید و بعد از خنک شدن در یخچال بگذارید تا خنک شود سپس میل کنید.

نوشیدنی آلفا (جوانه یونجه):

به یاد داشته باشید که جوانه یونجه بسیار مغذی و چرب است.

آناناس را با سیب و آلفا آلفا پوست بگیرید و آب آن را بگیرید، سپس چند برگ را برای تزئین نگه دارید. آب آن را با شیر سویا مخلوط کرده و کمی آلفا آلفا بریزید تا تزئین شود. این یک نوشیدنی چرب، بسیار موثر و مغذی است.

میلک شیک میوه ای

برای تهیه نوشیدنی های چرب از خوردن میوه ها دست نکشید. نوشیدن میلک شیک به کاهش وزن کمک می کند زیرا حاوی شیر است. با در نظر گرفتن این موضوع، کالری دریافتی خود را افزایش می دهید و به هدف خود می رسید.

طرز تهیه نوشیدنی میلک شیک میوه ای:

برای تهیه شیر میوه، یک فنجان شیر کامل، یک چهارم شیرخشک، نصف فنجان میوه تازه و یک پیمانه بستنی را در مخلوط کن بریزید. در آخر خامه را داخل میلک شیک بریزید و نوش جان کنید. در صورت تمایل وانیل را به مواد اضافه کنید.

شکلات داغ ساده

برخلاف افراد چاق نه تنها می توانید از نوشیدنی های چرب و غذاهای خوشمزه اجتناب کنید، بلکه می توانید با خیال راحت هر چه می خواهید بنوشید.

طرز تهیه نوشیدنی شکلات داغ:

برای یک نوشیدنی خوشمزه و چاق کننده روز، دو قاشق غذاخوری پیاز خرد شده را با یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی مخلوط کنید. یک کاسه شیر به آن اضافه کنید. مواد را حداقل یک دقیقه در مایکروویو قرار دهید تا گرم شوند. در آخر خامه را داخل هات چاکلت ریخته و میل کنید.

در واقع توصیه ما این است که از نوشیدنی های پرچرب که حاوی قند زیادی هستند خودداری کنید، زیرا به هر حال باید قند خون خود را کنترل کنید.

منبع:

https://fitsho.co/diet/obesity-potion

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.