کد خبر : 29354 / /
/

عمل ترمیم بلفاروپلاستی یا جراحی پلک خوب کجاست؟

عمل ترمیم بلفاروپلاستی یا جراحی پلک خوب کجاست؟

ترمیم جراحی پلک به منظور کاهش تغییرات به وجود آمده در چهره و ویژگی‌های ظاهری انجام می‌شود. چشم‌ها جزء حساس‌ترین اعضای بدن انسان هستند که توجه به زیبایی و سلامتی آن‌ها اهمیت زیادی دارد. یکی از شایع‌ترین مشکلات مربوط به چشم که با بالا رفتن سن ظاهر می‌شود، افتادگی پلک است. این عارضه باعث می‌شود حالت صورت خسته، غمگین یا خشن باشد. به همین دلیل افراد نگرانی‌های زیادی در مورد ظاهر خود دارند؛ اما پزشکان برای این مشکل راه حل مناسبی پیدا کرده‌اند.

 

جراحی بلفاروپلاستی و جنبه زیبایی آن برای چهره

انجام ترمیم جراحی پلک یک فرایند درمانی است که خطرات افتادگی پلک مثل آسیب به بینایی و چشم را به حداقل می‌رساند و از این مشکلات جلوگیری می‌کند. علاوه­بر این، انجام درمان افتادگی پلک جنبه زیبایی نیز دارد. در فرایند انجام عمل بلفاروپلاستی پوست پلک برش داده می‌شود و چربی‌های اضافه آن برداشته می‌شود.

پس از برداشتن چربی‌ها، چین و چروک‌های اطراف چشم باز می‌شود و پلک نیز حالت طبیعی به خود می‌گیرد. این عمل نه­تنها بر روی زیبایی چشم‌ها، بلکه در افزایش جوانی و شادابی کل چهره شما تأثیر فوق‌العاده زیادی دارد. البته انجام این درمان نیاز به مشورت با پزشک متخصص دارد و باید تمام جوانب آن در نظر گرفته شود تا در نهایت مشکل افتادگی پلک رفع شود. همچنین عوارض ناشی از جراحی به کمترین میزان خود برسد.

مزایای انجام عمل ترمیم جراحی پلک برای چشم‌ها چیست؟

زمانی­که در پشت پلک‌های فوقانی چربی زیادی جمع شود و منجر به افتادگی پوست شود، علاوه­بر پف اطراف چشم، پلک‌ها نیز سنگین‌تر می‌شوند و با گذشت زمان چشم‌ها با اختلال بینایی روبه‌رو خواهند شد. اما اگر این چربی و پوست اضافه از بین برود، بینایی افراد بهبود پیدا می‌کند و از اختلالات چشم در ‌امان است. همچنین حالت ظاهری چشم‌ها حفظ می‌شود و به­دلیل حذف چروک پوست، جوان­تر به‌نظر می‌رسید.

جراحی بلفاروپلاستی برای چه افرادی مناسب است؟

انجام بلفاروپلاستی پس از رسیدن به ۱۸ سالگی برای تمام افراد امکان‌پذیر است؛ اما پزشکان بر این عقیده هستند که افراد با شرایط خاص و در سنین مشخصی برای انجام این درمان مناسب‌تر هستند. کسانی که از نظر شرایط جسمانی در وضعیت عادی هستند و بیماری خاصی ندارند، به­راحتی می‌توانند اقدام به جراحی کنند. البته بیشتر افرادی که برای انجام بلفاروپلاستی مراجعه می‌کنند، بیشتر از ۳۵ سال سن دارند و به­دنبال رفع مشکلات ظاهری چشم‌ها هستند.

انجام عمل بلفاروپلاستی در زیبایی ظاهری و افزایش اعتماد به‌نفس افراد تأثیر فوق‌العاده زیادی دارد. پزشکان همواره توصیه می‌کنند افرادی که مشکلات اطراف چشم آن‌ها می‌تواند سبب اختلال در بینایی شود، باید هرچه سریع­تر جهت درمان به بهترین مرکز ترمیم جراحی پلک مراجعه کنند.

نتایج انجام ترمیم جراحی پلک تا چه زمانی ماندگار است؟

انجام ترمیم بلفاروپلاستی از طریق ایجاد یکسری برش انجام می‌شود و مواد زائد زیر پلک به­طور کامل خارج می‌شود. علاوه­بر این، پوست اضافی پلک برداشته شده و با استفاده از بخیه زخم عمل بسته می‌شود. در نتیجه ماندگاری ترمیم جراحی پلک طولانی است. البته برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید در مراکز معتبر درمان انجام دهید و متخصصان زیبایی کاربلدی را انتخاب کنید.

هزینه انجام عمل بلفاروپلاستی چقدر است؟

انجام تمام جراحی‌ها و کار‌های مربوط به زیبایی هزینه زیادی دارد. در حالت کلی قیمت انجام ترمیم جراحی پلک چندان زیاد نیست و به‌دلیل تأثیر آن در زیبایی و رفع اختلال بینایی، ارزش زیادی دارد. هزینه این عمل از عوامل متفاوتی تأثیر می‌پذیرد و نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت.

 جراحی بلفاروپلاستی و جنبه زیبایی آن برای چهره

عوامل مؤثر بر تعیین هزینه ترمیم جراحی پلک کدامند؟

فاکتور‌های مؤثر در قیمت جراحی بلفاروپلاستی شامل:

  • شهر محل انجام جراحی: معمولاً انجام جراحی بلفاروپلاستی در شهر‌های بزرگ مثل تهران هزینه زیادی دارد. در مقابل در شهر‌های کوچک‌تر برای کار‌های زیبایی قیمت کمتری می‌پردازند. بنابراین ساکنین شهرهای بزرگ و کوچک نمی­توانند هزینه­های درمان را با یکدیگر مقایسه کنند.
  • مرکز انجام ترمیم پلک: کیفیت خدماتی که توسط مرکز انجام بلفاروپلاستی در اختیار بیمار قرار می‌گیرد، در تعیین میزان هزینه آن تأثیر زیادی دارد. مراجعه به مراکز بهداشتی و دارای امکانات پیشرفته، به مراتب عوارض بعد از عمل کمتری برای بیمار ایجاد می‌کند و پول انجام عمل در آن بیشتر است. هزینه جراحی پلک و بهترین مرکز انجام بلفاروپلاستی رابطه مستقیمی باهم دارند؛ درواقع هر چه سطح مرکز بالاتر باشد، پول آن نیز افزایش پیدا می­کند.
  • میزان مهارت پزشک: هرچه تجربه و مهارت پزشک در انجام ترمیم جراحی پلک بیشتر باشد، هزینه شما نیز ممکن است افزایش پیدا کند. البته به­دلیل اهمیت نتیجه بعد از عمل، بهتر است از پزشکان ماهر کمک بگیرید تا مشکل بازگشت مجدد چربی پشت پلک را تجربه نکنید.
  • نوع بلفاروپلاستی انجام شده: قیمت انجام بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین متفاوت است. نوع مشکل موجود در روی پلک که نشان­دهنده دلیل انجام جراحی است، در تعیین قیمت ترمیم نقش دارد. همچنین هزینه انجام عمل برای رفع مشکلات چشم­ها و درمان در مقایسه با جنبه زیبایی متفاوت است.

 جراحی بلفاروپلاستی برای چه افرادی مناسب است؟

بهترین جراح پلک تهران

وجود افتادگی پلک باعث ایجاد اختلالات ظاهری زیادی می‌شود. وجود این ویژگی‌ها حتی می‌تواند میدان دید افراد را تحت تأثیر قرار دهد. در حال حاضر انجام جراحی بلفاروپلاستی بهترین روش برای رفع مشکلات ظاهری و رسیدن به شادابی و جوانی است. انتخاب یک جراح مناسب برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیز اهمیت زیادی دارد. البته انتخاب پزشک در کلان‌شهر‌هایی مثل تهران مقداری دشوار است. به همین دلیل شما ابتدا باید از اطرافیان یا افرادی که در گذشته ترمیم جراحی پلک انجام داده‌اند، پرس­وجو کنید و نسبت به نتیجه جراحی اطمینان پیدا کنید.

به همین دلیل شما می‌توانید با مراجعه به سایت کلینیک بلفاروپلاستی بهترین پزشکان جراح را پیدا کنید و درباره مشکلات و نحوه بازیابی شرایط عادی مشاوره بگیرید. رفع صحیح مشکل ترمیم پلک در نهایت می‌تواند پوستی شاداب و ظاهری جوان به شما هدیه دهد. پیدا کردن جراح خوب بلفاروپلاستی در تهران سختی‌های خاص خود را دارد؛ اما از طریق مرکز  RMCاین فرایند به سهولت انجام می‌شود.

برای حفظ نتایج درمان پلک چه فعالیت‌هایی باید انجام دهیم؟

بهترین جراحان فعال در حوزه انجام جراحی درمانی و زیبایی رفع افتادگی پلک، به افراد توصیه می‌کنند تا در سبک زندگی خود تغییرات مختلفی ایجاد کنند. پس از انجام ترمیم جراحی پلک زیبایی پوست شما بازمی­گردد و چهره شاداب‌تر می‌شود. بنابراین بهتر است به­صورت روزانه از کرم‌های ضدآفتاب و مرطوب­کننده استفاده کنید. از استعمال سیگار یا مواد دودزا دوری کنید و تغذیه خود را به سمت استفاده از مواد غذایی سالم سوق دهید.

انجام ترمیم جراحی پلک خود را به کلینیک بلفاروپلاستی RMC بسپارید!

با افزایش سن و ضعف عضلات بدن پوست قدرت انعطاف‌پذیری خود را از دست می‌دهند و چربی‌های اطراف پلک حالت افتاده به خود می‌گیرند‌. پوست نازک اطراف پلک در صورت نبود چربی شل و افتاده می‌شود. انجام عمل بلفاروپلاستی می‌تواند محل چربی صورت را تغییر دهد و پوست اضافی اطراف چشم را از بین ببرد.

در نتیجه شما باید از طریق یک مرکز خوب برای ترمیم جراحی پلک اقدام کنید. تعداد پزشکان این حوزه بسیار زیاد است و یافتن یک پزشک خوب ممکن است مقداری زمان ببرد. کلینیک بلفاروپلاستی RMC برای بیماران خود امکانات ویژه ارائه می‌دهد و بهترین پزشکان شهر تهران را در این مجموعه گرد آورده است. کاربران می‌توانند از طریق این مرکز برای انجام بلفاروپلاستی اقدام کنند و پس از مشورت با پزشکان، تصمیم به انجام عمل بگیرند. سایت این مجموعه می‌تواند برای کسب اطلاعات بیشتر کمک‌های زیادی به شما می‌کند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.