کد خبر : 24743 / /
/

ساینا را اقساطی بخرید

ساینا را اقساطی بخرید

 

در اینجا قصد داریم تا با استناد به خبر منتشر شده در خبرگزاری کاماپرس، کمی بیشتر درباره مشخصات ساینا و همین طور فروش اقساطی ساینا بدانیم.

با معرفی ساینا به بازار خودرو از سوی گروه خودروسازی سایپا، یک خودرو با قیمت مناسب دیگر و سواری رضایت بخش به جمع تولیدهای داخل اضافه شد که توانست در بودجه خرید بسیاری از خانواده‌های ایرانی قرار بگیرد. این خودرو در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در میان خودروهای ایرانی به دست آورده است و شما با خرید ساینا، یک خودروی کم خرج در اختیار خواهید داشت. اما با افزایش تورم و بالا رفتن قیمت خودروها، بسیاری از افراد برای خرید خودروهای اقتصادی هم به خرید اقساطی روی آورده‌اند.

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این خودرو و امکان خرید اقساطی ساینا بیشتر توضیح دهیم.

معرفی ساینا

ساینا یکی از خودروهای گروه خودروسازی سایپا به شمار می‌آید که پس از نارضایتی‌هایی که در خصوص تیبا وجود داشت، به عنوان یک نسخه اصلاح شده و با امتیازات بیشتر، وارد بازار شد. این خودرو به لحاظ طراحی شرایط به مراتب بهتری داشته و برای افرادی که قصد خرید ساینا را دارند، مشخصات فنی آن نیز برای سفرهای شهری و برون شهری، مناسب به نظر می‌رسد.

طراحی بدنه ساینا

اگر در خصوص خرید ساینا در مقایسه با دیگر خودروهای هم رده مردد هستید، بد نیست بدانید که این خودرو به لحاظ طراحی بدنه، ساختار به مراتب بهتری نسبت به طراحی خودروهای تیبا سایپا دارد. خطوط کناری، جلوپنجره و همین طور فرم کاپوت و صندوق عقب ساینا، همگی باعث شده که این خودرو را یک سر و گردن در مقایسه با تیبا برتر بدانیم.

ابعاد ساینا در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب معادل 4215 در 1663 در 1484 میلی متر هستند. همین طور فاصله بین دو محور آن به 2415 میلی متر می‌رسد. البته در کابین نیز تغییرات جزئی و نه آن قدرها زیاد را در مقایسه با طراحی داخلی کابین تیبا می‌بینیم که باز باعث می‌شوند تا خرید ساینا نسبت به تیباهای سایپا، جذاب‌تر به نظر برسد.

مشخصات فنی ساینا

ساینا دارای موتور 4 سیلندر 8 سوپاپه بوده که حجم 1503 سی سی دارد. انتقال نیرو در این خودرو مشابه با دیگر خودروهای هم رده، از نوع دیفرانسیل جلو است. حداکثر قدرت موتور این خودرو به 87 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه رسیده و حداکثر گشتاور آن نیز 128 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه است.

13

لازم به ذکر است که این خودرو در دو پلتفرم دنده دستی (5 دنده) و دنده اتوماتیک CVT عرضه شده است و شما می‌توانید هر یک از این دو مدل را خریداری کنید.

  • حداکثر سرعت ساینا در مدل دنده‌ای: معادل 175 کیلومتر بر ساعت
  • حداکثر سرعت ساینا در مدل اتوماتیک: معادل 170 کیلومتر بر ساعت
  • حداکثر شتاب ساینا در مدل دنده‌ای: معادل 12.8 ثانیه
  • حداکثر شتاب ساینا در مدل اتوماتیک: معادل 13 ثانیه

قیمت ساینا

امروز قیمت ساینا برای سال‌های مختلف در بازه حدود 153 تا 225 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. شما می‎توانید برای اطلاع از قیمت ساینا ، در تمامی سال مدل‎ها روی لینک کلیک کنید. به‌علاوه اینکه برای مشاهده قیمت روز خودرو برای تمامی ماشین‌ها، وارد صفحه (www.hamrah-mechanic.com/carprice/) شوید.

امکان خرید اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو در شرایط عدم ثبات اقتصادی و رشد تورم، مزایای بسیاری برای خریداران به همراه دارد. خرید اقساطی خودرو می‌تواند برای کسانی‌که پس‌انداز کافی برای خرید ماشین را ندارند و امکان دریافت وام خودرو از بانک‌ها و موسسات مالی برایشان میسر نیست، گزینه‌ای بسیار جذاب باشد. همچنین خرید خودرو اقساطی برای مالکان خودروها گزینه قابل‌توجهی به‌حساب می‌آید. چرا؟ به این دلیل که موجب می‌شود چنین افرادی بتوانند ماشین زیر پایشان را تبدیل به احسن کنند.

فروش اقساطی خودرو در همراه مکانیک در قالب نمایشگاه خودروی اینترنتی انجام شده و خبر خوب این که کارشناسان از پیش خودروها را بررسی کرده و شما از این حیث دیگر نیازی به کارشناسی خودرو به لحاظ فنی و بدنه نخواهید داشت.

امکان خرید اقساطی ساینا

همانطور که گفته شد، در همراه مکانیک فرصت فروش اقساطی خودرو فراهم شده است که شما در شرایطی تسهیل شده نسبت به خرید ساینا اقساطی اقدام کرده و به این صورت در حالتی که به هر دلیلی مایل به پرداخت یکجای مبلغ این خودرو نباشید، با خرید قسطی ساینا، می‌توانید هزینه‌های خود را مدیریت کرده و با سهولت بیشتری این خودرو را خریداری کنید.

14

 

شما می‌توانید به راحتی برای خرید ساینا از این طریق اقدام کرده و اقساط را در الگوهای بازپرداخت یک ساله، دو ساله یا سه ساله ترتیب دهید. لازم به توضیح است که چک‌های بازپرداخت به شکل اقساط سه ماهه بوده و نیازی نخواهد بود که برای هر قسط یک چک جداگانه ارائه دهید. این موضوع برای تسهیل پرداخت مشتریان در نظر گرفته شده است.

لازم به توضیح است که در این روش خرید قسطی ساینا ، نیازی به ضامن نبوده و بلافاصله سند به نام مشتری زده شده و تنها در رهن لیزینگ قرار خواهد گرفت.

کلام آخر

در بالا نگاهی به معرفی ساینا به عنوان یکی از خودروهای پرفروش تولید داخل انداختیم. امکان خرید و فروش ساینا، به ویژه خرید اقساطی خودرو در همراه مکانیک؛ به شما این امکان را می‌دهد تا با پرداخت اقساط مبلغ خودرو، قدرت خرید خود را افزایش دهید. شما چه نظری در این باره دارید؟ خرید و فروش ساینا به شکل اقساطی تا چه اندازه می‌تواند مشکلات فعلی قیمت خودرو در بازار را ترمیم کند؟ نظرات و تجربیات خود در این خصوص را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: خرید قسطی ساینا با اقساط 36 ماهه از خبرگزاری کاماپرس

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.