کد خبر : 4935 / /
/

ثبت نام استخدام در آموزش و پرورش چه شرایطی دارد؟+لینک ثبت نام استخدام

مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش تمدید شده و متقاضیان می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز ۱۹ تیرماه در دوره‌های مهارت‌آموزی دانشگاه فرهنگیان ثبت‌نام کنند. اما جزئیات ثبت‌نام در این آزمون چیست افراد باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

ثبت نام استخدام در آموزش و پرورش چه شرایطی دارد؟+لینک ثبت نام استخدام

استخدام در آموزش و پرورش دارای متقاضیان زیادی بوده است. آِزمون استخدام آموزش و پرورش تمدید شد. استخدام داراری چند مرحله هستند. مدارک برای استخدام در سازمان های مختلف متفاوت است.آخرین خبرهای مربوط به استخدام را در سایت خبرآزاد بخوانید.

این تمدید زمان آزمون استخدامی مربوط به آن دسته از افرادی است که از ثبت نام سری اول، دوم و سوم دوره‌های مهارت‌آموزی معلمان حق التدریس، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، مربیان پیش دبستان و خرید خدمات آموزشی و پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال ۱۳۹۹ جا مانده‌اند.

اگرچه قرار بود زمان شرکت در این آزمون تا پنجم تیرماه باشد اما حالا زمان ثبت‌نام تا پایان روز ۱۹ تیرماه تمدید شده است.

براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش افراد می‌نوانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مسایل مرتبط با دوره مهارت‌آموزی، پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی

cfu.ac.ir و پرتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی به نشانی  cfu.ac.ir/moavenateamoozesh است. به عبارتی این دو سایت تنها مرجع رسمی اعلام اطلاعات است.

سه مرحله ثبت‌نام استخدام

استخدام

برنامه ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹ وزارت آموزش و پرورش دارای سه مرحله اصلی است:

پذیرفته‌شدگان باید برای اطلاع از محل آموزش دوره مهارت‌آموزی خود و ثبت‌نام غیرحضوری به نشانی hr.cfu.ac.ir مراجعه کنند. افراد تا روز ۱۹ تیر ساعت ۲۴ فرصت مراجعه به این سایت و ثبت‌نام را دارند.

در مرحله بعد، پذیرفته شدگان باید در قسمت «پذیرش مهارت آموزان»، «کد داوطلبی» و «کد ملی» را وارد کنند و با ورود به سامانه، در این صفحه علاوه بر مشاهده مشخصات و رشته، استان و پردیس یا مرکز، محل آموزش خود را که یکی از پردیس‌ها یا مراکز دانشگاه فرهنگیان در کل کشور است، مشاهده کنند و فرایند بارگذاری مدارک و ثبت نام غیرحضوری خود را تا انتها ادامه دهند.

پذیرفته شدگان پس از مشخص شدن استان و پردیس محل آموزش و ثبت‌نام غیرحضوری، باید به سایت دانشگاه فرهنگیان استان محل آموزش خود مراجعه کنند. (به عنوان مثال مهارت‌آموزان استان آذربایجان شرقی باید در یکی از موتورهای جستجو، سایت «مدیریت امور پردیس های استان آذربایجان شرقی- دانشگاه فرهنگیان» را جستجو و به این سایت مراجعه کنند.)

اطلاعیه‌ها و برنامه‌های مربوط به دوره مهارت‌آموزی در هر استان روی سایت دانشگاه فرهنگیان همان استان موجود است. شماره تلفن و آدرس محل آموزش مهارت‌آموزان در این سایت برای پاسخگویی حضوری و یا تلفنی مشخص شده است.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام غیرحضوری استخدام

 استخدام

اسکن کلیه صفحات شناسنامه.

اسکن پشت و روی کارت ملی.

اسکن عکس پرسنلی زمان ثبت نام در آزمون استخدامی.

اسکن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت (برای برادران).

اسکن آخرین مدرک تحصیلی.

اسکن گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).

اسکن گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن).

نکته مهم ایت است که اگر افرادی با استفاده از مراحل فوق نتوانند وارد سامانه ثبت‌نام شوند، احتمالا از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان پذیرفته شده نهایی، به دانشگاه فرهنگیان معرفی نشده اند.

مرحله دوم : ثبت نام حضوری استخدام

ثبت نام حضوری بر اساس برنامه اعلام شده در سایت مدیریت امور پردیس های استانِ محل آموزشِ مهارت آموز انجام خواهد شد و تنها از کسانی به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیرحضوری کرده باشند. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری عبارتند از:

ارائه کپی برابر با اصل سند تعهدنامه محضری (مجوزهای شماره ۹۳۱۶۷ مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ و شماره ۱۵۱۶۱۰ مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ وشماره ۱۶۰۴۹۱ مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ سازمان اداری و استخدامی کشور) به محل آموزش دوره مهارت آموزی جهت ضبط در پرونده آموزشی الزامی می باشد.

پرینت ثبت نام غیرحضوری در سامانه آموزشی دانشگاه.

اصل و کپی مدرک تحصیلی.

اصل و کپی شناسنامه.

اصل و کپی کارت ملی.

اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت خدمت (برای برادران).

اصل و کپی گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).

اسکن گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن).

نکته مهم این است که عدم مراجعه حضوری پذیرفته شدگان، طبق برنامه اعلامی مدیریت امور پردیس‌های استان مربوطه به معنی انصراف از دوره تلقی می‌شود.

مرحله سوم: شروع و نحوه برگزاری دوره مهارت آموزی استخدام

دوره مهارت آموزی شامل دو پودمان است. مهارت آموزان باید پس از ثبت نام غیرحضوری، تمامی اطلاعیه‌های سایت دانشگاه فرهنگیان استان محل آموزش خود را پیگیری و براساس برنامه اعلامی استان محل آموزش، اقدام کنند.

در صورتی که مهارت آموزان طبق مراحل مشخص شده اقدام نکنند امکان شرکت در امتحانات پایان پودمان و متعاقباً دریافت حکم استخدامی توسط وزارت آموزش و پرورش را نخواهد داشت.

تذکر۷: پودمان اول این دوره مهارت آموزی، به دلیل شرایط حال حاضر کشور و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، به صورت الکترونیکی (آنلاین و آفلاین) برگزار می شود.

آموزش و پرورش از متقاضیان شرکت در این آزمون استخدامی خواسته فایل اطلاعیه شماره ۲ معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی را با دقت مطالعه کنند اما به تاریخ‌هایی که در این طلاعیه أمده توجه نکنند.

منبع: تجارت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.