کد خبر : 4559 / /
/

سعید عزت اللهی متولد ۱۰ مهر ۱۳۷۵ در بندر انزلی ، بازیکن ملی پوش فوتبال است فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد که با ۱۹۰ سانتی متر قد در پست هافبک بازی می کند.

سعید عزت‌اللهی آفاق زاده ۱۰ مهر ۱۳۷۵ در بندرانزلی است. سعید عزت اللهی بازیکن فوتبال اهل ایران است. سعید عزت اللهی اکنون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه فوتبال وایله بلدکلوب است. سعید عزت اللهی در نوجوانی در تیم نوجوانان کاسپین زیر نظر بهمن طهماسبی پرورش یافت. سعید عزت اللهی پسر نادر عزت اللهی هافبک وسط مشهور ملوان در دهه ۶۰ است سعید و تنها خواهرش در خانواده ای ورزشی رشد کردند. سعید عزت اللهی آن قدر مستعد بود که قبل از بازی در لیگ سطح اول ایران لژیونر شود. مادر سعید عزت اللهی هم خانه دار است.

سعید عزت اللهی و شروع فعالیت

به طور حرفه ای از ۸ سالگی وارد مدرسه فوتبال پدرم شدم و الان خودم آکادمی فوتبالی در انزلی زده ام و ۱۲ سالگی به شهرداری انزلی رفتم و ۱۴ سالگی در نونهالان ملوان بازی کردم و ۱۶ سالگی در لیگ برتر ایران بازی کردم.

سعید عزت اللهی

تحصیلات

دوران ابتدایی را در مدرسه بهار آزادی گذراندم و دوران راهنمایی در مدرسه غیرانتفاعی البرز بودم که با معدل ۱۹:۹۰ کلاس سوم راهنمایی را به پایان رساندم سال اول دبیرستان با معدل ۱۹ و سال دوم با معدل ۱۸:۶۵ گذراندم اما درگیری ام با فوتبال باعث شد بعدها بزور بتوانم دیپلمم را بگیرم.

رابطه سعید عزت اللهی با ترلان پروانه

سعید عزت اللهی در مورد بزرگترین شایعه ای که به گفته خودش در موردش ساخته شده می گوید: «این که ازدواج کرده ام. اگر واقعا ازدواج کنم قطعا خودم پیش دستی می کنم و زودتر به مردم اطلاع می دهم. چیزی نداریم که بخواهیم از مردم پنهان کنیم. رابطه یا احساس باید دو طرفه باشد و نمی شود که در خانه را باز کنی و طرف بگوید من از تو خواستگاری می کنم و تو جواب مثبت بدهی. کسی اگر بخواهد وارد رابطه ای بشود که با آن آدم زندگی کند اول باید تفکراتشان به هم نزدیک باشد.» سعید عزت اللهی در جواب رابطه اش با ترلان پروانه هم ادامه می دهد: «در حال حاضر من با این خانم هیچ رابطه ای ندارم. اول رابطه آدم یک سری چیزها را نمی داند و بعد از یک مدتی می فهمد که طرف چه جور آدمی است. شاید ایده آل من نبوده است و ایده آل خیلی های دیگر باشد. من زندگی خودم را دارم و وقتی می بینم کسی معیارهای مرا ندارد، دلیلی ندارد که ادامه بدهم یا در رابطه باشم و ترجیح می دهم آن چیزی را که در زندگی الویتم است، پیگیری کنم.»

سعید عزت اللهی

ترلان پروانه در واکنش به این گفت و گو در صفحه اینستاگرامش نوشت: «هر کس بد ما به خلق گوید/ ما چهره ز غم نمی خراشیم/ ما خوبی او به خلق گوییم/ تا هر دو دروغ گفته باشیم…»

سعید عزت اللهی

بهترین دوستان فوتبالی

بهترین دوستان من سردار و طارمی هستند و ما اوقات فراغتمان را منچ و پلی استیشن بازی میکنیم. و غذای مورد علاقه ام استانبولی می باشد.

ترس از ارتفاع

من خیلی از ارتفاع میترسم و اگر بالای یک بلندی باشم از خود بیخود میشوم و فکر میکنم این موضوع مربوط به کودکی ام باشد چرا که ما یکبار به همراه خانواده به محلات رفته بودیم و آنجا مشغول گردش در یک گلخانه بودیم و من خیلی سنم کم بود و یکدفعه به پلاستیکی که آنجا بود تکیه دادم و از طبقه دوم به پایین روی کاکتوس ها افتادم و تمام کاکتوس ها در بدنم فرو رفته بود و بعد از آن دیگه آن آدم سابق نشدم.

باشگاه های سعید عزت اللهی

ملوان

سعید عزت اللهی فوتبال خود را در مدرسه فوتبال قایقران زیر نظر پدرش (نادر عزت اللهی) از پیشکسوتان باشگاه ملوان بندر انزلی آغاز کرد، سپس به تیم شهرداری بندر انزلی رفت و ۳سال در آنجا به بازی پرداخت و از آنجا به خدمت نونهالان ملوان درآمد و پس از پیوستن به تیم نوجوانان ملوان در سال ۱۳۹۱ زیر نظر محمد احمدزاده به تیم بزرگسالان ملوان منتقل شد.

اتلتیکو مادرید سی

سعید عزت اللهی در سال ۱۳۹۳ با قراردادی پنج ساله، به باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید سی پیوست.

روستوف

سعید عزت اللهی پس از سقوط اتلتیکو مادرید سی راهی باشگاه رستوف روسیه شد و اولین گل اروپایی این باشگاه را به ثمر رساند. وی در طول عضویت در این باشگاه به صورت قرضی برای باشگاه آنژی و آمکار روسیه نیز بازی کرده است. سعید عزت اللهی در پایان فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ تیم آمکار را ترک و به باشگاه سابق خود «روستوف» بازگشت.

افتخارات سعید عزت اللهی

در تکمیل زندگینامه سعید عزت اللهی باید بگوییم که وی افتخاراتی هم کسب نموده است که در زیر عنوان می کنیم:

عزت اللهی عنوان بهترین بازیکن جوان تاریخ لیگ برتر ایران را به دست آورد. همچنین در این سن کمش عنوان برترین بازیکن رقابت های تورنمنت جام ریاست جمهوری قزاقستان را به دست آورد. در این تورنمنت جایزه ۱۰ هزار دلاری بهمراه یک کاپ را از آن خود کرد.سعید عزت اللهی در ۲۰۱۷ به باشگاه رستوف روسیه شد و نخستین گل اروپایی این باشگاه رستوف را زد.

عکس های شخصی سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی و مادرش

سعید عزت اللهیسعید عزت اللهیوریا غفوری

سعید عزت اللهی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.