کد خبر : 1918 / /
/

شوخی جنجالی بیرانوند با مهدی طارمی+جزئیات بیشتر را بخوانید

گلر تیم‌ملی رابطه بسیار نزدیکی با مهاجم پورتو دارد.

شوخی جنجالی بیرانوند با مهدی طارمی+جزئیات بیشتر را بخوانید

مهدی طارمی متولد ۲۷ تیر ۱۳۷۱ در بوشهر است.مهدی طارمی بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است.مهدی طارمی برای باشگاه پورتو پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند.مهدی طارمی هنگام عضویت در باشگاه پرسپولیس دو بار در فصل‌های ۹۵–۱۳۹۴ و ۹۶–۱۳۹۵ آقای گل لیگ برتر ایران شد. مهدی طارمی در جام جهانی ۲۰۱۸ در ترکیب اصلی تیم ملی ایران حضور داشت.

علیرضا بیرانوند و مهدی طارمی از دوستان نزدیک هم به حساب می‌آیند. گل مهدی برای پورتو باعث شد همه ایرانی ها شاد شوند از جمله  بیرانوند. گلر تیم ملی در واکنش به گل طارمی خطاب به او می گوید: «مهدی جان داداش خیلی خوشحال شدم. امیدوارم روز به روز بدرخشی. مهدی جان خواهشی از تو دارم. تا این کتفم مصدوم نشده توپ‌هایی ما را هم در تیم ملی گل کن!(خنده)»

مهدی طارمی

گل  مهدی طارمی؛ نامزد بهترین گل هفته لیگ قهرمانان

گل استثنایی مهدی طارمی در مقابل چلسی در میان نامزدهای بهترین گل دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

یوفا که در پایان هر هفته از مسابقات یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین گل هفته انجام می‌دهد گل دیدنی مهدی طارمی به جلسی را در کنار گل‌های فیل فودن به دورتموند، جود بلینگهام به منچسترسیتی و اریک چوپوموتینگ به پاریسن ژرمن قرار داد.

با توجه به بازتاب وسیع این گل در سراسر جهان به نظر می‌رسد طارمی بتواند جایزه بهترین گل این هفته را کسب کند.

تاسف روزنامه نگاران پرتغالی برای پورتو و مهدی طارمی

مهدی طارمی روزنامه‌نگاران پرتغالی حذف پورتو از لیگ قهرمانان را «با افتخار و با کلاس» توصیف کردند و فقط از اینکه گل طارمی برای صعود ناکافی بود، تأسف خوردند.

روزنامه «اُ ژوگو» همچنین روی جلد شماره امروز خود نوشت:« گل طارمی باید دو گل به حساب می‌آمد»، این در حالی است که روزنامه «آبولا» هم نوشت: «خداحافظی بزرگ».

روزنامه «رکورد» هم با اشاره به گلزنی طارمی و وداع پورتو از لیگ قهرمانان نوشت: «خداحافظی با کلاس».

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.