کد خبر : 14554 / /
/

ایران بهشت جراحی زیبایی هزمان با انقراض بینی با سونامی جراحی بینی

ایران بهشت جراحی زیبایی هزمان با انقراض بینی با سونامی جراحی بینی

 

ایران بهشت جراحی زیبایی در جهان شناخته می شود که دلایل مختلفی برای این موضوع می باشد.شاید فکر کنید که به دلیل تعداد بالای انجام جراح های زیبایی در ایران به این اسم شناخته می شود که اینطور نیست و داخل این مقاله موارد را به شما توضیح خواهیم داد.

رتبه ایران در جراحی زیبایی در جهان

شاید شما هم تا قبل از خواندن این مقاله فکر کرده باشید که جایگاه ایران در رتبه جراحی زیبایی در جهان بسیار بالا بوده باشد ولی طبق مقاله ای که منتشر شده در مورد جراحی زیبایی منتشر شده جایگاه ایران در این رتبه بندی در بین 5 کشور اول وجود ندارد و این جایگاه متعلق به کشورهای آمریکا،برزیل،مکزیک،آلمان و هند می باشد.

خب این موضوع که ایران در مقایسه با کشورهای پیشتاز در زمینه جراحی زیبایی جایگاه بالایی ندارد پس چرا به اسم بهشت جراحی زیبایی شهرت پیدا کرده است را در این مقاله می توانید بخوانید.

 

 قیمت مناسب جراحی زیبایی در ایران

ایران به دلایل مختلف قیمت مناسبی در مقایسه با کشورهای دیگه از جمله آمریکا و کشورهای اروپایی و استرالیا دارد.به علت کم ارزش شدن پول ملی ایران و بالا رفتن تورم ،قیمت جراحی های زیبایی مثل پروتز سینه ،پیکرتراشی و حتی رینوپلاستی در مقایسه با کشورهایی مثل آمریکا یا استرالیا که قیمتی ب طور متوسط ده هزار دلاری دارد به شدت پایین می باشد.

اگر بخواهیم به صورت دلاری این قیمت را محاسبه کنیم چیزی مابین 3 تا 3.5 هزار دلار در ایران این جراحی هزینه دارد که تقریبا یک سوم می باشد.

جراحی های دیگه ای مثل رینوپلاستی یا جراحی بینی هم به طور متوسط در ایران 2 هزار دلار می باشد که باز هم در مقایسه با قیمت های 5 تا 8 هزار دلاری سایر کشورها قیمتی بسیار مناسب را دارا می باشد.

در سایت بدانیم به نشانی  www.bedanim.infoدر کنار سایت های مثل نی نی سایت ،الو دکتر ، پزشک 24 ،برترین ها و سایر سایت های مطرح در خصوص جراحی های زیبایی مطالب مفیدی بیان شده است.

هزینه های مناسب اقامت در ایران

یکی دیگه از عللی که ایران به عنوان مقصدی مناسب برای جراحی زیبایی انتخاب می شود هزینه های مناسب اقامت در ایران و همچنین هزینه ی مناسب ترنسفر و ویزا و خوراک هستش.

برای افرادی که به دنبال جراحی های زیبایی یا حتی غیر زیبایی هستن با هزینه های بسیار مناسب می توانند به ایران سفر کنند و با هزینه های مناسب هم اقامت و حتی گردش در ایران کنن.

 

پزشکان جراح پلاستیک حاذق و مشهور

ایران با داشتن پزشکانی حاذق در رشته های جراحی پلاستیک و به دلیل شهرتی که گاها در سطح جهان دارند باعث شده به عنوان یک قطبی مهم در این بخش خود نمایی کند.

این موضوع باعث شده است که افراد مشهور و سلریتی برای انجام عمل های زیبایی به ایران بیایند از جمله این افراد پیکسی فاکس هستند که از مجری های مشهور هست.

داخل ایران هم پزشکان جراح پلاستیک مشهور زیادی هستند از جمله حسامی ، لطفی یگانه ،فدایی ،یحیوی که در جهان شناخته شده اند و مراجعین زیادی از سایر کشورها دارند.

البته ناگفته نماند که پزشکان ایرانی الاصل مشهور دیگری هستند که مقیم کشورهای دیگه هستند به نام های دکتر سایمون ،قوامی شیلا نظریان و نوریان که ساکن آمریکا هستند و دکتر اصلانی که ساکن آلمان هستند.اصلا یکی از دلایلی که ایران به عنوان قطب جراحی های زیبایی شده است وجود این پزشکان هست که باعث شده اعتماد به سایر پزشکان ایرانی بیشتر شود.

داخل سایت American society of plastic surgeons  به نشانی  plasticsurgery.org هم می توانید هم نام این پزشکان و هم سایر مقالات در مورد جراحی های زیبایی را بخوانید.

بینی ایرانی در خطر انقراض !

یکی از تیترهایی که توسط نشریه فرانس 24 زده شد این بود که بینی های ایرانی در خطر انقراض هست که با توجه به موضوعاتی که در بالا بیان شد متوجه خواهید شد که واقعا این گونه نیست.البته می توانیم بگوییم که بینی یکی از اعضایی هستش که خیلی در دید هستش و ایرانی ها نسبت به این موضوع بسیار حساس هستند به خاطر همین فکر می کنید که آمار جراحی بینی در ایران بالا هست که واقعا در مقایسه با سایر کشورها این گونه نیست.

البته ممکنه جراحی بینی به علت همون وسواسی که ایرانی ها دارند آمار بالایی در ایران داشته باشد ولی به طور کلی مقایسه جراحی زیبایی در ایران با سایر کشورها بسیار پایین هستش.

2

خدمات درمانی در ایران

ناگفته نماند به دلیل قیمت مناسب جراحی های غیر زیبایی و درمانی در ایران از جمله خدمات دندانپزشکی،نازایی و زنان و زایمان،ارتوپدی و تعویض مفصل و همچنین خدمات درمانی دیگر ،ایران مقصدی مناسب برای سایر کشورها می باشد که با برنامه ریزی های صورت گرفته می توان درآمد و کسب منفعت از این صنعا داشته باشیم.

راه اندازی بخش توریسم سلامت در ایران

با توجه به مواردی که بیان شد و به علت پتانسیل بالایی که در جراحی های زیبایی وجود دارد و به دلیل وجود زیر ساخت های مناسب ایران در بخش سلامت و پزشکی ،فرصت بسیار خوبی برای ایران به وجود آمده که بتواند خود را در این بخش هر چه قوی تر کند و باعث شود منافع زیادی از بخش توریسم سلامت کسب نماید ولی متاسفانه در این سال ها به علت عدم هماهنگی مناسب بین بخش های مختلف و نداشتن برنامه مدون در این حوزه ایران از کشورهای پیشتازی مثل ترکیه ،امارات عقب افتاده و سهم زیادی از این بازار را مثل سایر حوزه ها به رقبای خود واگذار کرده است.

یک آمار بسیار جالبی که چند ماه پیش توسط یکی از رسانه ها منتشر شد این بود که ترکیه از طریق توریسم سلامت در سال گذشته میلادی رقمی معادل یک میلیارد دلار کسب درآمد کرده است که می خواهد با برنامه ریزی های صورت گرفته این عدد به رقم های 5 میلیارد دلار برساند.

منبع مقاله سایت طرفداری

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.