کد خبر : 9503 / /
/

خبر خوش بنزینی دولت/میزان سهمیه سوخت جبرانی اعلام شد +فیلم

جواد اوجی وزیر نفت: در پایان آبان ماه ۷۰ لیتر بنزین به کارت سوخت خودروهای شخصی واریز می شود. سهمیه موتورسیکلت ها هم در این ماه از ۲۵ لیتر به ۳۰ لیتر افزایش می یابد.

خبر خوش بنزینی دولت/میزان سهمیه سوخت جبرانی اعلام شد +فیلم

وزیر نفت گفت: در تلاش هستیم تا سهمیه‌ای برای همه هموطنان در نظر گرفته شود و به کارت سوخت آنها تا پایان ماه واریز خواهد شد تا جبران مشکلات شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت، جواد اوجی، وزیر نفت گفت: باتوجه به مشکلات ایجاد شده برای کارت‌های سوخت، برای افرادی که دچار مشکل شده اند سهمیه جبرانی در نظر گرفته شده که تا پایان ماه اعلام خواهد شد.

اوجی افزود:‌ در تلاش هستیم تا سهمیه‌ای برای همه هموطنان در نظر گرفته شود و به کارت سوخت آنها تا پایان ماه واریز خواهد شد تا جبران این مشکلات شود.

وی ادامه داد: این سهمیه هم برای خودروهای سواری، موتورسیکلت‌ها، وانتی‌ها، خطی‌ها و آموزشگاه‌ها و سایر موارد در نظر گرفته خواهد شد.

گفتنی است، جواد اوجی پس از نشست با مدیران عامل شرکت‌های ملی پالایش و پخش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اظهار کرد: با هماهنگی سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهوری دولت سیزدهم سهمیه بنزین ویژه‌ای به منظور جبران این مدت برای مردم در نظر گرفته می‌شود.

حجم ویدیو: 3.00M | مدت زمان ویدیو: 00:01:39
copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.