کد خبر : 14419 / /
/

خریداران خودرو در شوک/گرانی شدید کوئیک و ساینا

امروز برخی انواع خودروهای پر مشتری بازار ایران نوسانات ناگهانی و عجیب قیمت را تجربه کردند. به گونه ای که دو مدل خودرو ۲۲ و ۱۸ میلیون تومان افزایش قیمت را ظرف یک روز به ثبت رساندند.

خریداران خودرو در شوک/گرانی شدید کوئیک و ساینا

قیمت برخی انواع خودروهای پر تیتراژ در بازار امروز نوسان شدید قیمت را تجربه کردند و در حالی که سمند ال.ایکس یک روزه ۷ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است، قیمت کوئیک دنده ای یک روزه ۲۲ میلیون تومان و قیمت ساینا دنده ای یک روزه ۱۸ میلیون تومان گران شد.

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار خودرو نشان می‌دهد که امروز قیمت سمند ال.ایکس در بازار تهران افت ۷ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و بهای آن از ۲۷۰ میلیون تومان به ۲۶۳ میلیون تومان رسیده است. امروز قیمت برخی انواع پژو کاهش قیمت را تجربه کردند. در بازار تهران پژو ۲۰۶ تیپ دو هم ظرف دو روز سه میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به بهای ۲۶۷ میلیون تومان رسیده است. قیمت این خودرو در بازار دیروز ۲۶۹ میلیون تومان بود. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ پنج امروز بدون تغییر ماند و با همان نرخ ۳۲۳ میلیون تومان معامله می‌شود.

بهای پژو پارس هم امروز سه میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و ظرف دو روز گذشته ۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشت. بهای امروز این خودرو در بازار تهران ۲۷۶ میلیون تومان است. 

 

امروز خودروی دنا هم بالاخره عقب نشینی کرد و پس از رشد بی وقفه ۱۰ میلیون تومانی ظرف ظرف سه  روز، امروز قیمت این خودرو سه میلیون تومان کاهش داشت و به ۳۷۰ میلیون تومان رسید.

پراید امروز دوباره افزایش قیمت را تجربه کرد. قیمت پراید ۱۳۱ امروز با یک میلیون تومان افزایش قیمت به بهای ۱۷۴ میلیون تومان رسید و بهای پراید ۱۱۱ هم ظرف یک روز دوباره سه میلیون تومان افزایش قیمت را به ثبت رساند و امروز ۱۹۲ میلیون تومان معامله می شود. 

قیمت تیبا امروز دو میلیون تومان افزایش داشت و به ۱۸۱میلیون تومان رسید و قیمت تیبا دو پلاس هم دو میلیون تومان کاهش قیمت دیروز خود را پس گرفت و دوباره به نرخ ۲۰۳ میلیون تومان رسید. قیمت ساینا دنده ای هم امروز افزایش عجیب قیمت را تجربه کرد با افزایش ۱۸ میلیون تومانی به ۲۱۳ میلیون تومان رسید. این موضوع درباره قیمت کوئیک دنده ای هم تجربه شد و با افزایش ناگهانی ۲۲ میلیون تومانی امروز از ۱۹۵ میلیون تومان به ۲۱۷ میلیون تومان رسیده است

اقتصاد آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.