کد خبر : 26084 / /
/

قرعه کشی خودرو | قرعه کشی خودرو امروز | حذف قرعه کشی خودرو

سومین مرحله فروش فوق العاده خودرو شروع شد | خودروهای عرضه شده کدامند؟

سومین مرحله از فروش خودرو در سامانه یکپارچه به عرضه ۶۰ هزار دستگاه خودرو آغاز شد. در این مرحله ایران خودرو ۶ محصول و سایپا ۵ محصول خود را برای فروش فوری عرضه کرده است.

سومین مرحله فروش فوق العاده خودرو شروع شد | خودروهای عرضه شده کدامند؟

سومین مرحله از فروش خودرو در سامانه یکپارچه از امروز چهارشنبه آغاز شد و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. در این مرحله ایران خودرو ۶ محصول خود برای فروش فوق العاده و ۴ محصول را برای پیش فروش عرضه کرده است. ساپیا هم در این مرحله ۵ محصول را برای فروش فوری و ۶ خودرو را برای پیش فروش در نظر گرفته است.

آنگونه که امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت اعلام کرده است، ۶۰ هزار دستگاه خودرو در این مرحله عرضه می شد که ۵۰ درصد ظرفیت مربوط به طرح جوانی جمعیت است؛ در این طرح مادرانی که تاریخ فرزند دوم و ما بعد آن پس از آبان ۱۴۰۰ باشد می توانند شرکت کنند. همچنین ۲۰ درصد ظرفیت به خودروهای فرسوده تعلق خواهد گرفت.

فروش فوق العاده ایران خودرو

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ، رانا پلاس سقف شیشه ای ، سورن پلاس جدید ، پارس سال با موتور XU7P ، پارس TU5 ، دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک خودروهای عرضه شده ایران خودرو در فروش فروی هستند. همچنین تارا دستی ، تارا اتوماتیک ، دنا پلاس توربو شارژ دستی و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک خودروهای عرضه شده در پیش فروش می باشند.

1

2

فروش فوق العاده سایپا

سایپا هم ساینا‌ اس ، شاهین ، کوییک اس ، کوییک پلاس اتوماتیک ، کوییک R و کوییک R با گیربکس اتوماتیک را برای فروش فوق العاده و سایپا هم ساینا‌ اس، شاهین، کوییک اس، کوییک پلاس اتوماتیک، کوییک R، کوییک R با گیربکس اتوماتیک و کوییک معمولی را برای پیش فروش عرضه کرده است.

3

محدودیت های ارائه شده در این نوبت از فروش به شرح زیر است:

 انطباق همزمان کارت ملی، گواهینامه، حساب بانکی و سیم کارت به نام شخص متقاضی برای ثبت نام

کد ملی (هر کدملی یک خودرو)

سن (بالای ۱۸ سال)

برای کلیه طرح های تا اطلاع ثانوی، محدودیت فاصله زمانی آخرین خرید، از سایر خودروسازها (۴۸ ماهه) ملاک می‌باشد.

تبصره: الزام نداشتن پلاک فعال انتظامی برای طرح های فروش فوق العاده، فوری و پیش فروش ملاک عمل قرار خواهد گرفت

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه خودروساز نخواهد بود.

دارا بودن گواهینامه رانندگی خودرو

عدم امکان صلح در قراردادهای فروش

صحت سنجی مندرجات سجلی و پستی بر اساس سامانه امتا

غیرفعال نمودن گارانتی خودرو پس از ۵ ماه و ۱۰۰۰ کیلومتر از تاریخ تحویل در صورت عدم مراجعه برای سرویس اولیه./اقتصادآنلاین

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.