کد خبر : 5106 / /
/

سمیرا سریال زخم کاری کیست؟ + عکس سمیرا سریال زخم کاری

بیوگرافی رعنا آزادی ور بازیگر سریال زخم کاری را ببینید.

 سمیرا سریال زخم کاری کیست؟ + عکس سمیرا سریال زخم کاری

سمیرا سریال زخم کاری متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ است.همسر سمیرا سریال زخم کاری مهدی پاکدل است.سمیرا سریال زخم کاری با بازی در فیلم مارمولک شهرت یافت. سمیرا سریال زخم کاری با عاطفه رضوی نسبت فامیلی دارد.عکسی از سمیرا سریال زخم کاری را ببینید.

زندگی خانوادگی سمیرا سریال زخم کاری

خبر ازدواج رعنا آزادی‌ور و مهدی پاکدل(بازیگر) در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ توسط عاطفه رضوی،‌ همسر حسین پاکدل(برادر مهدی پاکدل) منتشر شد. عاطفه رضوی در اینستاگرامش، نوشت: “دوستتان دارم، خصوصا کنار هم، مبارکمان باشد.

رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل در فیلم‌های سینمایی «محمد رسول الله(ص)» و «چهار راه استانبول» و همچنین موزیک ویدیوی قطعه «ابر می‌بارد» از آلبوم رگ خواب همایون شجریان، با یکدیگر هم‌بازی بودند.

زندگی شخصی سمیرا سریال زخم کاری 

مگ آیفوم : رعنا آزادی‌ور متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر است. شروع فعالیت هنری او از سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم سینمایی «مارمولک» به کارگردانی کمال تبریزی بود. وی، سال ۱۳۸۵ در فیلم ترسناک و اسلشری «پارک وی» به کارگردانی فریدون جیرانی برای اولین بار، بازی در نقش اول را تجربه کرد.

بهترین تجربه کاری سمیرا سریال زخم کاری با اصغر فرهادی

سمیرا سریال زخم کاریرعنا آزادی‌ور در فیلم سینمایی «درباره الی» به کارگردانی اصغر فرهادی، نقش همسر یکی از زوج‌های جوان فیلم را بازی می‌کرد که در داستان سه روزه سفر این زوج‌ها به شمال درگیر ماجرایی می‌شوند. وی در این فیلم با بازیگران مطرحی مانند شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، احمد مهران‌فر، گلشیفته فراهانی و مانی حقیقی همبازی شد. رعنا آزادی‌ور بارها تجربه حضور در فیلم‌هایی را داشته که با وجود پروانه ساخت، موفق به اکران به موقع نشدند، فیلم «خانه دختر» نیز با همین مشکل مواجه بود و این فیلم، سرانجام پس از ۳ سال، در سال ۱۳۹۶ به اکران رسید.

وی در این فیلم، نقش دختری بنام «سمیرا» (نقش اصلی) را ایفا کرد. او بازیگری گزیده کار است و در سال‌های کاری‌اش با کارگردانان مطرحی، مانند عباس کیارستمی، فریدون جیرانی، شهرام شاه‌حسینی، مجید مجیدی و مصطفی کیایی همکاری داشته‌است. رعنا آزادی‌ور در سال ۱۳۹۴ در فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» به کارگردانی هومن سیدی به ایفای نقش پرداخت.

او هومن سیدی را با دیگر کارگردانان بزرگ سینما مقایسه کرد و او را فردی حرفه‌ای دانست و اذعان داشت، هومن سیدی از نظر دانش و اخلاق هیچ چیزی کم از دیگر کارگردانان مطرح ندارد. او که بازیگری را از سینما آغاز کرده، برای اولین بار در سال ۱۳۹۶ در نمایش «خانه بوشاسپ درازست» به کارگردانی علی اتحاد به روی صحنه رفت. مهدی پاکدل و اندیشه فولادوند از دیگر بازیگران این نمایش بودند.

این بازیگر در پروژه جدید و اولین سریال نمایش خانگی محمدحسین مهدویان به نام “زخم کاری” حضور دارد. شخصیتی که او در این سریال بازی میکند.سمیرا همسر مالکی است که زن مرموز و قدرتمندی است.

سمیرا سریال زخم کاری/فیلم رعنا آزادی ور

سمیرا سریال زخم کاری فیلم تارا(۱۳۹۹)

سریال زخم کاری(۱۳۹۹)

سریال جیران(۱۳۹۸)

فیلم چهارراه استانبول(۱۳۹۶)

فیلم خیابان دیوار(۱۳۹۶)

فیلم لونه زنبور(۱۳۹۶)

فیلم به وقت خماری(۱۳۹۶)

فیلم بهت(۱۳۹۶)

فیلم سونامی(۱۳۹۶)

فیلم در وجه حامل(۱۳۹۵)

فیلم مرداد(۱۳۹۵)

فیلم حریم شخصی(۱۳۹۵)

فیلم داره صبح میشه(۱۳۹۴)

فیلم وقتی برگشتم…(۱۳۹۴)

فیلم خشم و هیاهو(۱۳۹۴)

فیلم داره صبح می شه(۱۳۹۳)

فیلم این سیب هم برای تو(۱۳۹۳)

فیلم خانه دختر(۱۳۹۳)

فیلم محمد رسول الله(ص)(۱۳۹۳)

فیلم نخودی(۱۳۸۸)

فیلم تهران در جستجوی زیبایی(اپیزود سوم، تهران، سیم آخر)(۱۳۸۷)

فیلم شیرین(۱۳۸۷)

فیلم درباره الی(۱۳۸۷)

فیلم خاک آشنا(۱۳۸۶)

فیلم پارک وی(۱۳۸۵)

فیلم کارگران مشغول کارند(۱۳۸۴)

فیلم هوو(۱۳۸۴)

فیلم زاگرس(۱۳۸۴)

فیلم مارمولک(۱۳۸۲)

گریم سمیرا سریال زخم کاری 

سمیرا سریال زخم کاری با نزدیک شدن به زمان پخش سریال «زخم کاری» از ساخته های محمدحسین مهدویان، تصویری از رعنا آزادی‌ور بازیگر این سریال منتشر شد.تصویربرداری سریال «زخم کاری» این روزها در حال انجام است. 

این اولین همکاری مهدویان و آزادی‌ور است و آزادی ور پیش از این در سریال‌های نمایش خانگی حضور نداشته است. رعنا آزادی‌ور حضور در عرصه بازیگری را با فیلم سینمایی «مارمولک» آغاز کرد. 

جواد عزتی، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، (با حضور) کاظم هژیر آزاد، منو چهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی (با هنر مندی) سیاوش طهمورث، (با معرفی) مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی بازیگران «زخم کاری» هستند. 

«زخم کاری» اولین سریال محمدحسین مهدویان جدیدترین محصول فیلیمو است که در فضای نوآر ساخته شده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟ 

- قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می‌کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه‌شونو پیدا می‌کنن. 

- اگه به تهش برسن. 

- بلد باشن می‌رسن.» 

عوامل این سریال عبارتند از: نویسنده و کارگردان: محمدحسین مهدویان بر اساس داستانی از محمود حسینی زاد، تهیه کننده: محمدرضا تخت‌کشیان، مجری طرح: کامران حجازی، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، تدوین: سجاد پهلوان زاده، آهنگساز: حبیب خزایی فر، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه: بهزاد جعفری طادی، طراح لباس: آرتا ماهان، طراحی و ترکیب صدا: مهرشاد ملکوتی، مدیر صدابرداری: هادی ساعدمحکم، جانشین مدیر تولید: پیمان حجازی، فیلمبردار: محمد فکوری نیا، انتخاب بازیگر: کیومرث مرادی بازیگردان: میلاد اکبر نژاد، برنامه ریز: بهمن حسینی، دستیار اول کارگردان: حسین دیردار، ، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی، جلوه‌های بصری: امین پهلوان زاده، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، منشی صحنه: پوریا کاظمی فرد، عکاس: امیر جدیدی.

سمیرا سریال زخم کاری سلطه ‌گر و بی‌رحم

سمیرا سریال زخم کاری شخصیت سمیرا در سریال زخم کاری نیز ویژگی ‌های مشترکی با زهره دارد. او در پشت پرده ،اتفاقات را طبق میل خودش می‌چیند، نقشه می‌کشد و خواسته‌هایش را به همسرش تحمیل می‌کند. سمیرا مانند زهره، از همسرش آدمی ساخته که جرئت مخالفت و سرپیچی از دستورات او را ندارد.

رعنا آزادی‌ور تحکم و اقتدار کاراکتر خود را با نگاه سرد و نافذش نشان می‌دهد و خباثت این شخصیت را در خنده‌های شیطانی‌اش حفظ می‌کند. او در سکانسی که به تماشای لحظه قتل ریزآبادی نشسته، به خوبی آشفتگی درونی سمیرا و هراسی را که سراغ او آمده، با سیگار کشیدن عصبی و لرزش دستانش نمایش می‌دهد. او نیز مانند آزاده صمدی موفق می‌شود با بازی خوبش، کاراکتر خود را به عنوان شخصیتی پیچیده، غیرقابل پیش‌بینی و ترسناک به مخاطب بشناساند.

هرچند که رعنا آزادی‌ور به تناسب شخصیتی که دارد، گاهی بازی برون‌ گرایانه‌ای از خود به نمایش می‌گذارد، اما با کنترل و تسلط خوبی که بر بازی‌اش دارد، اغراق‌آمیز جلوه نمی‌کند.

این شخصیت به خوبی به مخاطب معرفی می‌شود. در شروع سریال می‌بینیم با بی‌رحمی خاصی اجازه نمی‌دهد همسرش مالک از وان پر از یخ بیرون بیاید و این شیوه را برای بی‌خوابی و حالت ‌های عصبی او تجویز می‌کند. سمیرا نیز چهره آرامی دارد، اما در باطن خبیث و جاه‌طلب است، نقشه قتل می‌کشد و مالک را مجبور به انجام آن می‌کند. سمیرا آتش زیر خاکستر است و هنگامی که خشمش لبریز شود، همسرش را با داد و فریاد و کتک زدن تحقیر می‌کند.

سمیرا نقش جذابی است و احتمالا در ادامه قصه با ابعاد دیگر کاراکتر او آشنا خواهیم شد. رعنا آزادی‌ ور هم مانند آزاده صمدی، به تازگی انتخاب‌ های مناسبی نداشته است و موقعیت مشابهی داشته‌اند.

آزادی‌ور به واسطه انتخاب ‌های ناموفقش به حاشیه رفته و فرصت بازی در نقش مهمی را به دست نیاورده بود، اما با بازی در زخم کاری توانسته بعد از مدت‌ ها نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد و توجهات را جلب کند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.