کد خبر : 26284 / /
/

نحوه اعزام کارشناس خودرو در محل موقع خرید خودرو

نحوه اعزام کارشناس خودرو در محل موقع خرید خودرو

 

چگونگی و نحوه اعزام کارشناس خودرو در محل موقع خرید خودرو برای بسیاری سؤال مهمی محسوب می‌شود. چراکه در قالب این خدمت خریداران قادر هستند، از فرد آشنا به مباحث مختلفی مانند فنی موتور، دیاگ تخصصی و سیستم تعلیق فقط 30 دقیقه بعد از تماس در مکان خرید خودرو بهره‌مند شوند. به‌راستی کارشناسی خودرو در محل برای تمام کسانی که فرصت مراجعه به مراکز تخصصی معاینه فنی را ندارند، بسیار کارآمد ظاهرشده است. این کارشناسان با انبوهی ابزارهای تخصصی تشخیص و عیب‌یابی و به مدد گذراندن دوره‌های آموزش کارشناسی رنگ خودرو همچنین فنی قادر هستند، دقیق‌ترین ارزیابی‌ها را صورت دهند. اگر به متخصص‌ترین و حرفه‌ای‌ترین کارشناسان نیازمند هستید، کارآزموده در این راستا پیشتاز است. کارشناسان این مجموعه فرآیند کارشناسی تمامی قسمت‌های خودرو را به بهترین شکل ممکن به انجام رسانده و قیمت‌گذاری دقیقی را اعلام می‌نماید.

 

چگونگی بهره‌مندی از کارشناسی خودرو در محل کارآزموده

آموزشگاه فنی حرفه ای کارآزموده صفحه‌ای را برای این منظور بهره‌مندی از کارشناسی در محل طراحی نموده است. بدین ترتیب داوطلبان درخواست کارشناسی خودرو در محل با ورود به این صفحه و ثبت سفارش می‌توانند از این خدمت عالی بهره‌مند شوند. فقط کافی است به این صفحه در سایت واردشده و نشانی محل خودرو و مشخصات خودرو را در کادر مربوطه وارد سازید. کارشناسان اعزامی پس از حضور به‌صورت تخصصی تمامی ارزیابی‌های لازم را صورت داده و گواهینامه فنی خودرو را به‌طور کامل تقدیم می‌دارند. بدین ترتیب دستیابی و نحوه اعزام کارشناس خودرو در محل موقع خرید خودرو چندان کار سختی نیست و خریداران فقط با چند کلیک ساده به افرادی تخصصی در حوزه خودرو دست خواهند یافت. باوجود دست‌کاری‌های فراوان و ظاهرسازی‌های تقلبی به‌راستی تشخیص یک خودروی خوب با کارکردی معقول بدون بررسی‌های کارشناسی امکان‌پذیر نیست.

 

 

میزان اعتبار گزارش کتبی کارشناسی خودرو در محل

فرقی نمی‌کند، شما به مراکز معتبر کارشناسی مراجعه نمایید یا از راهکار و نحوه اعزام کارشناس خودرو در محل موقع خرید خودرو به‌صورت آنلاین بهره‌مند شوید. گزارش کتبی که در این حالت به شما ارائه می‌گردد، کاملاً قابل‌قبول و مستدل در مراکز قضایی است. چراکه کارشناسان خودرویی که در محل حاضر می‌شوند، نیز وضعیت خودرو را ازنظر آپشن‌ها، نکات فنی، بدنه و میزان کارکرد موردبررسی قرار داده و سپس اقدام به تنظیم برگه رسمی کارشناسی خودرو و ارائه آن به خریدار می‌کنند. ازاین‌رو نیازی نیست در مورد میزان اعتبار این برگه نگران باشید. فقط هزینه کارشناسی در محل به دلیل ایاب و ذهاب کارشناس کمی بیشتر است. در غیر این صورت قیمت‌گذاری این فرآیند دقیقاً مشابه کارشناسی در مراکز انجام می‌پذیرد.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت کارشناسی خودرو در محل:

عوامل متعددی بر قیمت کارشناسی تأثیرگذار هستند که برای آشنایی با این موارد پس از مراجعه به سایت «کارآزموده» می‌توانید از مشاوران به‌صورت تخصصی پرس‌وجو نمایید. ولی در حالت کلی معیارهایی که بر روی قیمت‌گذاری کارشناسی تأثیرگذارند را می‌شود بدین گونه فهرست نمود:

  • نوع موتور
  • مدل خودرو
  • خارجی یا داخلی بودن
  • کیفیت گیربکس
  • قیمت خودرو
  • آپشن‌ها و یونیت‌ها
  • صفر یا کارکرده بودن خودرو
  • نوع سیستم‌های برقی
  • اصالت خودرو

 

میزان آموزش‌های کارشناسان خودرو در محل:

افرادی که رسالت کارشناسی خودرو در محل را بر عهده‌دارند، مانند دیگر متخصصان این حوزه آموزش‌های وسیعی را برای حضور پرقدرت در این عرصه گذرانده‌اند. آموزش کارشناسی رنگ خودرو، آموزش صحت عملکرد گیربکس، آموزش وضعیت فنی خودرو و بسیاری موارد دیگر ازاین‌دست آموزش‌ها هستند. به همین دلیل است که تخمین‌های آنها باب قیمت خودروها دقیق بوده و بدون مشکل انجام می‌پذیرد. با نگاهی به برگه تأییدیه کارشناسی و وجود 200 تا 400 آیتم موردبررسی متناسب با نوع خودرو، خود به میزان علم و دانش این کارشناسان در این حوزه کاری پی می‌برید.

ضرورت‌های استفاده از کارشناسی خودرو در محل:

 ضرورت‌های متعددی استفاده از کارشناسی خودرو در محل را به اثبات می‌رساند. به همین دلیل سایت «کارآزموده» با دقت نظر ویژه‌ای به این مبحث واردشده و از بهترین و فنی‌ترین کارشناسان خود برای این منظور کمک گرفته است. پس خیالتان از بابت تخصص این کارشناسان راحت بوده و در تمامی دادوستدهای خود باب خودروها بر روی دانش آنها حساب بازنمایید. در ادامه از ضرورت‌های استفاده از این کارشناسان به مهم‌ترینشان اشاره می‌کنیم.

  • دریافت تأیید سلامت خودرو
  • دستیابی راحت‌تر و در مدت کوتاه‌تری به کارشناس
  • ارائه گزارش‌های کارشناسی در محل
  • افت قیمت‌های سنگین در صورت وجود فرسودگی
  • اصلی‌ترین کار برای تعیین صحیح قیمت خودرو
  • استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های دیجیتالی تشخیصی
  • کشف ایرادات و اعلام وضعیت واقعی خودرو
  • کمترین میزان خطا
  • پشتیبانی از مناطق مختلف
  • امکان ارسال مدارک به خریدار در صورت نبود وی در محل خودرو

گستردگی خودروهای تحت پوشش در کارشناسی خودرو در محل:

به دلیل سهولت دسترسی و نحوه اعزام کارشناس خودرو در محل موقع خرید خودرو به صورتی بسیار آسان، همچنین گستردگی خدمات این مجموعه‌ها در مورد طیف وسیعی از خودروها بهتر است، برای هر نوع مدل اتومبیلی از این امکان خود را بهره‌مند سازید. با این تفاسیر به‌منظور استفاده از خدمات کارشناسی خودرو در محل نه‌تنها از باب مدل خودرو محدودیتی ندارید، بلکه ازنظر نوع یا کارکرده بودن اتومبیل نیز مشکلی وجود ندارد.

حتی بسیاری خریداران خودروهای صفرکیلومتر به دلیل قیمت بالاتر خودروی‌شان، تمایل بیشتری به استفاده از کارشناسان نشان می‌دهند. بدین ترتیب این امر برای خودروهای کارکرده که مجموعه‌ای نقص‌ها و عیوب را در خود پنهان نموده‌اند، نیز بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

نکات مهم قبل از مراجعه کارشناس در محل:

قبل از مراجعه کارشناس، خودرو را به‌طور کامل تمیز نموده و آن را در محل مناسبی پارک نمایید. بدین ترتیب کارشناس به سهولت امکان رؤیت بدنه و بازنمودن کامل تمامی درب‌ها را دارد. چراکه کارشناس هیچ وظیفه‌ای در قبال جابه‌جایی خودرو به محل مناسب ندارد. در صورت سهل‌انگاری خریداران بابت این موضوع، چنین امری سبب اتلاف زمان اختصاص‌یافته به کارشناس و عجله وی می‌شود. ولی در صورت رعایت شروع مراحل کارشناسی در اسرع وقت و با دقت بیشتری صورت می‌گیرد.

کلام آخر باب نحوه اعزام کارشناس خودرو در محل موقع خرید خودرو:

در زمان استفاده از خدمات کارشناسی مطمئن باشید از مرکزی کمک گرفته‌اید که تمامی کادر فعال آن آموزش کارشناسی رنگ خودرو همچنین بدنه و آپشن‌ها و سنسورها را گذرانده و به تخصص‌های لازم مجهز هستند. در این صورت خیالتان از باب کمترین خطا راحت بوده و نگرانی از جهت اشتباه و تشخیص‌های نادرست ندارید.

 

برچسب ها : کارشناسی,خودرو,کارشناسی خودرو,خرید خودرو,کارشناسی رنگ خودرو

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.