کد خبر : 3747 / /
/

سعید عزت اللهی/ عکس سعید عزت اللهی / بیوگرافی سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی جزئیات رابطه اش با خانم بازیگر را روشن کرد

سعید عزت اللهی فوتبالیست مشهور تیم ملی ایران متولد 10 مهر سال 1375 است و هم اکنون 24 سال سن دارد . وی در بندرانزلی بدنیا آمده است و اهل آنجاست. پدر او نادر عزت اللهی از فوتبالیست های پیشکسوت باشگاه ملوان بندر انزلی به شمار میرود.

سعید عزت اللهی جزئیات رابطه اش با خانم بازیگر را روشن کرد

سعید یک خواهر دارد و از تفریحات مورد علاقه سعید عزت اللهی میتوان به بیلیارد ، بوئلینگ اشاره کرد.در حال حاضر وی در تیم آمکار روسیه به صورت قرضی توپ میزند همچنین عضو تیم ملی و در جام جهانی 2018 نیز حاضر میباشد.تحصیلات : وی دارای دیپلم است .در حال حاضر قد او 190 سانتی متر و وزن او 78 کیلوگرم است.

زندگی شخصی سعید عزت اللهی

تا حالا ازدواج نکرده و مجرد است . مدت زمانی پیش ماجرایی بین او و ترلان پروانه بازیگر مشهور ایرانی رخ داده بود که بازتاب های زیادی در شبکه های مجازی داشته است.

سعید در یکی از پست های “ترلان پروانه” کامنت زده بود که ( عالی بود بهترینم ) و ترلان پروانه در پاسخ به آن گفت : مرسی عزیزم که بعد از بازتاب های سعید گفت که ترلان پروانه معیار های دلخواه مرا دارا نبود و به تمامی شایعات پایان داد.

شروع فوتبال سعید عزت اللهی

با ورود به آکادمی فوتبالی که تحت نظر پدرم بود فوتبال خودرا در سن 6/7 سالگی آغاز کردم و اینکه در یک خانواده ورژشی رشد کردم این باعث شد که منم به ورزش  رو بیاورم و چون پدر و عموم فوتبالیست بودن ، منم به این سمت اومدم.

آغاز فوتبال حرفه ای در 11 سالگی

تا سن 11 سالگی در آکادمی پدرم فعالیت میکردم و بعد از آن به تیم شهرداری انزلی رفتم تا بتوانم در تیم زیر 14 ساله های آنجا فعالیت داشته باشم. سعی کردم که بتوانم خودم را ثابت کنم برای همین تمرینات خودرا وسیع تر و با تمرکز بیشتری ادامه دادم و جواب تمرینات خودرا گرفتم تا کاپیتان تیم نوجوانان تیم انزلی شدم و بعد از آن به تیم ملی ایران دعوت شدم.

بازی سعید عزت اللهی در تیم های اسپانیایی

سعید عزت اللهی

در سال 1393 با درخشش خود در بازی های ملی با توجه به اینکه او پیشنهادات مالی بالایی از تیم های مختلف داخلی و خارجی با مبلغ کمی به تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا پیوست.

ناموفقیت در لالیگا

در کشور اسپانیا، او همزمان برای جوانان،امید ها و تیم B باشگاه اتلتیکو مادرید توپ میزد و بعد از گذشت 6 ماه توسط دیگو سیمئونه مربی تیم اتلتیکو مادرید به تیم اصلی این باشگاه دعوت شد. طبیعتا بازی به یه جوان 18 ساله در تیم اتلتیکو نمی رسید و در سال 2015 عزت اللهی به لیگ برتر روسیه و باشگاه مشهور روستوف پیوست، البته همانطور که قبلا اشاره کردیم او فعلا به صورت قرضی در تیم آمکار توپ میزند.

بچه لوسی نبودم  و همیشه به گذشته ای که داشتم میبالم و در کودکی به همراه خانوادم در خانه های سازمانی مخصوص کارکنان نیروی دریایی بود زندگی میکردم خوب چون پدرم در نیروی دریایی کار میکرد و من همیشه با موتور گازی پدرم به جا های مختلف میرفتم.

ماجرای یادگیری زبان اسپانیایی و روسی

سعید عزت اللهیزمانیکه در اسپانیا حضور داشتم راحت زبان این کشور را یاد گرفتم، البته برای نوشتن از زبان انگلیسی کمک گرفتم و بعد از چند ماه توانستم به خوبی صحبت کنم. بعد از آن برای یادگیری زبان روسی اقدام کردم ولی آنها

علاقه های سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی

الگوی فوتبالی داخلی و خارجی : کریم باقری و پل پوگبا

غذای مورد علاقه : استانبولی

تفریح مورد علاقه : بیلیارد و بولینگ

بهترین دوست : بین فوتبالی ها سردار، جهانبخش و طارمی

بهترین تیم خارجی : رئال مادرید

کتاب مورد علاقه : کتاب خاطرات فرگوسن

اتومبیل محبوب : بی ام و

بیشتر از همه از چی میترسی : ارتفاع

افتخارات سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی

کسب عنوان جوانترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران

کسب عنوان بهترین بازیکن رقابتهای تورنمنت جام ریاست جمهوری قزاقستان، در این رقابتها تیم ایران صاحب جایزه ۱۰ هزار دلاری به همراه یک کاپ زیبا شد

وی در رقابتهای جام جهانی کوچک به میزبانی روسیه، در بازی مقابل فنلاند به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد

کسب کاپ بازیکن پدیده لیگ برتر سال ۹۱–۹۲

اولین گل اروپایی در باشگاه روستوف روسیه

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.