کد خبر : 29931 / /
/

مسافرتی عالی به تایلند با تور پوکت و سامویی

مسافرتی عالی به تایلند با تور پوکت و سامویی

یکی از جدیدترین خبرهایی که درج شده است درباره آشنایی با بهترین سفر تایلند، تور پوکت سامویی است که در سایت ویرگول می توانید آن را مشاهده کنید.  در این مطلب شما را با بهترین سفر تایلند آشنا می کند تا بتوانید برنامه ریزی فوق العاده مسافرت خودتان را در پکیج های جداگانه خانوادگی و مجردی بچینید:

پوکت و سامویی، دو جزیره فوق العاده زیبا در کشور تایلند هستند. سفر به این مناطق، تعطیلات رویایی و لحظات شادی برای شما فراهم میکند. در ادامه ما چشم اندازی از زیبایی های بکر این دو جزیره را برای شما به تصویر میکشیم تا قبل از سفر با تور پوکت و سامویی با آن ها آشنا شوید:

 

تور پوکت

آنچه باعث شده تور ترکیبی پوکت و سامویی یکی از محبوب ترین تور های مسافرتی باشد، جاذبه های تفریحی پوکت است. شهرت پوکت به عنوان برترین منطقه تفریحی تایلند به خوبی ثابت شده است. شگفتی های جغرافیایی این جزیره، با کوه های سرسبز و پوشیده از جنگل، سواحل زیبا و آب های فیروزه ای خود را نشان میدهند.

استان پوکت تحت تاثیر فرهنگ های مختلفی از گرداگر جهان قرار گرفته است. وجود معابد و رستوران های چینی یکی از اولین چیز هایی است که در بازدید از این شهر به چشم می آید و بیانگر تاثیرات زیاد فرهنگ چینی بر پوکت است.

 اما سنت های چینی تنها چیزی نیست که شما در تورهای پوکت و سامویی با آن مواجه میشوید، بلکه قومیت های بسیارِ دیگری نیز، فرهنگ و سنت های خود را در این شهر به نمایش گذاشته اند.

 

گردشگری در پوکت

بیشتر مسافران هنگام تعطیلات به سواحل غربی میروند تا از سواحل زیبا و فوق العاده محبوب پاتونگ، سورین، کامالا، کاتا و کارونگ نهایت لذت را ببرند.

ساحل بنگ تائو قرار گرفته در شمال پوکت، محیطی خیره کننده از مجموعه لاگونا پوکت است. این مجموعه شامل رستوران ها، استراحتگاه ها و جاذبه های گردشگری است و برای مسافران و خانواده هایی ایده آل است که همه چیز را در یک مکان میخواهند.

از سوی دیگر در جنوب، کیپ پانوا قرار دارد که محیطی آرام تر با آب و هوای معتدل تر دارد.

کارگزار رسمی تور پوکت فارا گشت است: https://faragasht.com/تور-پوکت/

در تور پوکت تایلند در شهر قدیمی پوکت با معماری میراثیِ زیبا، جمعیت پر جنب و جوش تایلندی-چینی-هندی-مالایی، با پس زمینه شن و ماسه و دریا، با یک انحراف فرهنگی دلپذیر روبه رو میشوید.

البته هیچ سفری به پوکت بدون گشت و گذار در خلیج تماشایی فانگ نگا تمام نمیشود. خلیجی مسحور کننده با رخنمون های سنگ آهک چشمگیر و آب های آبی که عکس هایی خیره کننده از شما ثبت میکند.

سواحل باشکوه پوکت بدون شک، بهترین جاذبه آن است و فضا های ساحلی متنوعی برای انواع سلیقه ها دارد. پاتونگ طولانی، زیبا و شلوغ است و صحنه میهمانی هایی است که تا آخر شب ادامه دارد. در کنار آن ساحل بهشتی و بسیار آرام تر آزادی وجود دارد، که فقط با قایق یا از طریق تپه ای بسیار شیب دار قابل دسترسی است و در جنوب، یانویی به خاطر تجربه غواصی فوق العاده آن مشهور است.

تور سامویی، مقصد دوم تور ترکیبی پوکت و سامویی

جزیره سامویی در استان سورات تانی یکی از محبوب ترین قسمت های سفر به تایلند است. این جزیره با پس زمینه سواحل زیبا، معابد، آبشار ها و دهکده های ماهیگیران پر جنب و جوش، تصویری به یاد ماندنی از تایلند برای شما می نگارد.

این مقصد ساحلی بین المللی، طیف وسیعی از بازدیدکنندگان را به خود جذب میکند. از مسافران ارزان قیمتی که در خانه های ییلاقی ساده کنار ساحل اقامت میکنند، تا ثروتمندترین گردشگرانی که از تجمل یکی از استراحتگاه ها و ویلا های 5 ستاره در جزیره سامویی استفاده میکنند.

3 شهر ساحلی اصلی در سامویی قرار دارد که هر کدام تجربه ای متفاوت به بازدیدکنندگان ارائه میدهند. از شلوغی ساحل چاونگ گرفته، تا فضای پر جنب و جوش و در عین حال آرام ساحل لامای و احساس بی انتها در دهکده ماهیگیران بوفوت.

بیشتر مناظر دیدنی سامویی، در ساحل شمال شرقی جزیره، تقریبا بین لامای و چاونگ واقع است. دسترسی به بسیاری از آنها آسان است و تنها تعدادی از آن ها به تلاش فیزیکی زیاد برای دیده شدن نیاز دارند. اما پس از اندکی تلاش، پاداش بسیار دیدنی ای در انتظار شماست.

تور پوکت و سامویی تایلند امکان لذت بردن از آب های شفاف سامویی را برای شما ایجاد میکند. صخره های هین تا و هین یای از شگفتی های سنگی در انتهای جنوبی ساحل لامای در جزیره سامویی هستند.

آبشار های ناموانگ از زیباترین آبشار های سامویی هستند. صخره ها و ریشه درختان یک پلکان طبیعی را تشکیل میدهند و یک استخر چشم نواز بزرگ در پایین آبشار تشکیل شده است. برای دیدن خانه های قدیمی از چوب ساج که هنوز حفظ شده اند می توانید در دهکده ماهیگیری هویا تانون قدم بزنید.

تور پوکت و سامویی

آنچه در تور ترکیبی پوکت و سامویی تایلند برای شما فراهم میشود

تور تایلند پوکت و سامویی امکان بازدید از زیبایی های این دو جزیره بینظیر را برای شما فراهم میکند. سفر به بکر ترین و زیبا ترین جزیره های کشور تایلند در یک تور، شرایط فوق العاده ای برای شما خواهد بود.

تور پوکت و سامویی که توسط فارا گشت اجرا می شود:

https://faragasht.com/phuket-samui-tour/

 یک هفته زمان می برد. در یک سفر یک هفته ای، تجربه ای مشترک از لذت های دیدنی دو جزیره زیبا (پوکت و سامویی) برای شما می آفریند. با کیلومتر ها ماسه نرم نقره ای پوکت و آب های فیروزه ای شفاف که جزیره سامویی را احاطه کرده اند، سفری به یاد ماندنی برای شما رقم خواهد خورد.

لذت بردن از جنب و جوش و هیاهوی شاد پوکت در شب های اول اقامت و آرامش و مناظر دیدنی از آب ها بر فراز بلندی های سامویی در شب های پایانی سفر در تور پوکت و سامویی، لحظاتی خاطره انگیز برای شما میسازد.

امکان اقامت در بهترین هتل ها و استفاده از سیستم حمل و نقل مناسب بین دو جزیره پوکت و سامویی، از موارد مهمی در تور پوکت و سامویی میباشد که تنها با انتخاب بهترین سایت تور مسافرتی و مناسب برای شما محقق میشود.

خرید تور پوکت و سامویی از آژانس مسافرتی معتبر فارا گشت کوروش کبیر، با مجوز رسمی و معتبر، به عنوان مجری اصلی تور تایلند، امکان سفر با مناسب ترین و ارزان ترین قیمت نسبت به خدمات، پشتیبانی و پیگیری کامل و حرفه ای ترین کادر و لیدر های تایلند، سفری به یادماندنی و دلپذیر، در نهایت آسودگی خاطر و امنیت برای شما رقم میزند.

با خواندن این مطلب شما می توانید همچون یک مسافر حرفه ای و با تجربه مسافرت تایلند خودتان را برنامه ریزی و خرید کنید.

منبع این مطلب:  virgool.io

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.