کد خبر : 5696 / /
/

سریال خاتون / بازیگران سریال خاتون / سکانس های سریال خاتون

اشکان خطیبی بازیگر سریال خاتون زندانی شد

سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان به تازگی مجوز پخش گرفته است و تا چند روز آینده وارد بازار داغ شبکه نمایش خانگی می شود. نگار جواهریان در سریال خاتون نقش اصلی را ایفا می کند

اشکان خطیبی بازیگر سریال خاتون زندانی شد

سریال خاتون اولین تجربه سریال‌سازی تینا پاکروان و تجربه‌ای دیگر از تیم تولید سریال قورباغه است که سال گذشته انتشار موفقی داشت و به رشد این سامانه انتشار محتوا کمک کرد. بنا به اطلاعات و خلاصه داستان منتشرشده از سریال، خاتون داستان عاشقانه‌ای را در سال ۱۳۲۰ و در کشاکش اشغال ایران توسط نیروهای متفقین با تاکید بر روی شخصیت زن اصلی خود یعنی خاتون (نگار جواهریان) روایت می‌کند.

نگار جواهریان در سریال خاتون

برخلاف اکثر سینماگران زن ایرانی، که معمولا به واسطه دغدغه‌های اجتماعی و فمینیستی آثار خود شناخته می‌شوند، تینا پاکروان کارش را از بخش تولید در سینمای ایران آغاز کرد و پیش از نشستن بر روی صندلی کارگردانی عمده شهرت خود را مدیون توانایی‌اش در بحث مدیریت پروژه‌ها بود. تا جایی که در سال‌های پایانی دهه هشتاد نام او به‌عنوان مجری طرح و مدیر تولید در آثار متفاوتی چون دنباله‌های اخراجی‌ها، وقتی همه خوابیم و جرم دیده می‌شد. پاکروان با ورود به عرصه فیلم‌سازی، طی یک دهه خانوم، نیمه شب اتفاق افتاد و لس‌آنجلس تهران را به کارنامه‌اش اضافه کرد که با وجود تفاوت لحن، ژانر و قصه فیلم‌ها نکته مشترک تمام آن‌ها حضور بازیگران مشهور در نقش‌های غیرمنتظره و روایت‌های مبتنی بر زنانگی شخصیت‌های اصلی بود. از این رو، در مورد سریال خاتون به‌عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پروژه سینمایی او تا به امروز، کنجکاوی زیادی وجود دارد.

سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان به تازگی مجوز پخش گرفته است و تا چند روز آینده وارد بازار داغ شبکه نمایش خانگی می شود. نگار جواهریان در سریال خاتون نقش اصلی را ایفا می کند . او در این مجموعه در نقش زنی بازی می کند که داستان زندگی خود و خانواده‌ اش را در اوایل سال‌های دهه 20 خورشیدی، به نمایش می گذارد.

بازیگران سریال خاتون

سریال خاتون اشکان خطیبی ، بابک کریمی ، بهناز جعفری ، بیژن امکانیان ، پژمان بازغی ، رویا نونهالی ،ستاره اسکندری ، ستاره پسیانی ، سروش صحت ، شبنم مقدمی ، غزل شاکری ،مهران غفوریان ، نگار جواهریان ،هادی تسلیمی ، مهران مدیری ، پانته‌ آ پناهی ها ، مهدی قربانی ، آیدا ماهیانی ، مهتاب ثروتی ، محمد رضا شریفی نیا ، صالح میرزاآقایی ، بانیپال شومون ، داریوش موفق، فرخ نعمتی، مجید نوروزی و …

داستان یک زن به نام خاتون می باشد که در زمان اشغال ایران توسط متفقین در سال 1320 را نمایش می گذارد ، داستان فیلم به طور کلی درمورد پستی و بلندی های زندگی این خانم و خانواده او در آن سال ها می باشد.

پیش بینی می شود که این سریال در یک فصل 16 قسمتی وارد بازار شود.

زمان پخش قسمت اول سریال خاتون 

سریال خاتون

طبق اعلام هایی که عوامل سازنده این سریال انجام داده است گفته شده قسمت اول سریال خاتون در تیر ما سال 1400 روانه بازار شبکه نمایش خانگی می شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.