کد خبر : 33864 / /
/

قیمت پراید | قیمت پراید در بازار

ریزش 5 میلیون تومانی قیمت پراید امروز 13 بهمن | قیمت پراید ریخت | از قیمت ها در بازار خودرو چه خبر؟

قیمت خودرو در هفته‌های اخیر با نوسانات زیادی همراه شد. بازار اما در رکود به‌سر می‌برد و خرید و فروشی در آن صورت نمی‌گیرد. محمدرضا حامدی، کارشناس صنعت خودرو می‌گوید: «نیمه بهمن‌ماه بازار خودرو از رکود خارج می‌شود.»

ریزش 5 میلیون تومانی قیمت پراید امروز 13 بهمن |  قیمت پراید ریخت | از قیمت ها در بازار خودرو چه خبر؟

قیمت پراید امروز پنجشنبه، 13 بهمن1401، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.قیمت پراید۱۱۱که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، دیروز کانال‌شکنی کرد و وارد بازه 300 میلیون تومانی شد. صبح امروز مجدداً به کانال قبلی بازگشت و با پنج میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته به قیمت 295 میلیون تومان رسید.قیمت پراید131نیز امروز سه میلیون تومان ارزان شد و اکنون با نرخ 285 میلیون تومان عرضه می‌شود.اوایل سال جاری بود قیمت پراید رکورد جدید قیمتی را در کارنامه خود ثبت کرد.لیست کامل قیمت پراید امروز را در خبرآزاد ببیند.

قیمت خودرو در هفته‌های اخیر با نوسانات زیادی همراه شد. بازار اما در رکود به‌سر می‌برد و خرید و فروشی در آن صورت نمی‌گیرد. محمدرضا حامدی، کارشناس صنعت خودرو می‌گوید: «نیمه بهمن‌ماه بازار خودرو از رکود خارج می‌شود.»

قیمت خودرو صفر داخلی روز پنجشنبه، 13 بهمن ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در روزهای گذشته قیمت خودرو در سایت‌ها و مراکز خرید و فروش خودرو، روند نوسانی را در پیش گرفته است.

محمدرضا حامدی، کارشناس صنعت خودرو، در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: «بازار خودرو نسبت به سال گذشته در همین زمان، در وضعیت رکودی قرار دارد. در حال حاضر سطح معاملات بسیار پایین است و عرضه خودرو به بازار همچنان قطره‌چکانی صورت می‌گیرد. عرضه خودرو در بورس کالا نیز تا کنون تاثیری بر روند بازار نداشته است.»

او افزود: «نوسانات دلار نیز بر قیمت خودرو تاثیر گذاشته است. هم‌گام با نوسانات دلاری، نرخ خودرو نیز تغییر می‌کند.»

این کارشناس صنعت خودرو گفت: «پیش‌بینی می‌شود از اواسط بهمن‌ماه بازار مجددا رونق بگیرد و سطح معاملات بالا برود.»

4792984

قیمت پراید در بازار

قیمت خودرو صفر داخلی در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به این شرح است:

پراید 111 که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، دیروز کانال‌شکنی کرد و وارد بازه 300 میلیون تومانی شد. صبح امروز مجدداً به کانال قبلی بازگشت و با پنج میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته به قیمت 295 میلیون تومان رسید.

پراید 131 نیز امروز سه میلیون تومان ارزان شد و اکنون با نرخ 285 میلیون تومان عرضه می‌شود.

گفتنی است اوایل سال جاری بود که پراید رکورد جدید قیمتی را در کارنامه خود ثبت کرد. این خودرو در کمتر از یک سال 100 میلیون تومان گران شده است.

تارا اتوماتیک هم که این روزها با افزایش قیمت قابل توجهی همراه شده است، طی چند روز گذشته روند نوسانی به خود گرفت. این خودرو امروز چهار  میلیون تومان گران و با نرخ 790 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

در میان نوسانات بازار پژو ۲۰۷ اتومات امروز 6 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و در محدوده ۷۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

دنا معمولی هم امروز در نرخ ۶۲۸ میلیون تومان ثابت ماند.

پژو پارس اتوماتیک که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز به نرخ  ۶۰۵ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

قیمت پراید

قیمت پراید و خودروهای پرطرفدار

حالا این پرسش مطرح است که خودروهای پرطرفدار ایرانی امروز با چه قیمتی معامله شدند؟

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس که از خودروهای پرطرفدار است، صبح امروز، پنجشنبه، در محدوده 316 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که در روزهای گذشته با کاهش قیمت مواجه شده بود، امروز سه میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و با نرخ 464 میلیون تومان به فروش می‌رسد. تیپ ۵ این مدل پژو نیز مجددا وارد کانال پایین‌تر شد و به 495 میلیون تومان رسید.

کوییک که جایگزین پراید شده و به قشر متوسط جامعه اختصاص یافته، در روزهای گذشته رکورد جدیدی را ثبت کرد و وارد کانال جدیدی شد. قیمت این خودرو به 312 میلیون تومان رسید.

در این میان، شاهین G که در ماه‌های گذشته به مرز 600 میلیون تومان نیز رسیده بود، امروز با چهار میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته با قیمت 516 میلیون تومان عرضه شد./تجارت‌نیوز

بازار خودرو دیروز همچنان شاهد افزایش قیمت‌ها بود؛ اگرچه نوسان قیمت‌ها اندک بود، اما بازار به روند صعودی خود ادامه داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در شرایطی قیمت‌ها در بازار صعودی است که خرید و فروش خودرو در حداقل قرار دارد.

بابک صدرایی، کارشناس بازار خودرو درباره شرایط کنونی بازار خودرو گفته است: این وضعیت قبلا هم رخ داده است. در دو سه ماه اخیر نیز ما یک دوره‌ پررونق را در بازار خودرو دیدیم که معاملات خرید و فروش زیادی انجام شد و تعداد زیادی خودرو فروخته شد. اما معمولا بعد از هر دوره رونق یک دوره رکود داریم و بعد از آن باز دوباره رونق برمی‌گردد.

وی افزوده؛ البته باید به این نکته هم اشاره کرد که هر چقدر زمان می‌گذرد رونق بازار کمتر می‌شود، چون به هر حال توان مالی جامعه هم محدودیت دارد اما به نظر می‌رسد برای شب عید بازار داغ شود.

صدرایی عنوان کرده؛ آنچه که در این میان مهم است کنترل نرخ دلار است. تجربه نشان داده است اگر دلار روند افزایشی در پیش بگیرد، مردم از ترس اینکه پولشان بی‌ارزش نشود، باز به سمت بازارهای مالی از جمله بازار خودرو هجوم می‌آورند و باز هم شوک‌هایی به بازار خودرو وارد خواهد شد.

در این فضا، بازار خودرو دیروز همچنان شاهد افزایش قیمت‌ها بود؛ اگرچه نوسان قیمت‌ها اندک بود، اما بازار به روند صعودی خود ادامه داد.

گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که دیروز پراید ۱۱۱ در قیمت ۳۰۰ میلیون تومان ثابت ماند و پراید ۱۳۱ نیز به قیمت ۲۹۰ میلیون تومان فروخته شد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۱ دیروز با قیمت ۵۰۵ میلیون تومان و پژو۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ با قیمت ۴۶۵ هزار تومان به فروش رفت.

در عین حال، پژو۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۱ در بازار ۶۴۵ میلیون تومان، پژو۲۰۷ اتوماتیک TU5 در حدود ۷۷۰ میلیون تومان، پژو۴۰۵ دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۱ در حدود ۴۱۵ میلیون تومان، پژو۴۰۵ بنزینی مدل ۱۳۹۹ حدود ۴۴۰ میلیون تومان و پژوپارس اتوماتیک مدل ۱۳۹۹ حدود ۶۲۵ میلیون تومان قیمت داشت.

گزارش‌های میدانی همچنین حاکی از آن است که تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ به قیمت ۷۹۰ میلیون تومان، تیبا صندوقدار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ به قیمت ۳۰۸ میلیون تومان، تیبا هاچ‌بک پلاس مدل ۱۴۰۰ به قیمت ۳۱۵ میلیون تومان، دناپلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ به قیمت ۷۶۵ میلیون تومان و راناپلاس مدل ۱۴۰۱ به قیمت ۴۶۰ میلیون تومان فروخته شد.

در عین حال، ساینا Sدنده‌ای مدل ۱۴۰۱ در بازار ۳۱۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک پلاس مدل ۱۴۰۱ حدود ۴۱۵ میلیون تومان و کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ حدود ۳۱۰ میلیون تومان قیمت داشت.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.