کد خبر : 9273 / /
/

حاشیه های آزمون در روسیه/ سردار آزمون دختر5 ماهه دارد؟

یک خبرنگار روس، اتهامی را درباره سردار آزمون در یک وب سایت روسی مطرح کرده است که بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی ایران داشت.

حاشیه های آزمون در روسیه/ سردار آزمون دختر5 ماهه دارد؟

یک خبرنگار روس، اتهامی را درباره سردار آزمون در یک وب سایت روسی مطرح کرده است که بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی ایران داشت. هنوز مشخص نیست این گزارش چه میزان صحت داشته باشد. حتی ممکن است ماجرا به یک اخاذی مربوط شود که در روسیه و مطبوعاتش بی سابقه نیست، با این حال ماجرا از این قرار است که یک دختر روس مدعی شده است سردار آزمون  پدر دختر5 ماهه اش است و چند وکیل گرفته تا سنگین ترین نفقه در روسیه را که رقم 750 هزار دلار است، از آزمون بگیرد. اسپورت اکسپرس روسیه در این باره نوشت: «دادگاه پریمورسکی سن پترزبورگ در تاریخ هشتم دسامبر( هفدهم آذر) برگزار خواهد شد، روزی که آزمون و تیمش زنیت سن پترزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی می‌روند.» مهدی حق‌تعالی نماینده آزمون در گفت‌وگو با سایت SE این ادعاها را رد کرده است اما ایجنت این بازیکن، از برقراری ارتباط بین رسانه و بازیکنش خودداری کرده. دیمیتریف وکیل شاکی هم با اعلام آمادگی برای ارائه شواهد در دادگاه گفته: «حجم گسترده‌ای از پیامک‌ها و مکاتبات بین سردار آزمون و موکلش را که در شبکه‌های اجتماعی ردوبدل کرده‌اند در اختیار دارد.»  البته برخی رسانه ها از آن جایی که پایان قرارداد آزمون با زنیت نزدیک شده، این ادعاها را برنامه ای از سوی روس ها برای تمدید ارزان قرارداد با آزمون دانسته اند. با این حال کاربری به طنز نوشت: «کارمون با روسیه به پله‌های دادگاهِ خانواده نکشیده بود که  کشید. مظنه سکه چنده تو روسیه؟»/ خراسان

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.