کد خبر : 31400 / /
/

بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو در تهران

بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو در تهران

کاشت مو

مو از مهم ترین مشخصه های زیبایی هر چهره ای به حساب می آید. فرقی نمی کند شما خانم باشید یا آقا به هر حال داشتن موهای سالم و پر پشت می تواند اعتماد به نفس مضاعفی به شما بدهد. معمولا ریزش مو اتفاقی شایع در بین آقایان است. اما گاهی خانم ها نیز آن را تجربه می کنند. تفاوتی که بین ریزش مو آقایان و خانم ها وجود دارد در میزان ریزش، محل ریزش و دلیل ریزش است.

ریزش مو آقایان معمولا به دلایل هورمونی، ارثی و ... است. این مدل ریز معمولا از قسمت وسط سر و یا قسمت جلویی سر شروع می شود.

دلیل ریزش مو خانم ها معمولا به دلیل استفاده از دستگاه های حرارتی، بستن مو با کش محکم و ... است. این نوع ریزش باعث کچلی کامل نشده و معمولا باعث می شود خط رویش مو عقب نشینی کند.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به هر دلیلی با کچلی و یا کم پشت شدن موها رو به رو شده اید دیگر نگران نباشید. شما می توانید با کمک کلینیک آوا این مشکل را بهترین روش بر طرف نمایید.

انجام کاشت مو یک روش عالی و مطمئن برای رفع و درمان کچلی به حساب می آید. اما بهتر است برای انجام این کار از پزشک و کلینیک معتبری استفاده نمایید.

کلینیک آوا با داشتن کادری مجرب و صدها نمونه کار عالی همواره مورد اطمینان مشتریان زیادی قرار دارد. برای رزرو وقت و یا گرفتن مشاوره رایگان میتوانید با شماره های ذیل با ما در تماس باشید.

02177979660 - 09129979394

کاشت ابرو

ابروهای پرپشت می تواند ظاهری جذاب و جوان تر به چهره ی ما بدهد. اما برخی از افراد به دلایل مختلفی مانند:

  1. استفاده از رنگ ابرو در زمان طولانی
  2. استفاده از مداد ابرو
  3. ارثی و مادرزادی

 دارای ابروهای کم پشت و نازکی هستند. برخی از افراد برای پوشاندن این مشکل سعی دارند با کمک مداد ابرو، ماژیک ابرو و ... جاهای خالی ابرو خود را بپوشانند. اما استفاده از مداد می تواند در دراز مدت موجب ریزش ابرو شود، از طرف دیگر مداد از روی پوست چرب در زمان کوتاه پاک می شود، همچنین کشیدن مداد ضد آب نبوده و تعریق نیز باعث پاک شدن مداد خواهد شد.

امروزه برای رفع این مشکل راه حل کارآمدی ارائه شده است که شما می توانید با کاشت ابرو در قسمت های خالی ابرو زیبایی دو چندانی به چهره ی خود بدهید.

کاشت ابرو در کلینیک آوا با کادری مجرب و ابزار پیشرفته صورت می‌گیرد. که تمام این ها در کنار هم سبب می شود شما نتیجه ی بسیار مطلوبی را دریافت کنید. برای گرفتن مشاوره رایگان و یا هرگونه سوال هم اکنون میتوانید با ما تماس بگیرید.

 02177979660 - 09129979394

بلفاروپلاستی

2

پف و افتادگی پلکها می تواند به چهره ما حالتی خسته و عبوس بدهد. افتادگی پلک علاوه بر داشتن ظاهری کسل اگر شدید باشد باعث مشکل در دید نیز به وجود می آورد. اگر شما دردسته ی افرادی هستید که: می خواهید حالت چهره شادابی داشته باشید و یا افتادگی پلک سبب شده مشکل در بینایی و زاویه دید پیدا کنید به شما پیشنهاد می شود از روش بلفاروپلاستی استفاده نمایید.

در این روش پزشکان برای ازبین بردن قسمت اضافه پلک اقدام به برش آن می نمایند. شاید تصور کنید انجام چنین عملی می تواند بسیار ساده باشد. اما باید بگویم اصلا اینطور نیست. انجام چنین عملی نیاز به دقت و ظرافت بسیاری دارد. با توجه به حساس بودن چنین عملی شما باید پزشکی مجرب و همچنین کلینیکی مجهز و کاربلد را برای انجام این عمل انتخاب نمایید.

در کلینیک آوا تمام پزشکان با داشتن تخصص بسیاربالا و همچنین دقت بالا سعی بر آن دارند بتوانند عمل بلفاروپلاستی دو چشم را کاملا متقارن و تخصصی انجام دهند.

شما می توانید برای گرفتن بهترین نتیجه از پزشکان مجرب کلینیک آوا بهره مند شوید و عمل بلفاروپلاستی خود را به کلینیک آوا بسپارید.

لیزر شرق تهران

موهای زائد از مشکلات دیرینه ی همه ی افراد به حساب می آید. که برای رفع این مشکل در طول تاریخ راه حل های گوناگونی ارائه شده است اما تمام راه ها موقتی بوده.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و شناخت عمیق پوست و مو و همچنین ساختار آن دانشمندان دریافته اند که می توانند با کمک اشعه لیزر مخصوص که دارای طول موجی مخصوص است می شود موهای زائد را تا میزان 80 درصد از بین برد.

میزان جواب دهی از دوره لیزر بطور مستقیم به نوع دستگاهی که استفاده می کنند بستگی دارد. در کلینیک آوا بهترین و به روزترین تجهیزات لیزر مو های زائد در کنار کادری مجرب و با حوصله باعث شده تمام زیباجویان عزیز بتوانند نتیجه ی بسیار مطلوبی را دریافت نمایند.

تزریق چربی

3

تزریق چربی راهی آسان و بی دردسر برای اصلاح فرم صورت و بدن به شمار می‌رود. تزریق انواع مختلفی دارد و تنها به تزریق چربی خلاصه نمی شود. ما می توانیم به منظور حجیم کردن نواحی ای از صورت و بدن از انواع ژل استفاده کنیم. اما گاهی ممکن است برخی از بدن ها به این ژل ها حساسیت نشان داده و باعث بروز عفونت شود. اما اگر شما از چربی برای تزریق استفاده کنید امکان بروز حساسیت و عفونت به صفر می رسد.

چربی ای که به قسمت های دلخواه بدن تزریق می شود از بدن خود زیبا جو خارج شده و در قسمت های دیگر بدن که بخواهد تزریق می شود.

آماری در سال 1397 از میزان رضایت مشتریان تهیه شد به شرح زیر است. در آن زمان از حدود 70 هزار نفری که عمل تزریق چربی را انجام داده بودند سوال کردند و میزان رضایت آن ها را مورد بررسی قرار دادند که حدود 90 درصد افراد موجود در این نمونه ی آمار گیری دارای رضایت کامل بودند.

همانطور که می دانید برای تزریق چربی به نواحی مختلف ابتدا باید از قسمت هایی از بدن که تجمع چربی بالایی دارد مانند: شکم، پهلو، ران و ... چربی خارج کنیم و سپس فرآیند تزریق آغاز می شود.

به همین دلیل می توان گفت تزریق چربی نسبت به تزریق ژل عملی تهاجمی محسوب می شود. اما نسبت به دیگر عمل های جراحی که به منظور اصلاح فرم صورت، ازبین بردن چین و چروک و ... مورد استفاده می گیرد بسیار کمتر تهاجمی است.

اگر عمل تزریق چربی را انجام دهید برای ریکاوری به یک هفته زمان احتیاج دارید. پس از 2 هفته کامل بهبود یافته و ناراحتی یا عوارضی احتمالی نیز از بین می رود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.