کد خبر : 6881 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار پرسپولیس| سرمربی پرسپولیس

پرسپولیس انتقامش را گرفت!

هواداران فوتبال ایران دوست دارند در لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس انتقام استقلال را از الهلال بگیرد.

پرسپولیس انتقامش را گرفت!

 

اخبارورزشی:بعد از قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد پرسپولیس به عنوان تنها نماینده باقی مانده کشورمان باید در یک بازی فوق العاده حساس به مصاف الهلال عربستان برود. دیداری که ۲۴ مهر در ریاض برگزار خواهد شد.

به غیر از انگیزه‌های شخصی پرسپولیس برای شکست الهلال و صعود به نیمه نهایی، هواداران فوتبال ایران دوست دارند پرسپولیس انتقام استقلال را هم از این تیم بگیرد. استقلالی که در مرحله قبل با دو گل مغلوب الهلال شد.

اگر پرسپولیس بتواند انتقام استقلال را در مقابل الهلال بگیرد؛ برای سومین بار این اتفاق می‌افتد. یکبار در سال ۲۰۱۸ استقلال در مرحله یک چهارم نهایی مقابل السد قطر شکست خورد ولی پرسپولیس در نیمه نهایی مقابل السد به برتری رسید و راهی فینال شد. فصل قبل هم در مرحله یک هشتم نهایی استقلال به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت ولی نتوانست این تیم را شکست دهد. اما پرسپولیس در یک چهارم پایانی همان رقابت‌ها با دو گل عیسی آل کثیر پاختاکور را شکست داد و توانست انتقام رقیب سنتی خود را بگیرد.

پرسپولیس اگر بتواند الهلال را شکست دهد برای سومین بار می تواند انتقام آبی‌های پایتخت را از تیم های آسیایی بگیرد.

منبع: خبرورزشی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.