کد خبر : 30180 / /
/

بهترین ارزها و پروژه های دیفای برای سرمایه گذاری

بازار دیفای همانند بازار ارزهای دیجیتال پرنوسان است و روزانه پروژه های جدیدی عرضه می شود، به همین دلیل ممکن است شناسایی پروژهای معتبر دشوار باشد. اگر به دنبال فرصت جدیدی برای سرمایه گذاری هستید، پیشنهاد می کنیم حوزه دیفای را از دست ندهید و برای شروع این مسیر در ادامه می خواهیم برخی از بهترین ارزها و پروژه های دیفای را به شما معرفی کنیم.

بهترین ارزها و پروژه های دیفای برای سرمایه گذاری

 

امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای (DeFi) شکاف بین دنیای جدید ارزهای دیجیتال و سیستم مالی سنتی که همه ما به خوبی آن را میشناسیم پر می کند.

در بازار ارزهای دیجیتال، تمام رمزارزها اهداف و فعالیت های مشخصی همانند ارزها و پروژه های دیفای ندارند و به همین دلیل این ارزهای دیجیتال اهمیت بسیاری در سرمایه گذاری ها پیدا کرده اند. طبیعی است که پروژه های هدف دار و کاربردی می توانند آینده بهتری داشته باشند.

بازار دیفای همانند بازار ارزهای دیجیتال پرنوسان است و روزانه پروژه های جدیدی عرضه می شود، به همین دلیل ممکن است شناسایی پروژهای معتبر دشوار باشد. اگر به دنبال فرصت جدیدی برای سرمایه گذاری هستید، پیشنهاد می کنیم حوزه دیفای را از دست ندهید و برای شروع این مسیر در ادامه می خواهیم برخی از بهترین ارزها و پروژه های دیفای را به شما معرفی کنیم.

 

حوزه DeFi چیست؟

امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای، با استفاده از فناوری های نوظهور به افراد، بازرگانان و مشاغل این امکان را می دهد تا تراکنش های مالی خود را با حذف واسطه ها به شکل غیرمتمرکز انجام دهند. دیفای از شبکه های مالی همتا به همتا و تکنولوژی بلاک چین برای این هدف استفاده می کند.

هر جا که اتصال اینترنتی وجود داشته باشد، افراد می توانند با استفاده از نرم افزاری که اقدامات مالی را در پایگاه های داده مالی توزیع شده ثبت و تأیید می کند، دارایی ها را قرض دهند، تجارت کنند و وام بگیرند.

برنامه ها و پروژه های دیفای با ماهیت غیرمتمرکز خود، به افراد این امکان را می دهند تا کنترل بیشتری بر پول خود داشته باشند. بسیاری از پروژه های دیفای توسط خود کاربران هدایت و مدیریت می شوند و سازمان و مدیر واحدی برای آنها وجود ندارد.

خدمات دیفای محدودیت های جغرافیایی ندارد و کاربران و سرمایه گذاران از هر نقطه می توانند از این خدمات استفاده کنند. همچنین این پروژه ها میتوانند برای سرمایه گذاران سود خوبی به همراه داشته باشند و از امنیت بالایی بهره مند هستند. با این حال ضعف هایی نیز وجود دارد، در حوزه دیفای نوسانات قیمتی زیادی  وجود دارد و استفاده از خدمات آنها به سادگی و راحتی خدمات سنتی نیست.

 

بهترین پروژه ها و ارزهای دیجیتال دیفای

پنکیک سوآپ (PancakeSwap)

پنکیک سوآپ یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر زنجیره بایننس اسمارت چین است که به کاربران این امکان را می دهد تا توکن های BEP-20 را به روشی آسان و مقرون به صرفه مبادله کنند. پنکیک سوآپ از جمله بهترین پروژه های دیفای جهانی است که معمولا به عنوان برترین صرافی غیرمتمرکز نیز از آن نام برده می شود.

تبادل ارز با ارز، خدمات وام و بازار NFT از جمله ویژگی های پنکیک سوآپ است. علاوه بر امکان سرمایه گذاری در بخش های مختلف این پلتفرم، پنکیک سوآپ توکن بومی نیز عرضه کرده است که CAKE نام دارد و می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری شما در حوزه دیفای باشد.

 

پنکیک سواپ در سرمایکس

 

یونی سوآپ (UniSwap)

 یونی سوآپ یکی دیگر از صرافی های غیرمتمرکز است که در بلاک چین اتریوم ساخته شده است. توکن بومی آن UNI نام دارد که امروزه در لیست برترین ارزهای حوزه دیفای قرار دارد. به دلیل حفظ حریم خصوصی کاربران و امنیت این پلتفرم، یونی سوآپ هم اکنون یکی از محبوب ترین پروژه های دیفای در بین سرمایه گذاران سراسر جهان است و می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری شما باشد.

از دیگر پروژه های دیفای جذاب بازار می توانیم به Metaple ،panKUKU و سوشی سواپ (Sushiswap) اشاره کنیم.

 

چگونه سرمایه گذاری در حوزه دیفای آغاز کنیم؟

یکی از ساده ترین راه های سرمایه گذاری در حوزه دیفای، خرید و سرمایه گذاری در توکن پروژه های موفق دیفای است. این امر به سادگی با ثبت نام در یک صرافی ارز دیجیتال و شروع معاملات این توکن ها امکان پذیر است.

یکی از بهترین صرافی های داخلی برای شروع فعالیت در بازار دیفای، صرافی ارز دیجیتال سرمایکس است. این صرافی از خرید و فروش بیش از 600 ارز دیجیتال متنوع از جمله ده ها توکن دیفای پشتیبانی می کند و نگهداری و انتقال آنها در کیف پول داخلی، امن و غیرقابل تحریم این صرافی نیز امکان پذیر است.

با پشتیبانی از تقریبا تمام شبکه های محبوب جهانی از جمله اتریوم و بایننس اسمارت چین، شما می توانید معاملات توکن های دیفای را با کمترین کارمزد در سرمایکس انجام دهید.

از دیگر خدمات این صرافی می توانیم به پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته، اپلیکیشن موبایل و تبادل ارز با ارز اشاره کنیم.

 

برچسب ها : sarmayex,سرمایکس,ارز دیجیتال,Pancake Swap,UniSwap,دیفای

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.