کد خبر : 48474 / /
/

فال22 دی | فال روزانه شخصی | فال -حافظ

فال ابجد روزانه امروز جمعه ۲۲ دی | چه چیزی در انتظارتان است ؟

فال ابجد جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است.

فال ابجد روزانه امروز جمعه ۲۲ دی | چه چیزی در انتظارتان است ؟

حروف ابجد  یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید.  یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد.  فال ابجد  یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند.

فال ابجد  امروز برای متولدین ماه های مختلف امروز ۲۲ دی را می توانید در این قسمت بخوانید.

فال ابجد فروردین

ابجد فال شما : د ب د

تعبیر فال ابجد: در کارتان مشکلی پیش آمده است و امکان دارد از نظر مالی و اقتصادی به شما فشار وارد شود اما نباید ناامید و نگران شوید چون این شرایط ادامه نخواهد داشت و اوضاع دوباره به حالت عادی بر می گردد و وضع مالی تان بهتر خواهدشد، امیدوار باشید.

فال ابجد اردیبهشت

ابجد فال شما : ج آ آ

تعبیر فال ابجد: ممکن است شرایطی پیش بیاید که کنترل اوضاع را از دست شما خارج کند و طی آن مشغله های کاری و روحی شما زیاد شود، پس سعی کنید آمادگی این شرایط را داشته باشید تا غافلگیر نشوید و خودتان را با این اوضاع تطابق دهید و همواره امیدوار بمانید.

فال ابجد خرداد

ابجد فال شما : ج د ج

تعبیر فال ابجد: شما آرزوها و خواسته های زیادی دارید، باید تلاش کنید و سخت بجنگید چون با این اوضاع مالی که دارید نمی توانید به آنچه در دل آرزویش را دارید برسید، پس باید شرایط اقتصادی خود را بهتر کنید.

فال ابجد تیر

ابجد فال شما : آ ب ج

تعبیر فال ابجد: در گذشته به کسی پولی قرض داده بودید، آن شخص این مبلغ را به زودی به شما بر می گرداند و این موضوع شما را بسیار خوشحال خواهد کرد چون شدیدا به آن پول احتیاج داشتید .پس حواس تان را جمع کنید که این پول را بی جا خرج نکنید.

فال

فال ابجد مرداد

ابجد فال شما : د آ د

تعبیر فال ابجد: خرج های اضافه و بیهوده شما باعث مشکلاتی می شود به شکلی که تمام پس اندازهای خود را خرج می کنید. شما باید از ولخرجی خود بکاهید و به فکر روزهای دشوار آینده نیز باشید.

فال ابجد شهریور

ابجد فال شما : ب ج ج

تعبیر فال ابجد: همواره باید به فکر آینده باشید و هیچ گاه به خود تلقین نکنید آینده را نمی توانید پیش بینی کنید زیرا آینده به تلاش و کوشش شما بستگی دارد و امکان دارد در آینده نزدیک گرفتاری ها و مشکلات فراوانی برای تان پیش آید اما هرگز ناامید نشوید

فال ابجد مهر

ابجد فال شما : ب د د

تعبیر فال ابجد: امروز خرید گل روحیه شما و یارتان را دگرگون می کند.

فال ابجد آبان

ابجد فال شما : د د آ

تعبیر فال ابجد: امروز از توبیخ، زخم‌زبان و طعنه زدن به اطرافیان تان به‌شدت پرهیز کنید خصوصا مقابل رییس تان.

فال ابجد آذر

ابجد فال شما : د ب ج

تعبیر فال ابجد: شما در مسیری هستید که به دنبال مال و ثروت فراوان مشکلات و گرفتاری های بسیاری برای تان به وجود می‌آید اما هرگز فکر نکنید که پول زیاد باعث خوشبختی شما می‌شود زیرا هر چیزی باید تناسب و اندازه خودش را داشته باشد تا باعث سعادت و خوشحالی شما شود.

فال ابجد دی

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: اگر می‌خواهید به موفقیت برسید و اموال و پول را برای خود جمع کنید در هیچ کاری عجله نکنید و بردبار باشید زیرا تمام خواسته‌های شما با صبر و حوصله  برآورده می شود اما هیچ گاه آشفته و نگران نباشید زیرا سعادت و خوشحالی از آن شماست.

فال

فال ابجد بهمن

ابجد فال شما : ب د آ

تعبیر فال ابجد: حداقل ۱۰ دقیقه در مورد مسائلی غیر از کار، وظایف و رابطه خود صحبت کنید.

فال ابجد اسفند

ابجد فال شما : د آ ج

تعبیر فال ابجد: باید کاری را انجام دهید و یا در پروژه شرکت کنید؛ هرچه زودتر به آن بپردازید زیرا امکان دارد اوضاع و شرایط شما به شکل بد و نامناسب تغییر کند پس هرچه زودتر اقدام به شرایط کار خود کنید تا از این اتفاق ناگهانی بتوانید به سلامت بگذرید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.