کد خبر : 27260 / /
/

مشاور مالیاتی با همراه تکس

مشاور مالیاتی با همراه تکس

این روزها یکی از نیازهای پر رونق و چالش بر انگیز برای شرکت ها و اشخاص حقیقی مشاوره مالیاتی است و به همین دلیل مشاوران فعال در این حوزه نسبت به گذشته سرشان شلوغ تر است. مشاوره مالیاتی همراه تکس یکی از خدماتی است که مجموعه همراه تکس به کمک مشاوران و کارشناسان خبره خود در زمینه مالیاتی به مشتریان خود اعم از صاحبان مشاغل و هم اشخاص حقوقی ارائه می کند. همراه تکس مشاوره فرآیند مشاوره مالیاتی را بهینه کرده است و بستری فراهم آورده است برای ارائه مشاوره­ای با کیفیت و آسان به فعالان اقتصادی که با مشکلات مالیاتی مواجه هستند.

 

بسیاری از امور در کسب و کارها تخصصی هستند مانند حسابداری، فروش و بازاریابی و... مالیات هم از این موضوع مستثنا نیست و برای عملکرد خوب در مبحث مالیات باید با متخصصان مالیاتی و مشاوران با تجربه و فعال در این حوزه ارتباط برقرار کرد.

مشاوره مالیاتی همراه تکس حد و مرز و محدودیت های ارتباطی و فنی را برای مشتریان خود و کسب و کارها کاهش داده است و به روش های مختلف و مطابق درخواست مشتریان به آنها خدمات مشاوره ای ارائه می دهد. این مجموعه علاوه بر مشاوره مالیاتی خدمات اجرایی مربوط به امور مالیاتی را نیز بر عهده میگیرد و با توجه به نیازهای هر کسب و کار و حجم و نوع فعالیت ایشان راهکار مناسبی ارائه و پیاده سازی می­کند.

سامانه همراه تکس این فرصت را در اختیار کاربران خود قرار داده است که به صورت رایگان بتوانند سوالات و مشکلات مالیاتی خود را مطرح کنند و کارشناسان همراه تکس در اسرع وقت پاسخ و راهکار سوالات و موضوعات مربوطه را در اختیار ایشان قرار می دهد. این حالت فرصتی برای کسانی است که به هر دلیلی نمیخواهند بابت مشاوره مالیاتی هزینه­ای بپردازند و همراه تکس وظیفه خود می داند که در اوضاع سخت اقتصادی به هموطنان خود در این عرصه یاری برساند و مشاوره مالیاتی با کیفیت به مشتریان ارائه دهد.

مشاور مالیاتی

 

مشاور مالیاتی تلفنی

کسب و کارهای برای دریافت خدمات و مشاوره مالیاتی به متخصصان این حوزه مراجعه می کنند که یکی از آنها مشاور مالیاتی است. مشاور مالیاتی تلفنی معمولا کسانی هستند که از راه دور و به صورت تلفنی با طرف مقابل ارتباط برقرار می کند و سعی بر آن دارد که با توضیحات خود مساله را برای مشتری خود تشریح کند و مودی نیز به دنبال این است که معمولا راه حلی دریافت نماید.

مشاور مالیاتی تلفنی می تواند یک شخصیت حقیقی یا یک شخصی حقوقی مانند شرکت های مشاوره مالیاتی باشد. معمولا شرکت های خدمات مالی و مالیاتی در مجموعه خود مشاوران مالیاتی تلفنی دارند که پاسخگوی مشتریانی هستند که به صورت تلفنی با مجموعه ارتباط برقرار می کنند.

یک مشاور مالیاتی تلفنی سعی می کند که به طور دقیق و کامل اطلاعات مورد نظر را که در ارائه مشاوره کمک می کند از طرف مقابل دریافت کند و بهترین پاسخ را انتقال دهد. برخی از کسانی که نیاز به مشاوره مالیاتی تلفنی دارند با توجه به نیاز خود جلسه آنلاین و حضوری را نیز در آینده در دستور کار خود قرار می دهند.

مشاور مالیاتی همراه تکس

 

مشاور مالیاتی آنلاین

برخی از مردم برای حل و رفع نیاز مالیاتی خود با یک مشاور مالیاتی آنلاین ارتباط برقرار می کنند. ابتدا لازم است که بدانیم مشاوره مالیاتی آنلاین به چه معناست و چه پیش نیازهایی دارد. برای مشاوره مالیاتی به صورت آنلاین نیاز به اینترنت و یک ابزار ارتباطی مانند موبایل، تبلت یا کامپیوتر است و می توان بدون محدودیت جغرافیایی در صورت وجود این عوامل با مشاور مالیاتی صحبت کرد. تماس تصویری یا صوتی با مشاور مالیاتی نیاز به یک بستر مثل شبکه های اجتماعی و... دارد که معمولا واتساپ و اسکایپ می توانند گزینه های مناسبی برای این کار باشند. مشاور مالیاتی آنلاین می تواند در هنگام ارائه خدمت به صورت زنده با چندین نفر در ارتباط باشد و جلسه به صورت گروهی برگزار شود. حتی چندین مشاور مالیاتی می توانند در این مکالمه حضور داشته باشند.

دقت کنید که برای ارسال مدارک به مشاوره مالیاتی می توان از همین محیط های اجتماعی استفاده کرد و اسناد را برای یکدیگر به اشتراک گذاشت. مشاوران آنلاین می توانند در هر زمان و مکانی و بدون متحمل شدن هزینه های رفت و آمد در اختیار مشتریان خود باشند.

همراه تکس

 

مشاور مالیاتی حضوری

برخی از مودیان هستند که صرفا به مشاوره مالیاتی حضوری معتقد هستند و علاقه ای به سایر روش های مشاوره ندارند. به همین موجب آنها با مشاوران مالیاتی ارتباط برقرار می کنند که توانایی حضور در محل کار را داشته باشند. البته این نکته قابل ذکر هست که بعضی از ابهامات و چالش های مالیاتی ملزم به حضور کارشناس مالیاتی است و بدین گونه کارایی مشاور مالیاتی نیز افزایش می یابد. معمولا مودی در محل کار خود جلسه حضور را برپا می کند تا بتواند به صورت مطلوب مشکلات خود را مطرح کند و اسناد و مدارک خود را ارائه دهد.

برخی از ابهامات و سوال های مالیاتی نیاز به حضور مشاور مالیاتی ندارد بلکه به صورت تلفنی یا آنلاین نیز رفع می شود. بدین ترتیب مشاور مالیاتی هزینه های ایاب و ذهاب خود را نیز از کارفرما دریافت نمی کند و برای مشتری هم به صرفه تر است. پس بهتر است که قبلش موضوع مالیاتی را بررسی کنیم و در صورت نیاز به حضور با مشاور مالیاتی حضوری صحبت کنیم. مشاور مالیاتی حضوری نسبت به سایر مشاوره ها دستمزد بیشتری معمولا دریافت می کند و افزایش هزینه مشاوره به خاطر صرف زمان و هزینه های رفت و آمد توسط کارشناس یا مشاور است.

مشاور مالیاتی رایگان

بسیاری از کسب و کارها در کنار خود مشاور مالیاتی رایگان دارند. تعجب نکنید که مگر کسی مشاوره رایگان هم ارائه می دهد؟ بله امکان آن وجود دارد. برخی از اشخاص و شرکت های خدمات مالیاتی به مشتریان خود خدمات مالی و مالیاتی ارائه می دهند و به خاطر مشتری مداری یا پروژه ای بودن کارشان به صورت رایگان مشاوره مالیاتی ارائه میدهند. مشاور مالیاتی رایگان معمولا برای مشتری مداری و افزایش بازه ارتباطی خود این کار را انجام می دهد. یک مشاور مالیاتی رایگان سعی می کند که با این کار مشتریان بیشتری جذب کند.

برخی از مشاوران هستند که با ارائه مشاوره رایگان و جذب مشتری، امور حسابداری آن را نیز بر عهده می گیرند و در ادامه برای رضایت مشتریان بدون تحمیل هزینه به مشتری مشکلات مالیاتی ایشان را رفع می کند مگر در موارد خاص که از طرف مقابل نیاز به دریافت هزینه باشد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.