کد خبر : 48709 / /
/

عیدانه ایران خودرو به مناسبت روز پدر | ثبت نام خودرو سورن در سامانه یکپارچه + قیمت

امکان ثبت نام برای متقاضیان خودرو سورن فراهم شد

عیدانه ایران خودرو به مناسبت روز پدر | ثبت نام خودرو سورن در سامانه یکپارچه + قیمت

امکان ثبت نام متقاضیان خودرو سورن برای تحویل 90 روزه و یا تحویل در آبان ماه 1403 در سامانه یکپارچه فراهم شد.

به گزارش کاماپرس، با اعلام شرایط انتخاب خودرو سورن با موتور XU7P مجهز به تجهیزات الزامی استانداردهای 85 گانه، امکان واریز وجه برای متقاضیان پاییز 1403 سامانه یکپارچه، فراهم شده است.

متقاضیان می‌توانند طی مدت 10 روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir وجه مورد نظر را واریز کنند.

به نقل از ایران جیب، زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو مهیا می‌شود.

سورن

قیمت جدید خودرو سورن

در این طرح، قیمت خودرو سورن موتور XU7P  مجهز به تجهیزات الزامی استانداردهای 85 گانه، 459 میلیون و 118 هزار تومان تعیین شده است. این خودرو با موعد تحویل 90 روزه و در رنگ‌های سفید و مشکی آبنوس به فروش می‌رسد.

همچنین امکان پرداخت حدودا 50 درصد از قیمت فعلی خودرو و ثبت‌نام برای تحویل در آبان 1403 وجود دارد. متقاضیان می‌توانند مبلغ 229 میلیون و 559 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت واریز کرده و در زمان تحویل خودرو نسبت پرداخت مبلغ باقی مانده اقدام کنند. خودروهایی که در آبان 1403 تحویل داده می‌شوند سفید، خاکستری، مشکی و آبی کبود متالیک خواهند بود./ کاماپرس

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.