کد خبر : 8365 / /
/

جریمه سنگین درگیری در لیگ قهرمانان آسیا!

AFC تصمیم گرفته است تا هر بازیکنی را که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باعث نزاع و درگیری می شود را بین 4 ماه یا 6 دیدار از حضور در میادین محروم کند.

جریمه سنگین درگیری در لیگ قهرمانان آسیا!

روزنامه الشرق الاوسط نوشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا جرایم سنگینی را برای هرگونه بی نظمی و درگیری در طول رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته است.

این روزنامه نوشت: AFC تصمیم گرفته است تا هر بازیکنی را که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باعث نزاع و درگیری می شود را بین 4 ماه یا 6 دیدار از حضور در میادین محروم کند.

این روزنامه اضافه کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا علاوه بر این محرومیت، بازیکن خاطی را تا 10 هزار دلار نیز جریمه می کند که در صورت درگیری دوباره، این جریمه دو برابر می شود.

الشرق الاوسط همچنین نوشت: هر بازیکنی که باعث تحریک هواداران حریف شود، از حضور در دو بازی محروم و 3 هزار دلار نیز جریمه می شود. هر شخصی که کلام توهین آمیز یا نژادپرستی را به زبان بیاورد و باعث هتک حرمت فرد یا گروهی شود، 6 ماه از حضور در میادین محروم خواهد شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.