کد خبر : 27978 / /
/

ظهور ناگهانی یک مار زنده در هواپیما جنجال آفرید

ظهور ناگهانی یک مار در یکی از پروازهای شرکت یونایتد ایرلاینز، باعث جنجال در هواپیما شد.

ظهور ناگهانی یک مار زنده در هواپیما جنجال آفرید

 ظهور ناگهانی یک مار زنده در پرواز خطوط هوایی یونایتد در آمریکا که عمده مسافران آن بازرگانان بودند سر و صدا به پا کرد.

به گفته اداره بندر نیویورک و نیوجرسی، این مار که معلوم شد یک مار بند بند بی خطر است، در پرواز ۲۰۳۸ اندکی پس از فرود در فرودگاه بین المللی لیبرتی نیوآرک ظاهر شد.

یکی از مسافران به کانال محلی نیوز ۱۲ نیوجرسی گفت که وقتی هواپیما از باند فرودگاه به سمت دروازه حرکت کرد، مسافران شروع به فریاد زدن کرده و پا‌های خود را از روی زمین بلند کردند.

سخنگوی اداره بندر، شریل آن آلبیز، روز سه شنبه در ایمیلی اعلام کرد که مقامات کنترل حیوانات فرودگاه و پرسنل پلیس این اداره منتظر فرود هواپیما بودند که بلافاصله مار را گرفتند و آن را در طبیعت رها کردند.

وی افزود که در این حادثه کسی آسیب ندیده و این حادثه بر عملکرد فرودگاه تأثیری نداشته است. هیچ یک از افراد حاضر به نحوه ورود مار به این هواپیمای تجاری اشاره نکرده اند.

اما مطمئناً برخی از مسافران را به یاد فیلم هیجان انگیز Snakes on a Plane در سال ۲۰۰۶ می‌اندازد، داستانی تخیلی درباره جنایتکارانی که ده‌ها مار سمی را در یک هواپیمای مسافربری در تلاش برای کشتن یک شاهد قتل رها می‌کنند.

این حادثه اولین نمونه واقعی از مار در یک هواپیمای تجاری نبود. در سال ۲۰۱۶ در پرواز Aero Mexico به مکزیکوسیتی نیز، یک مار بزرگ در حال لغزش از داخل محفظه مسافران پیدا شد.

در سال ۲۰۱۳ در پرواز استرالیا به پاپوآ گینه نو نیز یک مار دیده شد که به بال هواپیما چسبیده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.