کد خبر : 26288 / /
/

8 شبکه اجتماعی که برای تولید محتوا به شما پول می دهند

8 شبکه اجتماعی که برای تولید محتوا به شما پول می دهند

راه هایی که می توانید در شبکه های اجتماعی کسب درآمد کنید. این روزها، کار با برندها و کمپین های حمایت شده تنها راهی نیست که می توانید برای ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا پول دریافت کنید. برخی از پلتفرم های رسانه های اجتماعی به سازندگان برای تولید محتوا پاداش می دهند. اما چه شبکه های اجتماعی برای محتوا  پول پرداخت می کنند و چگونه می توانید با این پلتفرم ها درآمد کسب کنید؟ در اینجا 8 پلتفرم رسانه اجتماعی وجود دارد که برای تولید محتوا به شما پول می دهند.

1. Snapchat (اسنپ چت)

طبق گزارش CNBC، اسنپ چت روزانه یک میلیون دلار برای محتوای ایجاد شده در این پلتفرم می پردازد. کاربران اسنپ چت می توانند بهترین عکس های خود را به Spotlight بفرستند، یک پلتفرم سرگرمی که این نوع محتوا را در سراسر جهان به اشتراک می گذارد. در صورتی که استاندارد های اسنپ چت را داشته باشد به اشتراک گذاشته خواهد شد. این بدان معنی است که سایر کاربران می توانند عکس شما را هم در استوری و هم در نتایج جستجو پیدا کنند. اگر عکس شما ترند شود، برنامه به شما اطلاع می دهد که واجد شرایط دریافت پرداخت از Spotlight هستید. می توانید چندین پرداخت دریافت کنید، اگرچه طبق پشتیبانی اسنپ چت، این سرویس فقط در کشورهای منتخب در دسترس است. این طرح به کشورهایی مانند هند، مکزیک و برزیل وجود دارد. اگر Spotlight هنوز در کشور شما در دسترس نیست، به احتمال زیاد به زودی در دسترس خواهد بود.

2. Tik Tok (تیک تاک)

سازندگان خود را سرگرم می‌کنند، الهام می‌بخشند و  احساسات خود را ابراز می‌کنند، و TikTok از این افراد برای تلاش‌هایشان حمایت می‌کند و به آنها پاداش می‌دهد. برای واجد شرایط بودن برای کسب درآمد، باید شرایط خاصی را داشته باشید و ویدیوهای اصلی را مطابق با دستورالعمل‌های انجمن برنامه پست کنید. همچنین باید حداقل 10000 دنبال کننده واقعی و 100000 بازدید واقعی ویدیو در 30 روز گذشته داشته باشید. اگر شرایط بالا را دارید و در ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه یا اسپانیا زندگی می کنید، می توانید با کلیک بر روی ابزارهای ایجادکننده در تنظیمات برنامه درخواست دهید. وجوه با ترکیب عناصر مختلف از جمله دیدگاه ها و تعامل محاسبه می شود. کاربران TikTok که از Creator Fund درآمد دارند، داشبوردی با وجوه تخمینی دارند و می‌توانند پایان ماه برداشت کنند. وجوه به روش پرداخت ترجیحی کاربر، Zelle یا PayPal پرداخت می شود. شاید این مقاله نیز برای شما مفید باشد: مهم ترین شبکه های اجتماعی

3. YouTube (یوتیوب)

YouTube (یوتیوب)

همانطور که در پستی در وبلاگ رسمی YouTube توضیح داده شد، صندوق YouTube Shorts به ارزش 100 میلیون دلار است و در سال های 2021 و 2022 توزیع خواهد شد. واجد شرایط بودن برای هر کسی که محتوای کوتاه YouTube منحصر به فرد را برای انجمن ایجاد کند آزاد است. YouTube با سازندگانی که هر ماه بیشترین بازدید و تعامل را ایجاد می‌کنند تماس می‌گیرد تا به آنها برای ویدیوهایشان جایزه بدهد. کاربران یوتیوب می توانند با خواندن قوانین و یادگیری نحوه استفاده از این پلتفرم، برای ویژگی YouTube Shorts آماده شوند. سازندگان در یوتیوب همچنین می توانند برای محتوای ویدیویی طولانی مدت خود درآمد کسب کنند. تعداد مشترکین شما و تعداد بازدیدهایی که دارید بر میزان درآمد شما در YouTube تأثیر می گذارد. پس از رسیدن به 1000 مشترک و داشتن 4000 ساعت واچ تایم عمومی در 12 ماه گذشته، می توانید شروع به کسب درآمد کنید. می‌توانید یک نمای کلی از واجد شرایط بودن کسب درآمد YouTube را در وب‌سایت آکادمی سازندگان بخوانید. لطفاً توجه داشته باشید که اگر سازنده‌ای هستید که در روسیه زندگی می‌کنید، به دلیل جنگ بین روسیه و اوکراین، نمی‌توانید در AdSense، AdMob و Google Ad Manager حساب ایجاد کنید.

4. Instagram (اینستاگرام)

Instagram (اینستاگرام)

اگر دوست دارید از طریق بازاریابی وابسته و پست های حمایت شده کسب درآمد کنید، Instagram مدت هاست که یک پلتفرم رسانه اجتماعی عالی برای این کار بوده است. با این حال، ویژگی نشان‌ها به شما امکان می‌دهد تنها بر اساس محتوای خود درآمد کسب کنید. این نشان‌ها در کنار نام کاربری در سراسر ویدیو ظاهر می‌شوند، بنابراین بینندگان می‌توانند در هر زمانی مشارکت کنند. هنگامی که شخصی یک نشان را خریداری می کند، در بخش نظرات برجسته می شود و به ویژگی های اضافی دسترسی پیدا می کند. این موارد شامل قرار گرفتن در لیست دارندگان نشان سازندگان، همراه با ویژگی خاص است.

5. Twitter (توییتر)

Twitter Tip Jar راهی برای دریافت و نشان دادن پشتیبانی در برنامه با استفاده از پول است. در اصل، کاربران اندروید و آیفون می توانند نکاتی را ارسال و دریافت کنند. این ویژگی در حال حاضر برای کاربران متعددی از جمله سازندگان، روزنامه‌نگاران، کارشناسان و سازمان‌های غیرانتفاعی در دسترس است. در حال حاضر، توییتر Suggestion Jar فقط برای کاربران انگلیسی زبان در دسترس است. با این حال، این پلتفرم قصد دارد در آینده به زبان های دیگر گسترش یابد. استفاده از ویژگی پیشنهاد توییتر واقعا ساده است و به شما انگیزه بیشتری برای گذراندن وقت در توییتر می دهد. با جستجوی نماد Tip Jar در کنار دکمه Follow در یک حساب کاربری، می توانید ببینید که آیا کاربر این ویژگی را فعال کرده است یا خیر. وقتی روی نماد ضربه می‌زنید، می‌توانید به خدمات و پلتفرم‌های پرداخت مانند PayPal، Patreon، Cash App و غیره دسترسی داشته باشید. بنابراین ارسال و دریافت پول آسان است. حتی می‌توانید Tip Jar خود را با یک کیف پول Strike پیوند دهید تا بیت کوین ارسال و دریافت کنید. اگر می خواهید انواع روش های کسب درآمد از شبکه های اجتماعی را یاد بگیرید، کلیک کنید.

6. Clubhouse (کلاب هوس)

Clubhouse با برنامه شتاب دهنده Creator First به کاربران پرداخت می کند. همه کاربران می توانند پرداخت ها را ارسال کنند و برنامه تمام مبلغ را بدون مشارکت به سازنده پرداخت می کند. ارسال پرداخت‌ها به سازندگان Clubhouse آسان است. کلاب هاوس قصد دارد در آینده گزینه های بیشتری برای کسب درآمد اجرا کند.

7. Facebook (فیس بوک)

فیس بوک با ارائه ابزارها و پشتیبانی به کسانی که در این برنامه انجمن ایجاد می کنند، به سازندگان محتوا کمک می کند تا درآمد کسب کنند. راه های مختلفی برای کسب درآمد در فیس بوک وجود دارد، از تبلیغات درون جریانی گرفته تا محتوای مارک دار، و همچنین اشتراک و گروه های طرفداران. کسب درآمد در فیس بوک برای کسانی که صفحه تجاری دارند در دسترس است، اگرچه محتوا باید با قوانین کسب درآمد شرکت مطابقت داشته باشد. درآمد بر اساس آگهی‌دهنده، تعداد بازدیدهای ویدیویی و بودجه اشتراک تعیین می‌شود. برنامه‌هایی برای معرفی فرصت‌های کسب درآمد در ویژگی Stories در حال انجام است.

8. Pinterest (پینترست)

صندوق سازنده Pinterest به تعداد کمی از سازندگان از جوامعی که در ایالات متحده حضور دارند محدود است. این پشتیبانی شامل مشاوره استراتژی، بودجه تبلیغات و جبران خسارت برای ایجاد محتوا است. در مجموع، این صندوق به 18 خالق شناسایی شده توسط Pinterest در صنایع مختلف کمک خواهد کرد. Creator Fund در حال حاضر به روی متقاضیان بسته است، اما آنها از آن به عنوان یک "چرخه" یاد می کنند، بنابراین به احتمال زیاد در آینده دوباره برنامه های Creator Fund را باز خواهند کرد. Creator Fund در Pinterest برنامه هایی را می پذیرد اعتبار تصویر Pinterest برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی درآمد کسب کنید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.