کد خبر : 31728 / /
/

سهام عدالت | سهام عدالت متوفیان | سهام عدالت جاماندگان

پرداخت سود سهام عدالت تمام شد | اگر سود سهام عدالت دریافت نکردید ، این کار را انجام دهید

معاون عملیات سپرده گذاری مرکزی گفت: سهامدارانی که تاکنون پیامک واریز سود خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با ۱۵۶۹ تماس بگیرند.

پرداخت سود سهام عدالت تمام شد | اگر سود سهام عدالت دریافت نکردید ، این کار را انجام دهید

معاون عملیات سپرده گذاری مرکزی گفت: سهامدارانی که تاکنون پیامک واریز سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با ۱۵۶۹ تماس بگیرند. پیمان حدادی با بیان اینکه ۱۹ بانک سود سهام عدالت را پرداخت می‌کنند، اظهار کرد: نیمی از سود سهام عدالت برای سال مالی ۱۴۰۰ وصول و محاسبات انجام شد و شبکه بانکی از چهارشنبه شروع به واریز سود کرد . مرحله بعدی واریز سود سهام عدالت تا آخر سال می باشد جدیدترین خبر درباره سهام عدالت را در خبرآزاد مشاهده می کنید

معاون عملیات سپرده گذاری مرکزی گفت: سهامدارانی که تاکنون پیامک واریز سود خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با ۱۵۶۹ تماس بگیرند.

علی مهدوی پارسا با بیان اینکه عملیات پرداخت سود سهام عدالت به اتمام رسیده است، گفت: شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت مهم‌ترین دلایلی است که باعث شد تا سود سهامداران به حساب آن‌ها واریز نشود.

مهدوی پارسا گفت: سهامدارانی که تاکنون پیامک واریز سود خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه به نشانی www. ddn.csdiran.ir، تارنمای سهام عدالت به نشانی www.sahamedalat.ir و یا تماس با مرکز تماس ۱۵۶۹ داخلی یک از وضعیت واریزی سود سهام عدالت خود مطلع شوند./باشگاه خبرنگاران جوان

سهام عدالت

سهام عدالت ده میلیونی در جیب این افراد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، پیمان حدادی با بیان اینکه ۱۹ بانک سود سهام عدالت را پرداخت می‌کنند، اظهار کرد: ۵۰ درصد سود سهام عدالت برای سال مالی ۱۴۰۰ وصول و محاسبات انجام شد و شبکه بانکی از چهارشنبه شروع به واریز سود کرده است.

مشاور رئیس سازمان بورس افزود: برای سهام‌هایی با ارزش یک میلیون تومان سود یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان واریز می‌شود و برای سهام‌هایی با ارزش ۵۰۰ هزار تومان سود ۶۰۲ هزار تومان واریز می‌شود. همچنین افرادی که سهام ۴۹۰ هزار تومانی داشتند سود ۵۵۷ هزار تومان دریافت می‌کنند و تقریباً همین عدد در پایان اسفند ماه واریز می‌شود و کل سود ۱۴۰۰ تا پایان سال تسویه خواهد شد.

وی گفت: در بودجه امسال برای افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و فاقد سهام بودند قانونی در نظر گرفته شد و سازمان خصوصی سازی با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این افراد را شناسایی کرد.

حدادی با تخمین حدود سه و نیم میلیون نفری از این جامعه آماری افزود: به هر کدام از این افراد حدود ۱۰ میلیون تومان سهم داده می‌شود و طی یکی دو ماه آینده تخصیص پیدا می‌کند و تا ۱۰ سال نمی‌توانند سهام خود را بفروشند، چون سهام داران کنونی که از سال ۸۵ سهام دار شده بودند نیز با صرف زمانی رو به رو شدند.

وی تاکید کرد: فعلاً هیچ ثبت نام دیگری به جز کمیته امداد و بهزیستی وجود ندارد.

حدادی در مورد تکلیف سهام فوت شدگان نیز گفت: از ۴۹ میلیون نفر سهام دار حدود ۳ میلیون نفر را از دست داده‌ایم و وراث می‌توانند به دفاتر خدمات الکترونیک قضائی مراجعه می‌کنند و کار‌های ابتدایی انتقال سهام برای آن‌ها انجام می‌شود.

سهام عدالت

روش‌های استعلام سود سهام عدالت

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) روش‌های استعلام سود سهام عدالت را اعلام کرد.

به گزارش بازار، محمود حسنلو گفت: مشمولان سجامی سهام عدالت برای اطلاع از مبلغ واریز سود سهام سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ خود می‌توانند به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه به نشانی https:ddn.csdiran.ir مراجعه کنند.

وی افزود: سهامداران عدالت پس از ورود به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه می‌توانند با کلیک بر روی گزینه تاریخچه سود سهام عدالت مبلغ سود دریافتی خود را مشاهده کنند.

معاون سمات اظهار داشت: سهامدارانی که سجامی نشده اند نیز می‌توانند با مراجعه به تارنمای https:sahamedalat.ir و یا تماس با مرکز تماس ۱۵۶۹ داخلی یک، نسبت به واریز سود سهام عدالت خود مطلع شوند.

گفتنی است، مرحله نخست واریز سود سهام عدالت به ۴۳ میلیون و ۷۴۰ هزار نفر ایرانی از صبح روز چهارشنبه از طریق شبکه بانکی آغاز شده است.

در این مرحله، سهامدارانی که در پرتفوی سهام خود ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان دارند به ترتیب ۵۱۰، ۵۵۵ و ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار دارند، مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان سود علی الحساب دریافت می‌کنند.

 علت واریز نشدن سود سهام عدالت/ حساب‌های اشکال‌دار را بشناسید!

قرار بود ۴۹ میلیون مشمول سهام عدالت، از ۲۹ آذر تا اول دی ماه سود سهام عدالت خود را دریافت کنند. اما هنوز تعدادی از مشمولان هیچ سودی دریافت نکرده‌اند.

به گزارش تازه‌نیوز، واریز سود سهام عدالت تمام شده اما تعدادی از دارندگان سهام عدالت هیچ سودی دریافت نکردند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد احتمالا این گروه همان افرادی هستند که شماره شبای آنها نامعتبر است.

به نقل از تجارت‌نیوز، واریز نشدن سود سهام عدالت مشکل امسال نیست و این مساله هر بار تکرار می‌شود و علت آن اشتباه بودن اطلاعات شماره شبای سهامداران است

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.