کد خبر : 2655 / /
/

قتل در تهران؛ پدر تهرانی پسرش را سلاخی کرد/ سر شاهین پیداشد؟ + عکس و جزئیات

پدر تهرانی در جنایتی فجیع پسرش را به قتل رساند و جسدش را تکه تکه کرد.

قتل در تهران؛ پدر تهرانی پسرش را سلاخی کرد/ سر شاهین پیداشد؟ + عکس و جزئیات

پدری در لحظه عصبانیت پسرش را به قتل رساند.قتل به دلیل مشکلات خانوادگی است.قتل میتواند انگیزه‌های مختلفی از جمله از روی حسادت ، قتل ناموسی ، قتل ایدئولوژیک ، عصبانیت باشد.پدری پسرش را به قتل رساند و جسد پسرش را تکه تکه کرد. آخرین اخبار مربوط به قتل را در سایت خبرآزاد بخوانید.

عقربه ها ساعت 11 صبح چهارشنبه 22 مرداد سال 99 را نشان می داد که ماموران کلانتری 160 خزانه در جریان پیدا شدن نیم تنه یک جسد در سطل زباله ای در منطقه خزانه قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل شدند.

بازپرس محمد جواد شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه در صحنه جرم حاضر شدند و با حضور در محل پی بردند مرد کارتن خواب در حال جمع کردن ضایعات از سطل زباله بوده که با نیم تنه بالای یک جسد روبرو شده است.

قتل/پیدا شدن نیم تنه پایین جسد

کارشناسان پزشکی قانونی در بررسی های فنی روی نیم تنه و دست های قربانی جنایت اطلاع پیدا کردند که نزدیک به 6 ساعت از زمان مرگ وی می گذرد و جسد متعلق به مرد جوانی است.

بازپرس ویژه قتل دستور داد تا نیم تنه و دست های جسد کشف شده برای بررسی و شناسایی هویت به پزشکی قانونی منتقل شود .

تحقیقات در این پرونده معمایی ادامه داشت تا اینکه عصر همان روز کارگران پسماند شهرداری در منطقه کهریزک از پیدا شدن پاهای یک مرد به پلیس خبر دادند که در این مرحله کارآگاهان احتمال دادند که این نیم تنه متعلق به همان جسدی است که صبح در سطل زباله کشف شده است.

بدین ترتیب نیم تنه پایین جسد نیز برای اطمینان به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان با انجام آزمایش DNA اعلام کردند که این 2 نیم تنه جسد کشف شده متعلق به هم هستند و این در حالی بود که هیچ آثاری از سر جسد کشف شده به دست نیامده بود و بررسی ها نشان از آن داشت که جسد کشف شده جوانی حدودا 30 تا 40 سال است.

قتل/معمای پلیسی در بین 5 پرونده فقدانی

قتل بازپرس ویژه قتل در این مرحله دستور داد تا کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران در گام نخست هویت جسد پیدا شده را کشف و در ادامه عامل این جنایت هولناک را شناسایی کنند.

تیم پلیس جنایی تهران در گام نخست با دستور بازپرس پرونده به سراغ پرونده های افراد گمشده رفتند که 5 پرونده در کاوشگری های پلیسی با توجه به سن جسد مثله شده نزدیکی زیادی داشت مورد تحقیق قرار گرفت تا اینکه کارآگاهان به یکی از پرونده ها که پسر جوانی از ناپدید شدن برادر جوانش خبر داده بود رسیدند و از پسر جوان تحقیقات آغاز شد.

پسر جوان در تحقیقات ماموران گفت: مدتی بود که اعتیاد به مواد مخدر پیدا کرده بودم و به همین خاطر برای اینکه این مواد را ترک کنم به کمپ ترک اعتیاد رفتم و مدتی در آنجا بستری بودم اما وقتی از کمپ برگشتم و به خانه رفتم اما خبری از برادرم شاهین در خانه نبود و از پدرم که مردی 80 ساله است پیگیر برادرم شدم که پدرم ادعا کرد که شاهین همراه دوستانش برای کار به شهر دبی سفر کرده است.

وی افزود: حرف های پدرم غیرباور بود، چون برادرم بدون اینکه به من حرفی بزند کاری نمی کرد و نمی دانم چه اتفاقی افتاده است که برادرم ناپدید شده و پدرم این داستان را به من گفته است.

برادر نگران ادامه داد: شاهین اهل کار کردن نبود که بخواهد حالا با دوستانش برای کار به کشور دیگری بروند و در این شرایط کرونایی و گرانی برادرم قادر بوده از کشور خارج شود.

پسر جوان گفت: من مدتی منتظر ماندم تا از برادرم خبری به گوش برسد اما هیچ اتفاقی نیفتاد و هرچه به پدرم در مورد شاهین صحبت می کردم او با خونسردی می گفت که از او اطلاعی ندارم و داستان قدیمی که او با دوستانش به دبی رفته است را برای من تعریف می کرد، این درحالی بود که پدرم با شاهین اختلاف داشت و هرچه زمان بیشتر می گذرد بیشتر به حرفهایش شک می کردم تا اینکه نگران او شدم و تصمیم گرفتم با حضور در اداره پلیس در ماجرای ناپدید شدن برادرم از پلیس درخواست کمک کردم .

کارآگاهان با توجه به اظهارات برادر شاهین تحقیقات میدانی و تخصصی را آغاز کردند اما هیچ مدرکی که نشان دهد شاهین از ایران خارج شده است به دست نیامد و در این مرحله بازپرس شغیعی دستور تحقیق از پدر 80 ساله را صادر کرد.

راز قتل فاش شد

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات به خانه مرد 80 ساله رفتند و پدر شاهین ادعا کرد که از پسرش خبری ندارد و در ادامه تیم جنایی در خانه شروع به بررسی های پلیسی کردند که آثار خون در اتاق خواب و حمام خانه پیدا کردند و همین کافی بود تا تیم جنایی با توجه به آثار خون و اختلافاتی حجت با پسرش شاهین داشت به حرفهای او شک کردند و بازپرس شفیعی دستور بازداشت را صادر کرد.

حجت ابتدا خود را بیگناه می دانست اما وقتی در تناقض گویی هایش گرفتار شد و راه های داستانسرایی اش برای فرار از اتهامش بسته شده بود که به قتل پسرش اعتراف کرد.

قتل فرزند در تهران

حجت در اعترافاتش گفت: سالها قبل همسرم فوت کرد و من با پسرهایم زندگی می کنم اما فرزندانم سرکار نمی روند و مشکلاتشان را من باید برای آنها حل می کردم و پسرم شاهین همیشه از من پول می خواست و این در حالی بود که هم سن و سال های او سرکار می رفتند و حتی به خانواده شان کمک می کردند.

وی افزود: پسر بزرگم برای ترک اعتیاد به کمپ ترک اعتیاد رفته بود و من هم به خاطر بالا رفتن سنم دیگر حوصله بحث نداشتم تا اینکه روز حادثه پسر کوچکم بیرون از خانه بود و شاهین در خانه بود که به سراغم آمد و درخواست پول کرد که من با او مخالفت کرد م و شاهین سر این موضوع دوباره با من درگیری لفظی پیدا کرد و سپس به اتاقش رفت که من در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و با چاقو به سمت اتاق خواب رفتم و با چاقو ضربه ای به گلوی پسرم زدم و شاهین بخاطر خونریزی زیاد و ضربه چاقوی من در همانجا به قتل رسید.

قتل/تکه تکه کردن پسر به دست پدر عصبانی

قتل حجت گفت در اعترافاتش گفت: قصد داشتم قبل از اینکه دیگر فرزندانم به خانه بازگردد جسد شاهین را از خانه بیرون ببرم اما برای انتقال جسد به تنهایی نمی توانستم این کار را انجام بدهم به همین خاطر برای اینکه راز جنایت پنهان بماند در همان ابتدا سر پسرم را در اتاقش از تن جدا کردم.

این پدر با خونسردی ادامه داد: جسد پسرم را به داخل حمام کشاندم و در آنجا جسد را تکه تکه کردم و تکه های جسد پسرم را داخل نایلون گذاشته و آنها داخل خودریم گذاشتم و هر تکه را در یک سطل زباله انداختم و سر پسر پسرم داخل رودخانه صالح آباد انداخته و به خانه بازگشتم و قبل از حضور فرزندانم آثار خون را تا جاییکه می توانستم پاک کردم .

وی افزود: در این مدت برای برادر شاهین داستانسرایی می کردم و می گفتم او همراه دوستانش به دبی رفته و تصمیم داشته در آنجا کار کند تا اینکه پسر بزرگترم به حرفهایم شک کرد و ماجرای ناپدید شدن سرم را به پلیس گزارش کرد.

بنا بر این گزارش، بازپرس محمد جواد شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا حجت 80 ساله برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گیرد و برای صحت اعصاب و روان نیز به پزشکی قانونی منتقل شود

منبع:رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.