کد خبر : 21067 / /
/

کمک رسانی به اسم سیگنال ارز دیجیتال + معرفی برترین کانال های سیگنال دهی

کمک رسانی به اسم سیگنال ارز دیجیتال + معرفی برترین کانال های سیگنال دهی

 

امروزه با گسترش تکنولوژی و جاری شدن سیل سرمایه ی افراد به سمت بازار ارزهای دیجیتال، نیاز افراد به یادگیری دقیق نحوه ی سرمایه گذاری در این بازار افزایش یافته و افراد بسیار زیادی به دنبال یادگیری سرمایه گذاری به راحت ترین شکل ممکن هستند. سیگنال ارزهای دیجیتال و تحلیل آن، از جمله عوامل مهمی به شمار می آید که تحلیل آنها میتواند مسیر شمارا برای سرمایه گذاری درست و مطمئن هموار کند.

باید بدانید که روش تحلیل سیگنال ارزهای دیجیتال زیر مجموعه ی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال قرار دارد ، این سیگنال ها حاصل مجموعه اطلاعاتی چون: قیمت دقیق کوین ها و زمان مناسب خرید و یا فروش رمز ارزها هستند، که توسط متخصصین حوزه ی تحلیل ارزهای دیجیتال و با تکیه بر دانش و تجربه ی آنها تحت عنوان سیگنال ارزهای دیجیتال منتشر می شوند که این سیگنال ها اگر درست و دقیق باشند میتوانند برای رسیدن به بیشترین سود دهی و بهترین سرمایه گذاری به شما کمک کنند.

نکته: شناسایی و تحلیل سیگنال های ارزهای دیجیتال، تنها زیر مجموعه ای از باقی روش های تحلیل ارزهای دیجیتال به حساب می آید و برای یک سرمایه گذاری عالی نمیتوان فقط و فقط بر این روش تکیه کرد.

درانتشار سیگنال های رمز ارز ها توسط متخصصین، علاوه بر تحلیل تکنیکال، تحلیل فاندامنتال نیز دخلیل میباشد؛ در بکار گیری تحلیل تکنیکال،کارشناسان تمامی عوامل مثل: تاریخ بیشترین میزان خرید و فروش، حجم معاملات انجام شده و تمامی اتفاقات و عواملی که در گذشته بر تغییر قیمت ارزهای دیجیتال موثر بودند و خواهند بود، مورد بررسی قرار میگیرند تا به دقیق ترین شکل ممکن بازار را پیش بینی کنند؛ در تحلیل فاندامنتال برای پیدا کردن بهترین سیگنال یک نوع رمز ارز، قیمت اولیه و یا ارزش واقعی یک رمز ارز در نظر گرفته شده و با توجه به آن، قیمت رمز ارز در آینده پیش بینی می شود و در نهایت سیگنال ها توسط متخصصین منتشر می شوند.

نکته: با انتشار این سیگنال ها توسط متخصصین نیاز کاربر برای بررسی رمز ارز و پیاده کردن تحلیل تکنیکال و فاندامنتال برطرف شده و کاربر نیازی به انجام این دو تحلیل نخواهد داشت.

اگر شما قصد وارد شدن به دنیای سیگنال های ارزهای را دیجیتال داشته باشید حتما نام سیگنال بایننس، سیگنال کویننس و حتی سیگنال بایننس فیوچرز را خواهید شنید؛ این نام ها برای نشان دادن این هستند که از کدام سیگنال و  تحلیل می توانید در کدام صرافی استفاده کنید مثلا سیگنال های بایننس فقط و فقط مخصوص صرافی های بایننس ارائه شده و تنها برای انها قابل استفاده هستند... علاوه بر این باید توجه داشته باشید که قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی های مختلف یکسان نبوده و اندکی اختلاف قیمت وجود دارد.

اغلب این سیگنال ها در کانال های تلگرامی قرار میگیرند که گاه عضویت در این کانال ها رایگان بوده و بدون هیچ هزینه ای می توانید از سیگنال های تحلیل شده ی ارزهای دیجیتال استفاده کرد، و در مقابل کانال های تلگرامی نیز وجود دارند که ماهانه با پرداخت مبلغ مشخصی به عنوان اشتراک میتوانید از سیگنال هایی به مراتب بهتر و دقیق تر از سیگنال های رایگان دسترسی داشته باشید.

شیوه ی کار این این کانال های تلگرامی اغلب به این صورت بوده که روزانه چندین سیگنال در آنها قرار میگیرند که قبلا توسط کارشناسان تحلیل شده و تقریبا مطمئن هستند، تعداد این سیگنال ها متفاوت بوده و به عملکرد بازار بستگی دارد مثلا زمانی که وضعیت بازار قرمز و نزولی است تعداد کمتری سیگنال را در اختیار شما قرار خواهند داد چرا که در اینصورت احتمال ضرر کردن نسبت به سود دهی بیشتر است.

نکات اصولی قبل از عضویت در کانال های تلگرامی

سیگنال هایی که در اغلب کانال های تلگرامی قرار میگیرند تحلیل و کارشناسی شده هستند اما با این حال صاحبین این نوع کانال ها مسئولیتی در قبال خرید و فروش شما ندارند چراکه بازار ارزهای دیجیتال تنها به تحلیل سیگنال های رمز ارزها بستگی نداشته و عوامل زیادی در بالا و یا پایین رفتن ارزش رمز ارز ها دخیل هستند به همین دلیل برای این که با خیال آسوده تری سرمایه گذاری کنید خصوصا اگر در ابتدای مسیر ترید هستید به شما پیشنهاد می کنیم که سرمایه ی خود را تنها بر روی چند نوع سیگنال خاص سرمایه گذاری نکرده و سرمایه ی خود را بین سیگنال های مختلف پخش کنین تا در صورت ضرر دچار ضرر های مالی سنگین نشوید.

لازم است بدانید برای عضویت در این کانال ها و سرمایه گذاری بر روی بهترین سیگنال ها باید با برخی مفاهیم مانندحد سود، حد ضرر یا استاپ لاس نیز آشنایی داشته باشید.

حد سود یا نقطه ی خروج

نقطه ایست که در آن طبق نظر تحلیلگران، قیمت ارزهای دیجیتال در جهت رشد و صعود حرکت کرده و احتمال نزولی شدن سیر قیمت پس از گذراندن این نقطه وجود خواهد داشت؛ در اینصورت به شما پیشنهاد میشود که با فروش رمز ارز ها از معامله خارج شده تا دچار ضرر و زیان نشوید، در واقع کارکرد اصلی حد سود جلوگیری از هر گونه ضرر و زیان می باشد.

8

حد ضرر یا استاپ لاس

به نقطه ای میگویند که فرد معامله گر با رسیدن به این نقطه متوجه ضرر و زیان می شود و بنابراین ترجیح می دهد با فروش رمزارزها از معامله خارج شده تا ضرر و زیان بیشتری را متحمل نشود.

نکته:که عواملی مثل: مقدار ریسکی که فرد تریدر متحمل میشود، نوع تحلیل، میزان سرمایه و... از عواملی هستند که هم در حد سود و هم در حد ضرر دخیل هستند.

معتبرترین کانال های سیگنال ارز دیجیتال

امروزه تعداد بسیار زیادی از کانال های تلگرامی به فروش سیگنال ارزهای دیجیتال اقدام میکنند؛ که معتبر ترین آنها کانال های:

سیگنال پامپ

کریپتو اکسیر

مگا کریپتو

دکتر سیگنال

دکتر سیگنال بازار ارزهای دیجیتال و بیت کوین را تحلیل می کند و شما را از افزایش قیمت های پیش رو مطلع می سازد. دکتر سیگنال درتلاش هست تا با ارائه برترین سیگنال های تحلیل شده بیت کوین و آلت کوین ها که دارای دقت بالایی هستند به افزایش عملکرد و کم کردن ریسک معاملات شما کمک کند تا سود شما را در معاملات به حداکثر برساند. به تیم تحلیلگر ما ملحق شوید و لذت تریدینگ را با دکتر سیگنال تجربه کنید.

 

هستند؛ برای دسترسی به این کانال ها و اطلاعات بیشتر فقط کافیست نام کانال تلگرامی مورد نظر خود را در موتور جستجوی گوگل سرچ کنید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.