کد خبر : 1904 / /
/

دانلود آهنگ گرشا رضایی به نام مثل ماه +موزیک

آهنگ گرشا رضایی به نام مثل ماه را در بخش فرهنگی سایت خبرآزاد مشاهده می‌کنید

دانلود آهنگ گرشا رضایی به نام مثل ماه +موزیک

گرشا رضایی خواننده سبک پاپ، نوازنده و آهنگساز متولد 22 اردیبهشت سال 1363 در شهر ازنا در استان لرستان است.آهنگ گرشا رضایی از جمله موزیک های محبوب است .آهنگ جدید گرشا رضایی به اسم مثل ماه به تازگی پخش شده است.گرشا رضایی در ایران طرفداران زیادی دارد. آخرین خبر مرتبط با گرشا رضایی را در سایت خبرآزاد می خوانید.

گرشا رضایی خواننده پاپ ایرانی است و در ای بخش بیوگرافی کامل گرشا رضایی را می خوانید. در ادامه اطلاعاتی در مورد زندگی شخصی، هنری و عکس های او را آماده کرده ایم.

بیوگرافی گرشا رضایی

گرشا رضایی خواننده سبک پاپ، نوازنده و آهنگساز متولد 22 اردیبهشت سال 1363 در شهر ازنا در استان لرستان است و اصلاتا لر است. او اکثر سایت ها را می نوازد و مدتی موسیقی هم آموزش داده است.

شروع فعالیت گرشا رضایی

او موسیقی را از سنین کم و کودکی شروع کرده است و آواز خواندن را از خانواده مادری اش به ارث برده است. از سن 13 سالگی به صورت جدی فعالیت را شروع کرده است.

گرشا رضایی نوازندگی گرشا رضایی 

او نوازنده گیتار به سبک فلامنکو و کلاسیک است و گیتار الکتریک هم می نوازد و دوره های آموزش این سازها را برگزار کرده است. او پیانو، کمانچه، بریط و سه تار هم می نوازد.

ازدواج گرشا رضایی 

اطلاعاتی در مورد ازدواج او موجود نیست و به احتمال زیاد محرد است. هیچ عکس دو نفره ای از او منتشر نشده است.

آلبوم گرشا رضایی 

او پس از خواندن چندین تک آهنگ، آلبومی به نام آبی را به بازار عرضه کرد. او به دلیل عش و محبتی که نسبت به مادرش داشت یک قطعه را در این آلبوم به مادرش تقدیم کرده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.