کد خبر : 878 / /
/

تقدیر عجیب پورتو از مهدی طارمی!+جزییات

باشگاه پورتو صفحه اصلی خود در توئیتر را به عکسی از مهدی طارمی اختصاص داد.

تقدیر عجیب پورتو از مهدی طارمی!+جزییات

 پورتو بامداد چهارشنبه به مصاف ویتوریا گیمارش رفت و ۳ بر ۲ میزبانش را شکست داد. مهدی طارمی در این دیدار دو بار برای تیمش گلزنی کرد تا مرد اول بازی لقب گیرد. ستاره ایرانی که در بازی های قبل نیز با گلزنی و کسب پنالتی مهارت بالای خود را نشان داده بود، حالا به یک ستاره در فوتبال اروپا تبدیل شده است.

بازیکنی که در فصل اول فقط با بازی کمتر نتوانسته بود آقای گل لیگ پرتغال که یکی از لیگ های خوب اروپا است انتخاب شود (چه بسا پنالتی هایی که گرفته بود را به گل تبدیل می کرد آقای گل شده بود)، در فصل دوم در معروف ترین تیم پرتغال درخشش خوبی داشته است.

او هر بار در زمین قرار گرفته یا گل زده، یا پاس گل داده و یا پنالتی گرفته است تا سرجیو کونسیسائو راهی برای قرار ندادن او در ترکیب به ذهنش نرسد.

مهدی طارمی

حالا باشگاه پورتو که بیش از یک میلیون دنبال کننده در توئیتر دارد، پوستر مهدی طارمی را در صفحه اول خود قرار داده که معمولا باشگاه های بزرگ به پاس قدردانی از عملکرد یک بازیکن این کار را انجام می دهند. 

طارمی پدیده بوشهری فوتبال ایران رفته رفته خودش را در فوتبال اروپا پیدا کرده است. او که با ایرانجوان مطرح شد و با پرسپولیس قهرمان لیگ ایران و آقای گل لیگ برتر شد، حالا در لیگ پرتغال به عنوان یک ستاره یا بهتر بگوییم فوق ستاره مطرح است و آینده درخشانی در انتظار او در سالهای آتی است.

منبع:ایسنا 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.