کد خبر : 9459 / /
/

هشدار درباره پیامک‌های جعلی «سهمیه سوخت جبرانی»

همزمان با اعلام وزیر نفت مبنی بر تخصیص سهمیه ویژه سوخت جبرانی به مالکان خودروها و متورسیکلت ها، افرادی با ارسال پیامک و اخبار جعلی، مردم را به سایت‌ها و لینک های جعلی برای ثبت نام «سهمیه سوخت جبرانی» هدایت می‌کنند و از این طریق اطلاعات محرمانه بانکی و شخصی افراد را به سرقت می‌برند.

هشدار درباره پیامک‌های جعلی «سهمیه سوخت جبرانی»

بر اساس اطلاعیه شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی در این روش،   کلاهبرداران لینکی را به صورت پیامک برای شهروندان ارسال  می کنند و از کاربر درخواست کرده برای دریافت سهمیه سوخت جبرانی به لینک موجود در پیامک مراجعه کنند و پس ازآن افراد به سایت‌های فیشینگ هدایت شده و مورد کلاهبرداری قرار می گیرند.

این شرکت با تاکید بر هوشیاری مردم نسبت به ترفندها و تکنیک های پیامکی کلاهبرداران،  اعلام کرد: اطلاع رسانی لازم و جامع درباره تخصیص سهمیه سوخت جبرانی به صورت رسمی اعلام خواهد شد و مردم از ورود به سایت‌ها و لینک های مشکوک و غیرمعتبر که از طریق پیامک ارسال می‌شود،  جدا خودداری کنند.

این شرکت اعلام کرد: لازم می دانیم بار دیگر از صبوری اقشار مختلف مردم وهمکاری با وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخشفرآورده های نفتی ایران در جریان بحران اخیر در سامانه هوشمند سوخت تقدیر و تشکر کنیم و خوشبختانه امروز با فعالیت جهادی وشبانه روزی کارکنان متعهد و متخصص وزارت نفت در تمامی جایگاه های فعال،  امکان استفاده از کارت هوشمند سوخت میسر شده است./ ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.