کد خبر : 9132 / /
/

امروز 6 آبان کرونا جان چند ایرانی را گرفت؟

طبق آخرین آمار از وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته، ۱۵۹ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

امروز 6 آبان کرونا جان چند ایرانی را گرفت؟

 بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (پنجشنبه، ششم آبان) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۴۰۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۷۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

 

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۸۹۹ هزار و ۵۰۹ نفر رسید. متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۱۵۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۵ هزار و ۸۷۵ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۴۶۸ هزار و ۵۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و ۴ هزار و ۷۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۵ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۶۱۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضع قرمز، ۱۲۸ شهر در وضع نارنجی، ۲۱۵ شهر در وضع زرد و ۸۳ شهر در وضع آبی قرار دارند.

تا کنون ۵۱ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۵۷۸ نفر دُز اول، ۳۱ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۷۷۵ نفر دُز دوم و ۷۲ هزار و ۵۶۳ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند؛ مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۸۳ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۹۱۶ دُز رسیده است.

در شبانه روز گذشته، یک میلیون و ۵۶ هزار و ۶۴۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد./ باشگاه خبرنگاران

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.